Omatunto!

Tavallinen tallaaja

Eikö ihmisillä ole omatuntoa, joka sanoo, mikä on oikein ja mikä väärin! Inhoan kaikkea, johon liitetään sana " ääri", se voi olla esim, äärimuslimi, äärijuutalainen, äärilestaatiolainen, äärinatsi jne. Aina tämä sana oikeuttaa jostain ihmeen syystä, tekemään pahaa muille ihmisille. Onneksi olen itse ollut aina keskinkertainen joka asiassa, en huono, mutten hyväkään..

19

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskellä keppiki

      seisoo, luonto sen on laittanut.

    • keskustafani

      Keskusta on munkin puolueeni!

      • siinäpä se,

        kusihanakin on keskustaa ja persreikä myös.


    • entinen persu

      Kyllä nyt keskusta on suomessa nyt suosituin puolue lähes 24% nousua eduskuntavaaleista 9%.

      • voi surkeutta

        haapaveellä se on ollu aina ykkönen ja aina vaan huonommin menee


      • uusi keskustalainen

        Määki alan keskustan äänestäjäksi!


      • et paranna yhtään
        uusi keskustalainen kirjoitti:

        Määki alan keskustan äänestäjäksi!

        sama alamäki siis paikkakunnalla jatkuu


      • uusi keskustalainen
        et paranna yhtään kirjoitti:

        sama alamäki siis paikkakunnalla jatkuu

        Mää seuraan tota valtakunnan politiikkaa, nyt on mun mielestä aika keskustan ottaa maa johdettavaksi, muuten olemme katasroofissa!


      • Kissaani luotan mä
        uusi keskustalainen kirjoitti:

        Mää seuraan tota valtakunnan politiikkaa, nyt on mun mielestä aika keskustan ottaa maa johdettavaksi, muuten olemme katasroofissa!

        Esko Ahohan aikoinaan johti Suomen talouden romahduksen partaalle,
        seuraa siis tarkemmin, mitä on tapahtunut.

        Sitten tuli Korhos-kausi ja epämääräiset vaalirahoittajat ja perhearvojen puolesta
        taistellut Vanhanen.

        Nytkö Keskusta on mädännäisyydestä päässyt?


      • hyvältä näyttää
        uusi keskustalainen kirjoitti:

        Mää seuraan tota valtakunnan politiikkaa, nyt on mun mielestä aika keskustan ottaa maa johdettavaksi, muuten olemme katasroofissa!

        Minäkin haluan äänetää nyt voittajaa, siis keskustaa!


      • ei persu
        hyvältä näyttää kirjoitti:

        Minäkin haluan äänetää nyt voittajaa, siis keskustaa!

        Ei muuten ole ihmekkään kun kokomuksen kannatus laskee hurjaa vauhtia, sehän on kohta samanlainen pellepuolue kuin persut, skantaaleja vain saavat aikaan ja maan asiat on hunningolla!


      • Myös paikallisesti
        ei persu kirjoitti:

        Ei muuten ole ihmekkään kun kokomuksen kannatus laskee hurjaa vauhtia, sehän on kohta samanlainen pellepuolue kuin persut, skantaaleja vain saavat aikaan ja maan asiat on hunningolla!

        Kyllä ne Keskustan edelliset johtajat on karmeasti muistissa.
        Ei alkiotakaan aatteesta jäljellä.


      • entinen kok
        ei persu kirjoitti:

        Ei muuten ole ihmekkään kun kokomuksen kannatus laskee hurjaa vauhtia, sehän on kohta samanlainen pellepuolue kuin persut, skantaaleja vain saavat aikaan ja maan asiat on hunningolla!

        Nyt keskustan linja on niin hyvä, että minäkin palaam keskustakotiin!


      • Eli höpö höpö
        entinen kok kirjoitti:

        Nyt keskustan linja on niin hyvä, että minäkin palaam keskustakotiin!

        Siitäpä ei ole mitään näyttöä olemassa.
        Teot puhuu enemmän kuin sanat ja lupaukset.


      • kansalle mannaa
        Eli höpö höpö kirjoitti:

        Siitäpä ei ole mitään näyttöä olemassa.
        Teot puhuu enemmän kuin sanat ja lupaukset.

        Kyllä näyttöä varmasti tulee kun äänestämme keskustan oikein mykistävän suureen voittoon!


      • kyllähän se
        Kissaani luotan mä kirjoitti:

        Esko Ahohan aikoinaan johti Suomen talouden romahduksen partaalle,
        seuraa siis tarkemmin, mitä on tapahtunut.

        Sitten tuli Korhos-kausi ja epämääräiset vaalirahoittajat ja perhearvojen puolesta
        taistellut Vanhanen.

        Nytkö Keskusta on mädännäisyydestä päässyt?

        vaan on niin että muuan Liikanen rahaministerinä ajoi Suomen kuilun partaalle ja Aho joukkoineen tuli ja pelasti maan.


    • Tiedoksi vaan

      Toisaalta ei edes tarvi olla minkään ääriliikkeen edustaja, jos on halu tehdä pahaa toiselle.
      Vai onko niin, että esim. yrittäjä on jotenkin niin itsenäinen ja toisten yläpuolella, jotta sallii itselleen pahanteon???
      Siitä jäi jäljet vuosiksi...

    • kerroppa ?

      Mitä yrität sanoa, tiedoksi vaan, kun tuosta ei oikein ymmärrä ?

    • ainoa turva

      Keskusta voittoon, Suomi nousuun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe