Miten seksinnälkäinen nainen pukeutuu?

kokematon mies

Miten seksiä paljon haluavat naiset pukeutuvat? Ihan suoraan kysyn vapaana miehenä, voisiko pukeutumisesta erottaa ne naiset, jotka haluvat seksiä ja näin etsivät vakipanoa, yhden yön juttua tms. Jos olet nainen ja olet tällä foorumilla, niin ilmeisesti olet "halukas nainen", joten voit kertoa, miten sinä pukeudut talvella sekä kesällä. Kerro kuitenkin ikähaarukka, koska pukeutuminen vaihtelee myös iän mukaan (alle 30, 30 - 40, yli 40).

14

889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin säilynyt

No itse pukeudun tilanteen mukaan. Esim.jos lähden viihteelle joku kiva mekko mulla kauniit sääret eli.yleensä melko lyhyt helma.arkena tiukat housut ja joku tiukka toppi rinnat näkyy sopivasti. Ja oon yli nelkyt.

• 13/ 10

Sillä lailla, hame/ mekko ylle, alle korsettia sukkanauhoja ym ym. Sitten jalka polvelle jotta reisi paljastuu, käy hyvästä vinkistä, toimii.

• juutas.

sileen että perse vilkkusi palttoon alta.. se niinku jottai luppaa jo, usiast niit näkkyy, jotku oikeen pyllistelee iessä, sitä toosaasa näkösälle, ja oon sellaset tilantees joskut tyrkännyllin..

• hyhbygnjyu

Ensinnäkin naiset harvemmin "haluavat seksiä" ihan vain jonkun random miehen kanssa. Ajatus siitä, että pukeutuisin jollain tietyllä tavalla saadakseni seksiä (kenen kanssa???) on minulle aivan vieras. En ole edes tullut koskaan ennen tätä ap kysymystä sellaista ajatelleksi, vaikka olen 45 ikään menessä ollut suurimman osan ajasta sinkku ja bielttänyt ahkerasti. Naiset yksinkertaisesti eivät ajattele niin. Me etsimme jotakuta seksikästä ihanaa miestä, joka kiinnostuisi meistä ja ihastuisi/rakastuisi ja olisi meille hyvä partneri niin seksissä kuin muutenkin. Paljastavasti pukeutuvat naiset etsivät siis suhdetta tällaisen miehen kanssa, ja koska hyvistä ja komeimmista miehistä on kova kilpailu ja pula, niin siksi pitää näyttää mahdollisimman seksikkäältä, jotta pärjäisi kilpailussa.

• kokematon mies

Tarkoitin kaikkia ja kaikenlaisia naisia, jotka etsivät seksiseuraa miehistä. Se millainen miehen sitten pitää olla, on yksilöllistä, vai mitä?

Tosi jännä juttu, että moni sanoo ihan samaa eli sellainen mekko, joka paljastaa sääret. Tämä käy kuitenkin vain kesällä. Ette te talvella sääret paljaana kulje (oli sukkahousut tai ei).

Miten pukeudutte talvella?

• hyvin säilynyt
        kokematon mies kirjoitti:

Tarkoitin kaikkia ja kaikenlaisia naisia, jotka etsivät seksiseuraa miehistä. Se millainen miehen sitten pitää olla, on yksilöllistä, vai mitä?

Tosi jännä juttu, että moni sanoo ihan samaa eli sellainen mekko, joka paljastaa sääret. Tämä käy kuitenkin vain kesällä. Ette te talvella sääret paljaana kulje (oli sukkahousut tai ei).

Miten pukeudutte talvella?

Jos viihteelle lähden ni kyllä laitan vaan pitkät saappaat ni ei palele.

• kokematon mies

Miten sinä sitten pukeudut, kun pukeudut paljastavasti? Nimittäin raja varmaan menee kuitenkin jossain. En usko, että komeimmat ja parhaimmat miehet etsivät sitä kaikkein paljastavimmin pukeutunutta naista, vaan jossain vaiheessa nainen alkaa näyttää maksulliselta naiselta, vai mitä?

Hame hyvät sääret on kieltämättä tosi seksikästä, mutta haluaisin tietää, miten te naiset, jotka pukeuduttu kesällä paljastavasti / seksikkäästi, pukeudutte talvella.

• hyvin säilynyt

Miten sinä sitten pukeudut, kun pukeudut paljastavasti? Nimittäin raja varmaan menee kuitenkin jossain. En usko, että komeimmat ja parhaimmat miehet etsivät sitä kaikkein paljastavimmin pukeutunutta naista, vaan jossain vaiheessa nainen alkaa näyttää maksulliselta naiselta, vai mitä?

Hame hyvät sääret on kieltämättä tosi seksikästä, mutta haluaisin tietää, miten te naiset, jotka pukeuduttu kesällä paljastavasti / seksikkäästi, pukeudutte talvella.

No jos en laita mekkoo. Laitan hyvin istuvat housut pitkät nahkasaappaat ja paidan joka korostaa sopivasti rintoja.

• kokematon mies
        hyvin säilynyt kirjoitti:

Jos viihteelle lähden ni kyllä laitan vaan pitkät saappaat ni ei palele.

Pukeutuuko miesseuraa etsivä nainen siis eri tavalla "viihteelle" (ravintolaan?) kuin arkielämässä? Jos nainen etsii miesseuraa, niin miksi nainen ei pukeudu myös arkielämässä sääret paljastavaan hameeseen? Eihän miehiä vain ravintoloissa ole, mutta silti puhutte erikseen "viihteelle" pukeutumisesta. Eikö kannattaisi pukeutua aina seksikkäästi, jos haluaa miesten huomion? Vai meinaatteko, että vapaita miehiä on vain ravintoloissa???

• hyvin säilynyt

Pukeutuuko miesseuraa etsivä nainen siis eri tavalla "viihteelle" (ravintolaan?) kuin arkielämässä? Jos nainen etsii miesseuraa, niin miksi nainen ei pukeudu myös arkielämässä sääret paljastavaan hameeseen? Eihän miehiä vain ravintoloissa ole, mutta silti puhutte erikseen "viihteelle" pukeutumisesta. Eikö kannattaisi pukeutua aina seksikkäästi, jos haluaa miesten huomion? Vai meinaatteko, että vapaita miehiä on vain ravintoloissa???

No välillä tuntuu et sama miten pukeutuu saan kehuja ulkonäöstä ihan työpaikal työvaatteet päällä. Varsinkin nuoremmat miehet avautuu mulle. Asiakas palvelussa pitää pukeutua asiallisesti. Viimeks eilen yks nuorehko mies totes et Vittu mut oot helvetin kaunis ja seksikäs nainen.

• kiihottavaa

200.litran jätesäkkiin ja kontion kumppareihin

• thcxvjkn

Joo. Eihän sitä jotain anonyymiä miestä kadulta halua. Mutta oman kullan nähden voi kulkea miltei alasti.

• Seuraa-jo-tänään
    • kehitystä32

jou ranneke ois hyvä niin tietäs millon nainen haluaa. sinkkuranneke jäi muodista mutta haluranneke ois ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe