Miksi romanit eivät perusta pizzerioita tai mitään muitakaan yrityksiä koskaan.
Maahanmuuttajat ottavat mieluummin valkolaisia töihin pizzerioihinsa kuin romaneja. Eikä ole näkynyt romanien valituksia rasismista. Voisitteko kertoa miksi romanit eivät tee siitä valituksia.
Miksi romanit eivät perusta yrityksiä
4
516
Vastaukset
- O. Velin
Romanikulttuurissa ei varsinaisesti tehdä työtä. Päästyään sotaväestä miehet jäävät työkyvyttömyyseläkkeelle tai joutuvat vankilaan.
- kehtasitkin
Toinen heitti ihan asiallisen kysymyksen, sitten älyllisesti oleva syrjäytynyt heti siihen perään viestinsä .... Ei tiedä edes suomen eläkepolitiikkaa...
- mä vaan
Romanit ovat yrittelijäitä, mutta saisivat kyllä perustaa paljon enemmän yrityksiä. Romanit ovat tottuneet siíhen, että pitää piilottaa taustansa, että yritys kannattaa. Yritys tarjoaa palveluja, joita asiakkaa sitten käyttävät. Kyllä varmaan ne turkkilaiset paremmin pyörittää niitä pizzoja ilmassa kuin romanit. Suokoon heille se yritysmuoto, jos tämä pizzan paistaminen on aivan geeneissä. Mä muuten suosin Kurdien pizzapaikkoja enemmänkuin Turkkilaisten, johtuen heidän politiikasta Kurdien suhteen. Kyllä romaneilla on yrityksiä myös missä hoidetaan kaikki velvoitteet valtiolla ja vaivataan päätä myös tyntekijöiden hyvinvoinnista.
- vastaan sinulle
miten luulet että joku viitsii edes vastata kun heti ollaa pilkkaamassa niin ei viitsi edes vastata jos luet tuon yhden kommentin niin arvaat varmaan miksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117