Minulla on 99 vuosimallin Opel Corsa. Yht'äkkiä ajon aikana turvavyö vain pongahti "pidikkeestään" ulos. Sen jälkeen se ei ole enää pysynyt kiinni siinä. Miten sen saisi korjattua vai kannataisiko viedä huoltoon? Jos en ole aivan hakoteillä, siinä on kiinni airbagin johdot, joten sitä ei oiken pysty irrottamaankaan. Ei näyttänyt myöskään missään olevan ruuveja, joten sitä ei saa oikein aukaistuakaan. Vertasin sitä vänkärin puolen vastakappaleeseen. Kuskin puolen osasta kuuluin helinää kun sitä heilutti, vänkärin puolelta ei. Olisiko kenelläkään mitään korjaus niksejä? Kiitos.
Opel Corsan kuskin puolen turvavyön vastakappale rikki
opelmies
3
196
Vastaukset
- sama-ongelma
löysikkö korjaus sarjaa?
aiebagiin turva vyö ei liity, kaasu jousi kiristin penki alla on, kolari tilanteessa ottaa "tyhjät pois".- pommi.vyö
Eikös se ole samanlainen räjähdyspanos kuin airbaginkin sytytin, siihen ei varmasti passaa mennä sorkkimaan jollei tiedä ihan tarkkaan mitä tekee.
- salaman_kuva
Saitko sen korjattua opelmies, vai onko vielä rikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807