Utelias äiti

tuohtunut(ko)

Mä ymmärrän sen, että mun äiti ajattelee mun parasta.Mutta mulla on jotenkin kiusallista,kun äiti opettaa äikkää mulle yläasteella..se on kotona ihan erilainen kuin koulussa.Siellähän se tietysti nauraa muiden oppilaiden kanssa mutta kotona se on kuin pyörremyrsky.Ja se ottaa myös työnsä ihan liian vakavastikin.Kun mä tein PALJON läksyjä,niin se kumitti KAIKKI, läksyt joissa oli väärä vastaus ja pakotti mut tekemään uudestaan,vaikka totesin lujasti että en tee mun läksyjä enää uudestaan,jos kumitat ne. Kuitenkin se kumittaa ne AINA,kaikki väärinmenneet.Jouduin korjaamaan myös mun aineen,joka oli 2 sivua,jossa oli aika monta lausetta väärin..Alkaa käydä hermoille toi.Ja sitten se on aina ekana mun repulla vaikka totesin että mä osaan ne hoitaa yksin,muuten en osaa koulussa mitään.

Eli mitä vois tehdä kun äiti on tollanen "hosuja"? On kiva että se haluu auttaa mutta hieman välillä harmittaa kun en saa omaa mahdollisuutta tehdä niitä,väärinmenneet läksythän pitäis korjata tunnilla eikä oma äiti sais niitä kumittaa..

En kehtais jutella tästä enää uudestaankaan,oon sille yrittänyt puhua mutta välillä se on alkanut kiroilemaan ja "ragemaan" eli suuttumaan ja todennut,että virheet pitää korjata koulussa.Mutta mä haluan että mulle tulee läksyjen teos väärii vastauksiakin,että mä en näytä aina semmoiselta,jolla on oikeat vastaukset kaikkeen,koska mä oon oikeasti huono esim.bilsassa.

Kiitos kunnollisille vastauksille ja toivoisin, ettei tänne tulis mitään "pottuilijoita".

3

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jabbalai

Äidit nyt höösää ja haluaa lapselleen parasta tottakai, mut olet kyllä fiksu nuori ja äitisi ei taira nyt tajuta ettei yläasteikäsen repulle ny enää mennä ekana.Ei oo reilua jos oot asian ottanu puheeksi ja äitisi kiroilee vataukseksi,kukaan meistä ei ole virheetön,virheitä sattuu virheitä voi korjata ja virheitä saa olla.Piilota kaikki pyyhekumit seuraavalla kerralla:)

• KristenGold

Mitä pahaa on olla hyvä? Opiskelisin kunnolla ja olisit hyvä.

• lyö äitiäs ja sano sille NAINEN! NYT JÄTÄT MUT RAUHAAN JA TEET MULLE LEIVÄN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe