Onko paneelit vaihtokelpoisa keskenään samoissa malleissa? 10 levyn boxi on paksissa ja mankka kiinni autossa.varas ei tarvinnu ku etupaneelin.Sonyn soitin kasetilla ja boxi tietysti sony kans.löytyykö paneelia maahantuojalta tai ko merkin edustajilta,tietääkö kukaan....
varas vei etupaneelin mankasta...
3
797
Vastaukset
- MeikäManne
Ite menin rikkomaan omasta sonystäni etupaneelin. Soitin Sonyn keskushuoltoon Vantaalle ja sain kuulla että sellasen paneelin hinta pyörii jossain 200€ paikkeilla. Aika "jees", kun ajattele että ostin koko laitteen käytettynä 100 €urolla. Tosin mun toi laite on vähän harvinaisempi (MD-soitin) ja vielä kaiken lisäks vanha malli, joten ne olis joutunu tilaamaan sen paneelin ulkomailta, mikä varmaankin lisäs siihen hintaan aika paljon.
Mun ymmärtääkseni saman mallin etupaneelit sopii keskenään toisiinsa, mutten oo kyllä varma. Sonyn keskushuoltoja on ainaki 2 kpl (Vantaalla ja Tampereella). Tässä on niiden yhteystiedot: http://www.sony.fi/PageView.do?site=odw_fi_FI&page=SupportDetailFirstSection&articlesection=1&article=1076414727555§ion=fi_FI_Support - TomiTraktori
Eli multa löytyis ainakin seuraaviin sonyn mankkoihin paneelit:
cdx-l350 ja mdx-c7900r- ratsia
Mä katon mikä malli se mankka on ni palataan asiaan jos vaikka kävis.Se on autos kiinni vielä,joten jos ei siin näy mitää num. ni tarvii ottaa irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931