mitä vittua just tapahtu?

sjfksjffj

mua on kiusattu koko yläasteen ajan ja mul on ollu vakava masennus ja siks en oo koulussakaa kauhee paljoo käyny ja viime viikol olin joka päivä koulus ja täl viikol vaa vähä yli puolet ja tänää en ollu koulus ja sit mun äiti soitti mulle ja vääns ihan vitunmoiset raget puhelimes kosk en ollu koulus, olin oikeesti et mitä saatanallista vittua ku se rages yhtäkkii niin vitusti enemmän ku normaalisti

sit me siin puhuttii puhelimes ikuisuus ku kuuntelin sen huutoja siin ja sit ku se tuli kotii ni se oli käyny mäkkärin kautta ostaa meille kaikkee ja siin vaihees aattelin et ehk mun pitäs pyytää anteeks ku en käyny koulus mut sit tajusin et mun äiti varmaa vaa kerjää säälii tol jote en siis sanonu mitää. sit kj syötii siin ruokapöydäs ni se alko itkee ja en tajuu et miks vitus tää yks päivä koulust poissaoloo on niin vitun vakava asia sille?? ain enne ku en oo ollu koulus ni se ei oo ees paljoo välittäny mut nyt yhtäkkii se raivoo ja nyt itkee.. siis mitä vittua oikeesti

mä vihaan mun äitiä ku sille on tärkeintä joku koulunkäynti eikä mun hyvinvointi. se tasan tietää et en kykene menee jokapäivä kouluu mun masennuksen takii mut se vaa sanoo kokoaja mulle et "sä meet kouluun vaikka sun pää ois halkas irti"

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjfksjffj

      halkastu*

    • KristenGold

      Koulu on tärkeää tulevaisuuden kannalta. Äitisi toivoo vaan sinun parastasi ja toivoo, että et pilaa omaa elämääsi. ***** idiootti olet. Vaikka masentaisi niin ******! Valitse puiston penkki vai kunnon koti! Äiti ***** välittää sinusta!

      • sjfksjffj

        suomes ei joudu elää puiston penkillä vaik ois työtön koko elämänsä ajan! ja vittu kyl mä tiedän et koulu on tärkeetä ja oon ylpee itestäni et oon käyny näi usei koulus mut vittu mun äiti ei yhtää osaa kannustaa mua vaa se vittuilee minkä kerkee jos oon sekunninkaa poissa


      • skipadiwei
        sjfksjffj kirjoitti:

        suomes ei joudu elää puiston penkillä vaik ois työtön koko elämänsä ajan! ja vittu kyl mä tiedän et koulu on tärkeetä ja oon ylpee itestäni et oon käyny näi usei koulus mut vittu mun äiti ei yhtää osaa kannustaa mua vaa se vittuilee minkä kerkee jos oon sekunninkaa poissa

        Ihan tiedoks vaan että jotkut joutuu.


    • en musko et mutsis itki siit yhest päiväst, se itki ehkä jostain muusta, mitä sil on tapahtunu aiemmin päivällä. Ja ne raget tuli jostain mist se oli keränny sitä raivoo, sit ku se kuuli ettet ollu taaskaa koulus niit sit se ei enää vaa kestäny. Mul on välil sama juttu. Ja kauheen ärsyttävää ku kukaa ei vaa niinku osaa lohduttaa oikeel taval. Esimerkki: Ku olin koulus niin tais olla melkee viimiei päivä enne kesälomaa, ni siel sanottii että keiden arvosanat nousi ja keiden laski jn..no sain kuulla et useimmat mun arvosanoist laski tai sit jäi siihe paikoillee. No kaikki oli sillee no ei ihme jn.. se oli hirveen ärsyttävää jn.. no en mä siit kenellekkää raivonnu. Mut sit bussis mun mutsi kerto et oli lisänny must iha sika noloi kuvii facebookkii.. mä oikeesti raivostuin niin. Ja sit ku siel oli viel niis kommenteis et iha perus (mun nimi). Mul tuli kauheent rager mun mutsil. Ja ärsyttävää oli siis se että mun mutsi toisteli siin et "ei hätää" ja et "mä lupaan yrittää poistaa ne" ....
      Arrrgggh! enhä mäny sitä, ******* . Ois ollu paljon parempi olo jos se ois sanonu vaa et "tapahtuko koulus jotain?" tai jotain sinne päin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe