Heippa!
Tahtosin kuulla kokemuksia vikinglinen Gabriella laivasta..Millainen meno ja mikä viikonpäivä paras lähtee? Entäs taxfree, iso?
Viking Gabriellasta kellään kokemuksia?
3
539
Vastaukset
- pysy kotona
Paras päivä on joka toinen päivä, koska se kulkee vain joka toinen päivä.
Mutta oikeesti: meno on aivan sattumanvaraista ja riippuu minkälaisia matkustajia sattuu olemaan. Perjantai ei ole mikään tae. Arki on usein ollut parempi. Kysy lipunmyynnistä millon on esim. isoja nuorisoryhmiä lähdössä. Joku myyjä kertoo joku ei.
Taxfreessä on useampi pullo ja purkki.- Tahtoo tietää...
Jees, kiitos tosi valaisevasta vastauksesta! Olen todella kiitollinen..Haha
- KeijoP
Tahtoo tietää... kirjoitti:
Jees, kiitos tosi valaisevasta vastauksesta! Olen todella kiitollinen..Haha
Niin se on. Meno vaihtelee riippuen laivalla olevasta porukasta, vkl ei tae paremmasta menosta. Taxfree? Löytyy, katso nettisivuilta mitä myynnissä, ruotsin sivuilta löydät väkevien tarjonnankin.
Mitä odotat kysymykseesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968