moi
täällä on niin monta marsua jotka tarttee netin kautta hoitajaa! sivut eivät ole 100% valmiit mutta suurin osa marsuista asustaa jo siellä!!! tarvitaan hoitajaa! olisiko joku ehdokas!?!
osote on http://groups.msn.com/elinmaailma/tervetuloa.msnw
marsula vailla hoitajia!!!!
8
369
Vastaukset
- mimmu
sis tarkoitatko että vain vähän aikaa hoidetaan vai että ihan lopullisesti saa omaksi mrsun?
- ÄLKÄÄ!
ei,ÄLKÄÄ LAITTAKO TÄLLÄISIÄ TÄNNE!se on sillainen,katsoo eläimiä ja valitsee ja laittaa ivekkuun,mitä haluaisi hoitaa ja sitten hoidetaan tarinoilla nettiin!KOKO MARSUA EI OLE EDES OLEMASSA!
- lootukainen
ÄLKÄÄ! kirjoitti:
ei,ÄLKÄÄ LAITTAKO TÄLLÄISIÄ TÄNNE!se on sillainen,katsoo eläimiä ja valitsee ja laittaa ivekkuun,mitä haluaisi hoitaa ja sitten hoidetaan tarinoilla nettiin!KOKO MARSUA EI OLE EDES OLEMASSA!
ensinnäkin marsut on olemassa!!! XD ja tahdon vaan että jos tahtoo kirjoittaa ja hoitaa nii ihan vapaasti! en pakota ketään mihinkään! voitte laittaa sähköpostia niin saan tietää enkä kenetkä tahdot hoitsuks. osote on [email protected]
- Mie vain
lootukainen kirjoitti:
ensinnäkin marsut on olemassa!!! XD ja tahdon vaan että jos tahtoo kirjoittaa ja hoitaa nii ihan vapaasti! en pakota ketään mihinkään! voitte laittaa sähköpostia niin saan tietää enkä kenetkä tahdot hoitsuks. osote on [email protected]
Miten niitä niinku hoidetan? Netin kautta? Tarkentaisitko vähän?
- lootukainen
Mie vain kirjoitti:
Miten niitä niinku hoidetan? Netin kautta? Tarkentaisitko vähän?
ne hoidetaan netin kautta. hoitopäivis ei oo viellä saatavilla mutta voit käydä valitsemassa jo marsun jonka tahoisit!!!!
- mingala
lootukainen kirjoitti:
ne hoidetaan netin kautta. hoitopäivis ei oo viellä saatavilla mutta voit käydä valitsemassa jo marsun jonka tahoisit!!!!
sanotaanko vaikka, että ne on vähän niinkuin virtuaalitalli.. ei oo mitään järkeä tollasessa.
Lootukainen, sillon ku sanoin sulle, et mulla oli hamsula.. niin ne hamsterit oli oikeesti olemassa ja kaikki oli siis mun omia.. et ei ollu mikään tollanen pentujen juttu. eli tollanen virtuaalitalli. vaan ihan hamsujen kasvatussivut.
- keilaaja94
Minä voin olla jonkun marsun hoitaja. Käy mikä vaan!
- lootukainen
joo!!!! käy vaa valitsemassa sieltä itsellesi hoitsu! ota kenet tahot! hoito viekkuu en oo ehtiny tehä nii kirjota mailii sitte! se osote on http://groups.msn.com/elinmaailma/tervetuloa.msnw ja mun maili on sitte [email protected]!
toivottavasti viihdyt...!!!! sivut on valmistumassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770