2 unta, AUTTAKAA!!!!!

Shadow-Cat

joo, eli tässä on nyt kaksi unta, mihin haluaisin vastauksen.... (molemmissa on sama kuuluisa henkilö mukana)
ensimmäinen "tunne":
Yks ilta just ennen nukkumaan menoa kuuntelin musaa. Ni sit olin jo puoliunessa ku yhtäkkii tuntu, et joku olis halannu mua. menin sänkyyn ja nukahin. yhtäkkii mun eteen tuli Lauri Ylönen. Se lähesty mua ja sit se halas mua, hymyili mulle ja sit se viel suuteli mua :S :S

siinä oli eka, tässä tulee toinen:

Oli yö ja mä olin ulkona. yhtäkkii mun viereisestä metsästä käveli Lauri ja sil oli mukana jotain, en ollu varma mitä.
lauri tuli lähemmäks ja sain vihdoin selvää, mitä sil oli mukana. Heroiinia.
"Sun on pakko ottaa nää, koska muuten Mira tekee mulle jotain tosi pahaa. Se ei haluu, et sä tuut meidän väliin. Mä en haluis tehä tätä, mut mun on pakko." se anto ne huumeet ja sit se palas takasin mettään.
(tää on viel samaa unta..)
seuraavas kohdas mä olin mun mökillä ja nukkumassa.
mä kuulin jotain rätisevää yhtäkkii ulkoo. päätin käydä kattomassa, mikä tai kuka siel oli. ku sitte näin mikä siel oli, se oli lauri, joka tuli aaveena läpikuultavana hohtavana mua vastaan. se pysähty ja sit se viitto melkein huomaamattomasti, et "tuu tänne päin..."

Auttakaa mua PLIIS!!! Must tuntuu, et mä SEKOON!!!!!!! :( :(
Ja jos teit ihmetyttää, kuka ihmeen Mira, ni se on mun paras kaveri.
Ja pliis, jos voitte vastata, ni haluisin pari mailivastausta!
Mailatkaa vastauksenne tänne: [email protected]

3

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkumaija

Taidat kovin ihailla tätä Lauria! Oli varmaan toiveuni ihailusi kohteesta. Tuollaiseen rockmaailmaanhan huumeet kuuluu aika yleisesti ja siksi varmaan tässä unessakin oli se elementti. Lauri muuttui varmaan unessa sen takia läpinäkyväksi koska on sinulle haavetta ei todellinen ihastus, jonka voisit saada itsellesi.

• maiqqu

Unet ovat monesti todella viisaita, esim sisältävät monia erikerroksisia viestejä. Nukkumaijan tulkinta tuntui itsestäni todella osuvalta, mutta sitten tuli mieleeni vielä toinenkin asia.
      Jos tämä Lauri on jokin julkkis (olen itse niistä pudonnut aikas hyvin kärryiltä : ) ) se voisi olla sinun ulospäin antamasi kuva. Millainen haluaisit olla toisten silmissä tai millainen luulet olevasi muiden mielestä. Kenties toisaalta pidät siitä kuvasta, olet ehkä miettinyt huumausaineiden vaikutusta julkikuvaan, pelkäätkö imagosi kärsivän jos et niitä käytä, monethan alkavat juuri siksi kun muutkin, mutta toisaalta myös tajuat ettei se olisi aito sinä joka niin tekisi (haihtuva aave vain) Toivon todella ettet niitä lähde kokeilemaan, sillä ne ovat merkki huonosta itsetunnosta, eivät minkään kovan ihmisen merkki. Saattaa olla, että nuorten mielestä tupakoivat ym. ovat kovisten, kapinallisten oloisia, mutta tosiasia ketä vastaan he siinä kapinoivat ovat he itse, eikä siinä ole mitään hohdokasta kun sen oikein oivaltaa.

Laitan tähän vielä yhden ajatuksen lopuksi:

Esittäessäsi jotain muuta kuin olet,
      teet maailmasta vain ikävän vierailupaikan,
      et kotia.

Joten pysy omassa mielipiteessäsi ja ole vahva vaikka joku muu ei olisikaan.

• maiqqu

Vinkkejä hyvästä suunnasta on kun on päivä ja selkeätä. Tässä tapauksessa yö taas voisi olla viittaus johonkin ikävään, minne suuntaan ei kannata mennä. Jos vielä voit itse muistaa millainen tunnelataus unissasi oli, olet kenties oivaltanut itseltäsi itsellesi kirjoittaman kirjeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe