Mahafetissi?

suselin

Olen parikymppinen XL-nainen ja minulla on tosi iso, pyöreä maha. Häpesin sitä ennen mutta nyttemmin olen alkanut kokea itseni seksikkääksi, mitä ihmettelen välillä itsekin. Jollain tavalla pidän nimenomaan isosta mahastani ja toivoisin erityisesti tapaavani miehen, joka pitäisi pyöreistä naisista ja isoista mahoista. Haluaisin, että mies koskettelisi mahaani, hieroisi ja painelisi sitä, puristelisi, jne. Olisi ihanaa, jos ei tarvitsisi yrittää vetää mahaa sisään ja miettiä, pitääkö toinen epäviehättävänä jos tietäisi tämän syttyvän tällaisista muodoista. Onko tämä ihan outoa? Onko miehiä jotka pitävät isoista mahoista? Onko väliä millainen maha on? Minulla on esim. raskausarpia lihomisen seurauksena, onko se huono juttu?

111

6554

    Vastaukset

    • No ei kannata pelätä ja kyllä löytyy miehiä jotka oikein rakastavat muodokkaita naisia.

    • muhkeat

      iso masu on iiiiihana!

    • Xxl-lover -79

      Ainakin minua iso, raskausarpinen maha kiihottaa suuresti. Melkein mitä isompi, niin sitä parempi (ehkä kuitenkin n. 150 kg on yläraja). Erityisen kiihottavaa on, jos isomahainen nuori nainen pukeutuu julkisella paikalla kireään paitaan, joka on pikkuisen liian lyhyt ja paljastaa pari senttiä mahaa helmasta.

      Puolisoni täyttää hyvin nuo kriteerit, mutta ongelmaksi on tullut se, ettei seksistä tule yhtään mitään. Laukean alle puolessa minuutissa, jos en pidättele. Tällöin vaimo jää kylmäksi ja minä saan hyvät kicksit. Pidättely taas ei kiihota yhtään ja se muuttaa seksin suorittamiseksi, josta kumpikaan ei nauti. Eli iso maha voi olla jopa liian kiihottava.

      • TkuM

        Mitä jos ottaisitte kestävämmän miehen avuksi. Voisit katsella vierestä, kun kyrpä soutaa ja pimsa litisee, kunnon miehellä seisokki kestää kyllä sen aikaa, että saat uuden seisokin, ja jos sovitaan pääset jatkamaan jälkiliukkaille. Se olis jokaiselle jotain, mietipä sitä.


    • Olen aina ihaillut pyöreitä, pulleita ja xl-naisia. Mikään ei ole ihanampaa kuin pehmeä pyöreä maha naisella :) Minusta olisi ihanaa hyväillä naisen pehmeää masua, varsinkin jos nainen tykkäisi siitä :) Myös mahan kasvaminen pienestä pömppiksestä isoksi pyöreäksi mahaksi on todella kiihottavan näköistä.

      Harmi etten ole löytänyt naista joka tykkäisi siitä että on muodokas ja haluaisi että masua hyväillään.

      • Tosiaan minulla on hyvin vahva fetissi naisen pyöreisiin kasvaviin masuihin.


      • Pulleaa
        Crisium kirjoitti:

        Tosiaan minulla on hyvin vahva fetissi naisen pyöreisiin kasvaviin masuihin.

        Minkäs ikäinen ja mistäpäin olet ?


      • kyssäriläjä
        Pulleaa kirjoitti:

        Minkäs ikäinen ja mistäpäin olet ?

        Sama kysymys sinulle! Iso maha? Kuinka iso? Mitä haluut et sillä tehdään? Mies vai nainen?


      • Pulleaa kirjoitti:

        Minkäs ikäinen ja mistäpäin olet ?

        36-vuotias sinkkumies ja Keski-Suomi.


    • gfi

      Söpö se on, tai siis ihana ja kiihottava. En tiedä miksi, jotain alkukantaista vetovoimaa se kuitenkin herättää. Eikä haittaa vaikka olisi oikein isokin maha, roikkuva tai kiinteä, kunhan on.

    • xl haluan

      Kaltaisesi nainen saa ainakin minut kuumaksi ja pidän xl koon naisista. Olisipa kiva tehdä lähempää tuttavuutta.

    • Napa näkyville

      Meikäläisellä on fetissi kaikenlaisten masujen kutittamiseen. Olisi unelmien täyttymys löytää nainen joka tykkäisi siitä että kutittelisin hänen kutiavaa masuaan. Etenkin sellainen tilanne jossa vaikka sänkyyn sidotun ja kutiavan naisen mahaa paljastuisi napapaidalla olisi uskomattoman kiihottava.

    • Fatbelly

      Täällä on nainen jolta löytyy myös valtava maha. Ennen inhosin sitä, mutta olen alkanut pitää siitä mieheni ansiosta. Hän pitää isosta mahastani ja kalunsa seisoo samantien kun hiukan näkee paljasta mahaani. Hieno että löytyy muitakin naisia jotka rakastavat mahaansa. Olen joskus laittanut kuvia mahastani eräille sivuille, Jotkut pitää kiimaisesti ja jotkut inhoaa. Mutta mitä siitä, olen sinut runsaiden muotojeni kanssa...

    • Rahku

      Täällä olis nainen joka tarvis oppitunnin siitä miten mahaa vois rakastaa... Oon hyvinkin isokokoinen enkä yhtään sinut mahani kanssa. Jos jollain on ideoita miten oppis hyväksyyn itsensä niin ideoita otetaan vastaan :)

      • M 31

        Miten olisi jos tekisit tuttavuutta mieheen, joka tykkää pulleasta vartalosta maha mukaanlukien? Itse olen Satakunnasta. ;)


      • Ota yhteyttä, ilolla palvoisin mistä Rahku?


      • Anonyymi
        Mies_Salo kirjoitti:

        Ota yhteyttä, ilolla palvoisin mistä Rahku?

        Asiattomasta profiilista tehty ilmianto.
        Terveisin Kutsuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiattomasta profiilista tehty ilmianto.
        Terveisin Kutsuni

        Ootko idiootti vai vaan ihan muuten vaan pari vuotta jäljessä?


    • M25V

      Oisko yhtään isomasuista tyttöä pohjois-pohjanmaalla;)?

      • Anonyymi

        Täällä ois yks syksyllä 19v kääntyvä 168cm/90kg melko pyöreä mahainen neiti Oulusta.

        Mistä päin M25V?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois yks syksyllä 19v kääntyvä 168cm/90kg melko pyöreä mahainen neiti Oulusta.

        Mistä päin M25V?

        Oulustahan minä. Aikaa vierähtänyt tosin sen verran että olen jo naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois yks syksyllä 19v kääntyvä 168cm/90kg melko pyöreä mahainen neiti Oulusta.

        Mistä päin M25V?

        Onko snäpchattisi mikä?


      • Anonyymi

        Joo, kiva. Onneks oottelu jäi puoleen vuoteen.


    • -fattyfat-

      Pidän isoista mahoista ja lihavista naisista yli kaiken. Vaimoni on todella lihava ja hänellä on suuri roikkuva vatsa jota jumaloin. On kiihottavaa nostella hänen raskasta mahaansa ja katsoa pillua sen alta. Usein juuri hieron hänen mahaa hiplaan kutittelen leivon nuolen ja venyttelen. Nautimme molemmat tästä suunnattomasti ja se johtaa kiihkeään seksiin.

    • 234577

      Isosta mahasta pitäminen ei ole fetissi sen enempää kuin jos tykkää rinnoista/takapuolesta. Itseäni miellyttää iso maha jossa on läskimakkaroita ja hyllyy liikkeessä. Raskausarvet kylläkin ällöjä paitsi jos ovat vaalenneet.

    • iso maha naisella on todella seksikäs, sitä on kiva hyväillä ja pussailla ja saa todella kiihottumaan

    • empathyalex89

      Minunkin suuri fetissini on isovatsaiset naiset ja unelmoin, että voisin koskea sitä ja hieroa sitä. Oon itse 164 cm ja 107 kiloa, eli mullakin on iso vatsa

    • laukeen19

      Ai että! Kyllä niin kelpais! Aivan täydellinen! Olisipa noita naisia enemmän! Haluaisin todellakin tuollaisen naisen.

    • pakkosaadanytjaheti

      Saanks mäkin tollasen naisen?!

    • kjbbn

      Olin kerran isomahaisen naisen kanssa. Se oli iso kuin rantapallo. Oli jotenkin söpöä kun nainen puhisi riisuutuessaan ja asettuessaan sängylle selälleen.

    • Ihanaa lukea sun mahafetissistä. Minäkin naisena rrrrrakastan mun suurta pyöreää massuani. Se on muhkea, pehmoinen ja lämmin. Kyllä moni mies tykkää isoista massuista, on mukavaa huomata, kun saan pitkiä katseita. Silloin on ihan pakko vähän hymyillä ja hipaista massuani, joka pullottaa takkini alla.

      • JanneDaz

        Voi että on hienoa kuulla, että on olemassa ihania pullukoita naisia, jotka tykkäävät esitellä upeita muotojaan. Kyllä niin tanssiessakin se pullea masu tuntuu tosi hyvälle, mukava on hyvällä..


      • nuoripallomahamies

        Onko mahasi niin iso että sitä voisi läpsiä huoletta ilman että sattuu? Kiihottuisin suuresti. Entä missä päin asut? Minkä ikäinen?


      • Kyllä se on tarpeeksi iso :)


      • mies26v
        Mahamisu kirjoitti:

        Kyllä se on tarpeeksi iso :)

        Kiva olis hyväillä ja tuottaa nautintoa neidille. 😊


      • kiinnostusherasi

        Missä suurimahainen kaunotar asustaa? Ja mikä oli ikä?


      • kiinnostusherasi kirjoitti:

        Missä suurimahainen kaunotar asustaa? Ja mikä oli ikä?

        Satakunnassa asustelen


      • kiinnostusherasi

        Olisiko liikaa pyydetty jos utelen ikää?


      • Anonyymi
        Mahamisu kirjoitti:

        Satakunnassa asustelen

        Ei olisi mahdollista saada ikää tietoon? Kiinnostaa paljon. Vaikka suurella todennäköisyydellä sulla jo mies/nainen onkin.


    • Pömppömaha

      Tätä viestiketjua lukiessani ajattelin jälleen kerran, miten tärkeä olisi kun ihmiset livetilanteessa toisensa kohdatessa, iskutilanteessa, voisivat jotenkin ilmaista omat mieltymyksensä (tai fetissinsä). Kun yleisin naisihanne korostaa edelleen hoikkuutta, niin olisi tärkeätä, että naiset saisivat kokea livenä pömppömahojensa ihailun miesten taholta.
      Tai on sitten kysymys mistä tahansa piirteestä: tuodaan reilusti esille, mistä pidetään, niin kyllä se joku kerta osuu samanhenkiseen ja voi sitä nautintoa kun mieltymykset ja fetissit osuvat kohteeseensa!

      • JanneDaz

        Niin Just, ku baarissa saan tarjota maljan ihanalle pullukalle , ni kyllä se mun mieleni niin hyvittää, jutella ja ihailla uhkeita ihania muotoja, ehkäpä vähän hipasta pulleita muotoja


    • Pullukkalove

      Taitaa pulleavatsainen nainen olla vaan pojankoltiaisten ja nuorten miesten haave/unelma....?
      Eipä näkynyt ainakaan vanhempien miesten kommentteja....😕

      • Anonyymi

        Mulla pullea 45v vaimo😉ja hänet kun saa vielä pukea johonkin nahka/pvc asuihin ja saappaisiin...😘
        T.Um53Hesa


      • Anonyymi

        Eikö vanhemmat miehet ole kiinnostuneet pulleavatsaisesta naisesta?,=jos vatsa näyttää siltä,että olisi n.8-9 kk:della raskaana...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vanhemmat miehet ole kiinnostuneet pulleavatsaisesta naisesta?,=jos vatsa näyttää siltä,että olisi n.8-9 kk:della raskaana...?

        Eipä kai sitten...


    • Anonyymi

      Missä kaikki mahatavat tytöt on? :(

    • Anonyymi

      Hiton läskit :D

      • Anonyymi

        Se on elintasoa! Taidat itse olla joku kerjäläisen kelkan-naru...😆


    • Anonyymi

      Kerrankin kun tänne tulee jotain niin bottipaskaa

      • Anonyymi

        Näin on! Botit helvettiin. Kiva olis saada naiset juttelee kauniista mahoistaan.


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla vatsakkaiden naisten mietteitä tästä. Kyllä minua miehenä kiinnostaa paljonkin tämä aihe. Inhottavaa ajatella laihaa naista!

    • Anonyymi

      Täällä yks läskimaha. Ihmeellistä kuulla, ettei se olekkaan kaikkien mielestä ällöttävää. Mulla on aina -20 kiloakin sitten tyyliin kaikki pakkautunut mahaan. Yyh.

      • Anonyymi

        Tälläisiä kommentteja halusinkin. Olisi todella mukava tavata joku isomahainen muttei varmasti välimatkan vuoksi onnistu. Suuret mahat ovat kiihottavia eikä suurta mahaa tarvitse hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläisiä kommentteja halusinkin. Olisi todella mukava tavata joku isomahainen muttei varmasti välimatkan vuoksi onnistu. Suuret mahat ovat kiihottavia eikä suurta mahaa tarvitse hävetä.

        Mä olen tottunut peittelemään sitä aina. Harvoin sitä kukaan oon innolla silitellyt ja voi ollakkin, että en ehkä antaisikaan hirveesti lääppiä. N38


    • Anonyymi

      iso maha naisella on todella ihana, olen 51v mies ja haaveilen isomahaisesta naisesta jota saisi pitää hyvänä kaikin tavoin

    • Pyöreälle mahalle on kiva laueta aina silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään seksikkäämpää kuin iso pehmeä maha ja paksut reidet naisella <3

    • Anonyymi

      Mukava ois semmonen maha minkä päällä vois kävellä huoletta ilman että naista sattuu yhtään. Uh mikä patja!

    • Anonyymi

      Naisten mahat ovat ikuisia! ♡

    • Anonyymi

      Kyllä tuosta isosta mahasta varmasti moni pitää itsellä edelle menee iso peppu ja paksut reidet sekä pohkeet.

      • Anonyymi

        Itse pidän mahasta mut tääkin on tosi nami!


      • Anonyymi

        Vaimolla on pullea vatsa,mutta on pakaratkin muhkeat ja ulkonevat ; ) Ja minä outo,kun haave nähdä vanhempi mies hyväilemässä niitä ja niistä kiihottuen... t.outo?ukm54hesa


    • Mun massu on pyöreä, pehmeä ja muhkea, just sellanen, mitä ei voi eikä tarvitse piilottaa. Minusta se on kiva ja kun omaan isot muhkeat rinnatkin, niin On mitä näyttää. Tykkään kun sitä katsellaan ja se huomataan.

      • Anonyymi

        Voi että kun joskus sinut näkisin! Oikea kävelevä unelma. Varmaan kuitenkin olet jo jonkun onnekkaan varaama.


      • Anonyymi

        Kuulostaa taivaalliselle (:


      • Anonyymi

        Kyllä taas kesä kadulla nähdään , Ihanat muodot siellä ohuen mekon alla liikehtii


      • Anonyymi

        Postisi toimii?


    • Anonyymi

      Mitä isompi massa, sen isompi vetovoima

    • fuck you bitch

    • Anonyymi

      Iso maha on kiva jos nainen tykkää ottaa vaikka taklausta mahaansa. Mut se taas vaatii mahalta kokoa!

    • Anonyymi

      Omalla naisella sellainen tynnyri että ei joka lyönti satu ja antaa omasta tahdostaan lyödä välillä. Nauttii siitä vaikka välillä tärähtääkin tai osuu huonoon kohtaan.

    • Anonyymi

      Kyllä mua ainakin kiihottaa todella paljon isot/valtavat pyöreät mahat naisella. Mitä isompi, sitä parempi. Kun mahan näkyy roikkuvan, niin kiihoitun jo heti.

      • Anonyymi

        Juurikin tuollainen iso, ja roikkuva valtava pallo on hot. Ja varsinkin jos on vielä päällään hieman ehkäpä turhankin pienet vaatteet.


    • Anonyymi

      iso maha naisella on todella seksikäs ja kiihottava, sitä on niin kiva hyväillä ja pussailla. Voi kun löytyisi sellainen nainen joka tykkää kun hänen mahaa pidetään hyvänä

      • Anonyymi

        Niin on minunkin mielestä. Onneksi vaimolla on sellainen iso pömpöttävä maha ja on muutenkin muodokas. Kovasti yrittää kyllä salilla kiinteytyä, mutta pidän tasapainoa yllä tuomalla herkkuja ja alkoholijuomia. Eipä ole päässyt paljon laihtumaan :)


    • Anonyymi

      Isot ja pienet mahat ovat ihania, mielellään näkisin sinut ja sinun mahasi ja voisin sitä hieroa ja palvoa

    • Anonyymi

      Isommat naiset on ne, jotka minut sytyttää. Iskra Lawrence ja Ashley Graham on maailman seksikkäimmät naiset mielestäni. Adelekin oli sexy, ennen kuin hurahti laihduttamiseen. Nyt ei enää Adele kiinnosta.

