Ostin biltemasta kortin joka on rtl 8139d-38374s1
ja sitten siinä on piirin päällä merkintä rmc en saa korttia toimimaan asentuu kyllä nätisti mutta ei päästä nettiin ja kortin ledi vilkkuu koko ajan niin kuin siinä olisi liikennettä mutta mihinkään ei sillä pääse jos vaidan kortin vanhaan d-link de-530 niin heti toimii onkohan jollakin tietoa kyseisestä rtl kortista
Verkkokortti ongelma
3
593
Vastaukset
- user
Onko tämä?
Features:
★Chipset: Realtech RTL 8139D
★Complies with IEEE802.3 10-Base-T, IEEE802.3u 100 Base-TX standards;
★Transmits at rate of 10/100Mbps;
★Full/half-dulplex mode supported;
★Automatically adapted, automatically switches to optimal transfer rate (10/100Mbps)
★Plug-and-play,
★Supports conventional network operating systems.
★Drivers: Windows 95,98,2000, ME, XP, Windows NT 4.x, UNIX, Linux and Novell
Minulla on tuollaisia rtl8139 PCI-kortteja 3 kpl ja kaikki toimii ilman mitään kommervenkkejä kaikissa systeemeissä.
Asennusongelmia on ollut vain W95:ssä.
Jos kortti vaihdetaan pitää verkko konfiguroida uudelle kortille ennen kuin se toimii.
Poista myös vanhan kortin jäänteet asetuksista, jos ne siellä näkyy.- epätoivoinen
käyttis xp home fi
kone amd 750
emo msi k7turbo - user
epätoivoinen kirjoitti:
käyttis xp home fi
kone amd 750
emo msi k7turboKokoonpano on toimiva.
"Experimentaali" ei tarvitse edes ohjaimia tuolle kortille asennettavaksi.
Sinulla saattaa olla palomuuri esteenä.
Tai sitten jokin asetus unohtunut.
Ellei muu auta niin kokeile poistaa kaikki verkkokortit laitehallinnassa ja anna löytää ne uudestaan uudelleen käynnistettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509