Oli minulla melkein viikon keltaista ja koostumus oli ripulia ja haju oli todella härskiintynyt. Jouduin hakemaan apteekista imodiumia ja kaupasta hain banaaneita ja ruisleipää. Nyt ulosteen kaikki koostumukset ovat ninnkuin pitääkin. Ei kyllä toi dokaaminen kannata, kun yhden päivän juopottelusta seuraa viikon masis ja viikon ripuli. Juokaa te jolla pää kestää ja maha.
Naapurikin sai rauhan, kun en ole paskomassa yötä päivää.
Ulosteen väri
4
226
Vastaukset
- Kylmät kädet
up.
- huomaavainen paskoja
Hieno viesti hienolta mieheltä.
- Johnny walks in
Väkevät auttavat vatsaan.
Fernet Branca ja konjakki ovat vatsalääkkeitä.
Miedot juomat, kuten olut, ovat teinien ja moniongelmaisten
sekakäyttäjien juomia.
Miehet juovat vain tislattuja alkoholeja.
Parasta viikonloppuna on perjantaisin
tehdä kunnon grogit töistä kotiuduttua,
kenties jo matkalla nauttia lähipubissa
rommitoti. Syksyyn sopii tosin parhaiten viski,single malt. - wanha juoppo
Ihan sama mitä juo, suolentoiminta menee aina johonkin suuntaan pieleen. Pääsääntöisesti kaljan kittaamisesta seuraa ripuli joka saattaa putkettajalla alkaa vasta parin päivän päästä putken loppumisesta. Kuten mulla. Ei yhtään kivaa kun muuten on jo toipunut. Toisaalta väkevien juomisesta voi tulla pihkatappi ja ei ole kivaa sekään. Laxatiiveja kun ottaa niin sitten ei uskalla päivään ulos pirtistä vaan on pysyttävä toiletin läheisyydessä.
Niin tai näin, aina väärin päin. Itse tosin olen todennut, että suolivaivat ovat vaivoista pienimpiä ryypätessä. Mutta ryyppäänkin aina 1-2 vkoa putkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234