Toimintatavat pöyristyttäviä.
Kohta poispotkituilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä aseita.
Helsingin yliopisto potkii arvotta henkilökuntaa ulos
3
176
Vastaukset
- Kuka sanoikaan?
"Tämä (yliopistouudistus) on parasta, mitä yliopistoille on koskaan sattunut."
Nyt sattuu sitten yliopistojen henkilöstön persauksiin. - Tervetuloa joukkoon
Niin, kyllä se yksityisellä sektorilla koko ajan yllä leijuva lopputilin pelko on kaikesta karmeudestaan huolimatta se parhaiten työmotivaatiota ylläpitävä tekijä.
Vähän huvittuneena tulee entisenä LEL-alojen työntekijänä ja nykyisenä työttömänä luettua näitä valtion laitoksiin ja suurten puunjalostuslaitoksiin ajoittain kohdistuvista työpaikkojen leikkauksista, mikä voivottelu ja median julkisuus niistä seuraa.
Toisten työttömyys aiheuttaa suurta porua, toisten kohdalla kukaan ei korvaansa lotkauta. - Snellman
Suuresta osasta yliopistoja voisi irtisanoa satoja turvavirkoja. Tutkimuksen tai opetuksen kannalta heillä ei ole mitään annettavaa. On hämmästyttävää, miten Suomessa maksetaan suojatusta ammattitaidottomuudesta palkkaa. Osa tästä yhteisöstä on joukkoa, joka ei ole pystynyt katkaisemaan napanuoraansa oppilaitokseen. Tämän päivän yliopistomaailma elää menneessä. Kuvitelmia autonomiasta pidetään yllä samaan aikaan kun kerjätään "oikeasta" elämästä käsi ojossa rahaa. Yliopisto(laitos) ei tarvitse rahaa. Se tarvitsee älyä, ei tutkintoennätyksiä. On myös hyvä tehdä ero kouluttautumisen ja ns. sivistyksen välillä. Yliopisto on ajautunut tilanteeseen, jossa sitä voisi kutsua vain ylälukioksi, joka elää pää pensaassa rahan toivossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243