Poikani haluaa muuttaa

yksinhuoltajaäiti

Huomenta!

Mitä tekisitte minun tilanteessani? Poikani on 11v. vanhaja karkailee kotoa. Asumme aika syrjässä, ja yleensä poika on kadonnut yön aikana. Poika tulee aina noin päivän päästä kotiin kovan nälän takia. Miten saan hänet pysymään kotona? Olen kokeillut koulukuraattoria, väkivaltaa, ja oven lukitsemista yöksi. Kerran sai tiirikoitua oven ja kerran hajotti ikkunan. Olen myös kieltänyt energiajuomat ja pelaamisen. Poika saa matikasta hyviä numeroita mutta käytös oli 6.

Auttakaa, en enää keksi mitään!

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aeporgkaopejgräaeörg

      Voi kauhistus! otan osaa! Onko kaikki niin sydämmettömiä ettei auta sinua? Itse neuvoisin sitomaan hänet sänkyyn kiinni.

      • kysy, kuuntele ja auta

        Eiköhän kannattaisi istua alas juttelemaan pojan kanssa.
        Ehkä sun kannattas ensimmäiseksi kysyä, miksi hän karkaa.
        11 vuotias on jo hyvin älykäs ja ajatteleva yksilö ja käsittele häntä sellaisena ja kuuntele mitä hän sanoo sinulle.
        Et voi puuttua ongelmaan, jos et tiedä mikä se on.


    • Yksinhuoltajaäiti

      Itselläni oli sama ongelma. Adoptoin Niggapoliisin (5v) ja hän karkaili kotoa. Annoin Niggapoliisin hänelle nimeksi siksi, koska oli tummaihoinen ja puuttui toisten tekemisiin. Hän kuitenkin itse löi toisia lapsia, varasteli kaupasta, ei tullut toimeen muiden ihmisten kanssa.

      Kerran hän kaatoi ES - Energiajuomaa vanhan läppärini näppäimistölle ja se meni rikki. Hän oli raivostunut, kun ei päässyt kavereille, en uskaltanut päästää häntä. Jouduin ostamaan tämän nykyisen koneeni, tämä on vesitiivis. Poika on kohta 7 eikä ole oppinut vieläkään olemaan kunnolla.

      Kokeilin myös yhdessä välissä väkivaltaa, mutta se ei tuntunut oikealta ratkaisulta, joten aloin palkita häntä kaikesta hyvästä mitä hän teki. Poika oli välillä kiltti vähän aikaa, jos sai jotain, mutta rupesi kiristämään asialla. Naapurini teki lastensuojeluun kaksi viikkoa sitten pojastani, koska hän rikkoi jo toisen kerran heidän ikkunansa, kiroili arabiaksi ja sylki ovimatolle. He ovat myös huomanneet ettei meidän välimme ole erityisen hyvät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe