Tunnustuksen jälkeen äiti veti tyttärensä hiuksista omaan huoneeseen, jossa tytär alkoi kertomansa mukaan siivoamaan.
"Räväkkä puhuttelu"
53-vuotias savolaisnainen kiisti käräjäoikeudelle, että hän olisi tehnyt väkivaltaa entiselle sijoituslapselleen.
Nainen oli lisäksi sitä mieltä, että jos käräjäoikeus katsoo hänen syyllistyneen johonkin rikokseen, niin kyse voi olla korkeintaan lievästä pahoinpitelystä.
Käräjäoikeus piti tapahtuma-aikaan 14-vuotiaan tytön kertomusta uskottavampana kuin naisen kertomusta "pitkästä ja räväkästä puhuttelusta".
- Asianomistaja on kertonut johdonmukaisesti koko prosessin ajan tapahtumista. Lisäksi kertomus on ollut yksityiskohtainen ja realistinen. Asianomistaja on kertonut tapahtumista heti samana päivänä (hyvän ystävänsä äidille), jonka kertomus ja havainnot ovat tukeneet asianomistajan kertomusta, käräjäoikeus totesi.
Etelä-Savon käräjäoikeus tuomitsi savolaisnaisen pahoinpitelystä 40 päiväsakkoon, joista kertyi maksettavaa 240 euroa.
tälläistä iltalehdessä tänään.
SIJOITUSLAPSITAAS KYSEESSÄ.
miksi sossut ei tee mitään kun näitä ilmenee aivan jatkuvasti . on heidän mielestään varmaan LAPSEN ETU.
KYLLÄ VETÄÄ HILJAISEKSEKSI .
taas hakattu sijaislapsi
luettua
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139