    • Ooh .. isot tytöt mahoineen, tisseineen ja perseineen saa kovettumaan. Rehevillä on parhaat pillut.

      • Anonyymi

        No tietty. Kun on sitä fylliä.
        Laiheliineilla ei ole. On melkein kuin jänteisiin uppoutuisi.


    • Anonyymi

      Upea oot

    • Kyllä mulla saa vapaana massukin kulkea. ;)

      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Anonyymi

        Syötkö koskaan oikein täyteen sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syötkö koskaan oikein täyteen sitä?

        Hups, ihan vahingossa, monta kertaa päivässä, rakastan ruokaa ja sitä kihelmöivää tunnetta, kun masu on aivan täys! Oi, seksi sen jälkeen parasta, kun massu ei pysy enää missään piilossa


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Hups, ihan vahingossa, monta kertaa päivässä, rakastan ruokaa ja sitä kihelmöivää tunnetta, kun masu on aivan täys! Oi, seksi sen jälkeen parasta, kun massu ei pysy enää missään piilossa

        Postisi toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Postisi toimii?

        Vaihtelevasti


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Vaihtelevasti

        Eli mikä


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Hups, ihan vahingossa, monta kertaa päivässä, rakastan ruokaa ja sitä kihelmöivää tunnetta, kun masu on aivan täys! Oi, seksi sen jälkeen parasta, kun massu ei pysy enää missään piilossa

        Minkä kokoinen olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen olet?

        161cm/130kg


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        161cm/130kg

        Kivat lukemat, mahasi on varmasti ihanan iso ja pehmeä. Haluatko lihoa lisää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivat lukemat, mahasi on varmasti ihanan iso ja pehmeä. Haluatko lihoa lisää?

        Kyllä se on aivan valtava, näkyy oikeastaan jokaisen paidan alta mitä mul on 😅🤭 Tähtään tällä hetkellä 160kg


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Kyllä se on aivan valtava, näkyy oikeastaan jokaisen paidan alta mitä mul on 😅🤭 Tähtään tällä hetkellä 160kg

        Kuulostaa hyvältä, iso ja näkyvä maha on parasta. 160 kg painossa olisit varmasti oikein seksikäs 😊 Roikkuuko mahasi vai onko se enemmän pyöreän mallinen?


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Vaihtelevasti

        Eli miten ja mikä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, iso ja näkyvä maha on parasta. 160 kg painossa olisit varmasti oikein seksikäs 😊 Roikkuuko mahasi vai onko se enemmän pyöreän mallinen?

        Valtava kumpu tuosta päältä ja alta roikkuu 🤭 hih kiitos sulle pidän tästä kyllä itsekin kovasti ja kävin tos eilen vaa'alla ja se näytti jo 144 😱 mietinkin miks massun alta paidat rullaa taas enemmän... 🤔🤭 Oi tämä on niin pehmeä ja suuri vatsa ☺️☺️😜😜


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Vaihtelevasti

        Suomi24sivuston oma vai mikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24sivuston oma vai mikä?

        Oma


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Valtava kumpu tuosta päältä ja alta roikkuu 🤭 hih kiitos sulle pidän tästä kyllä itsekin kovasti ja kävin tos eilen vaa'alla ja se näytti jo 144 😱 mietinkin miks massun alta paidat rullaa taas enemmän... 🤔🤭 Oi tämä on niin pehmeä ja suuri vatsa ☺️☺️😜😜

        Olipas se paino noussut mukavasti 😊Ootko kiinnostunut feederismistä? Naisen lihominen on minusta todella seksikästä. Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas se paino noussut mukavasti 😊Ootko kiinnostunut feederismistä? Naisen lihominen on minusta todella seksikästä. Minkä ikäinen olet?

        Niin mustakin ☺️. Itse asiassa oon kiinnostunut... Oon 26. 😋


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Niin mustakin ☺️. Itse asiassa oon kiinnostunut... Oon 26. 😋

        Olis kiva jutella sun kanssa enemmänkin. Miten suhun sais yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jutella sun kanssa enemmänkin. Miten suhun sais yhteyttä?

        Laita vaikka viestiä mulla [email protected] ☺️


    • Anonyymi

      tykkään yli kaiken kun naisella on iso maha, mikä onkaan mukavampaa kuin silitellä ja pussailla isoa pehmeää mahaa, harmi vaan kun ei löydy naista joka tykkäisi siitä kun hänen isoa masua palvotaan ja hyväillään

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe