Ostin 10€ paysafecardin ja päätin lisätä rahaa steam lompakkooni. kun kaikki oli onnistunut niin päätin mennä katsomaan paljonko lompakossani on rahaa. Lompakossa ei ollut rahaa ja ihmettelin että mikä olisi ongelma. Koitin uudestaan lisätä rahaa mutta se paysafecardin sivusto sanoi että Vähintään yksi tähän kyselyyn käytetyistä korteista ei ole voimassa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme korjataksesi virheen (virhekoodi: tila kulutuksessa, hyväksyttävä kortin tila on: aktivoitu tai käytössä). En tiedä mitä minun pitäisi tehdä olen yrittänyt monta kertaa, olen rebootannu koneen ja steamin mut ei vieläkään toimi. Haluaisin että joku auttaisi minua tässä ongelmassa ja nopeasti. Kyllä minä haluaisin saada 10€:ni takaisin.
Steam lompakko ongelma
steamkäyttäjä1107
2
245
Vastaukset
- arvaakuka3
kaverilla kävi samoin mutta sillä tuli sinne steamiin ajan kanssa ne 10€
- Blu Moonlight
Mulle tapahtu silleen että en pystyny ees lisää kun se sepitti tota samaa viestii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862