Miten voisi yleisillä paikoilla ilmaista tupakalle haisevalle ihmiselle, ettei ole järin mukava itse tupakoimattomana istua siinä vaatteista lähtevässä tupakan löyhkässä. Esim. koulussa luentosalissa voi tietysti olla menemättä istumaan sellaisen ihmisen viereen, jonka tietää tupakoijaksi, mutta jos itse jo istut aloillasi ja siihen viereen tulee tupakalle vahvasti haiseva ihminen. Ei haluaisi olla epäkohteliaskaan ja siirtyä saman tien muualle. Onhan sitä toki sellaisiakin ihmisiä, jotka heti sanovat tupakoijalle "ettei kiinnosta istua tässä kun haiset niin tupakalle."
Miten te tupakoijat itse suhtaudutte, jos joku sanoo suoraan, ettei pidä teistä lähtevästä löyhkästä?
Haisevat tupakoijat
7
791
Vastaukset
- haiseva...
meitä tupakoitsijoita on arvosteltu ja mollattu niin paljon että minua ei ystävällinen huomautus loukkaisi yhtään. asia olisi toinen jos huomautus olisi ilkeämielinen nenännyrpistely.en kyllä menisi itse sanomaan kenellekkään hänen haisevan:)
- Mä vaan...
No ei minustakaan kiva ole sanoa toiselle haisemisesta mitään. Mutta eikai minun tupakoimattomana tarvitse sitä hajua sietääkään. Yhtä lailla joidenkin hermoille käy "maataloudelle" haisevat ihmiset, mutta näihin kyllä harvemmin koulussa törmää ja heille haju ei aina ole tietoinen valinta;) Enkä nyt tarkoittanut, että heti hyppelehdin muualle, jos vähän tulee tupakan hajua nenään, mutta kun haju alkaa olla sellainen kuin joissain taloissa, missä on 50 vuotta polteltu. Eli tuulettakaa tupakoijat vaatteitanne edes välillä, ei oo se haju sit ihan niin kamala.
- haiseva
Mä vaan... kirjoitti:
No ei minustakaan kiva ole sanoa toiselle haisemisesta mitään. Mutta eikai minun tupakoimattomana tarvitse sitä hajua sietääkään. Yhtä lailla joidenkin hermoille käy "maataloudelle" haisevat ihmiset, mutta näihin kyllä harvemmin koulussa törmää ja heille haju ei aina ole tietoinen valinta;) Enkä nyt tarkoittanut, että heti hyppelehdin muualle, jos vähän tulee tupakan hajua nenään, mutta kun haju alkaa olla sellainen kuin joissain taloissa, missä on 50 vuotta polteltu. Eli tuulettakaa tupakoijat vaatteitanne edes välillä, ei oo se haju sit ihan niin kamala.
vaikka itse poltan olen huomannut saman hajuhaitan..kovana tanssiana tekee joskus tiukaa tanssia ne kaksi kappaletta kun toinen haisee:)jään miellenkiinnolla seuraamaan olisiko jollain muuta ratkaisua kun pyykkipoika kenään:))
- piereskelijä
Mä vaan... kirjoitti:
Kaikkein saatanallinen löyhkä on hajuveden löyhkä ! siitä saa päänsäryn välittömästi.
Ennen siedän paskan ja kusen hajua kuin sitä !
- haiseva
syvästi huokaisten huomaan että nenästä tulikin kenä:))
- psykopaatti
Paras vetää löyhkän pelkääjää TURPAAN !
- tuoksuhyöty
Paras tupakkamerkki jota olen polttanut, on Orlik Golden Sliced, joka on aromatisoimaton hitaasti savuhornissa kypsytetty maukas ja herkullinen virginialaistupakkasekoitus. Jopa antitupakoivat työkaverini ovat kehuneet ko. tupakan tuoksua. Nythän sitä saa netistä verottomasti, aikaisemmin ei ole voinut polttaa kuin haisevia huonolaatuisia yliverotettuja spurgutupakoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179