Nyt ois jaossa hyviä vinkkejä Bangkokiin: http://www.maaritmaailma.com/bangkok-top-10/. Mitä tehdä ja mitä nähdä. Bangkok on kaoottisuudestaan huolimatta - ja juuri sen takia - huippuhieno kaupunki!
Vinkkejä Bangkokiin!
15
908
Vastaukset
- ite olet .....
Kun kirjoituksessa lukee -Kukaan ei pakota sinua astumaan huorabaariin-lopetin lukemisen. Prostituutio on laitonta Thaimmaassa, lain mukaan siis ne tytöt ei ole huoria
- Tukataa
Missä päin on Thaimmaa? Ehkä siellä on huorat "laittomia" mutta maailman suurimmassa bordellissa=Thaimaa on kaikki laillista ;)
- Peräkammaristako
Yksi asiallinen aloitus, ja joku peräkammarin pattislainen kaivaa horot esiin. Jos ei keskustelussa ole Nana tai Cowboy Street, on se näille äidin mamiksille aivan kauhea asia. On navetan amalia-possun jälkeen jokainen ihniskontakti on varmaan suuri juttu teille
- HupaisaHeppu
Peräkammaristako kirjoitti:
Yksi asiallinen aloitus, ja joku peräkammarin pattislainen kaivaa horot esiin. Jos ei keskustelussa ole Nana tai Cowboy Street, on se näille äidin mamiksille aivan kauhea asia. On navetan amalia-possun jälkeen jokainen ihniskontakti on varmaan suuri juttu teille
Se on sitten niin vallan hupaisaa, että meillä on hauskaa, mun muilla ei ole hauskaa.
- pian lähden taas
Kiitos. Luin mielenkiinnolla ja poimin pari vinkkiäkin. Olen reissannut Bangkokissa useamman kerran, mutta kaikissa maintsemissasi paikoissa en ole käynyt. Bangkok on niin iso :-)
- nähty on
Ihan peruskauraa, ei mitään uutta eikä ihmeellistä.
Tuo kaikken voi lukea matkaoppasta tai nettin matkailusivustolta. - khun
Perusturistin lista Bangkokista. Peräti 8 kertaa jo käynyt ja seonnut laskuista. Mitäköhän itselläni on käyntikertoja. Varmana lähemmäs sata.
- Khun khun
Oi tosi hienoa khun, olet käynyt usein. Olisiko sulla antaa jotakin parempia vinkkejä, joita ihan peruskävijä ei vielä tiedä? Kerro meille muillekin!
Siis tällaisen netin vertais palstan tarkoitushan ei ole että haukutaan tai vähätellään sitä, joka jakaa omat vinkkinsä, vaan että jaetaan omia kokemuksia kaikkien muidenkin iloksi. Tämän olen itse ainakin oppinut aasialaisilta, jotka on yhteisöllisiä.
Omasta mielestäni yksi parhaita alueita Bangkokissa on Chao Praya -joen varsi, kuninkaallisen palatsin ja isojen temppelien alue. Jokiveneellä yli, ja Thonburin puolella Wat Arunin temppelin takana on pieniä katuja ja vanhaa paikallista elämänmenoa, hyviä lounaspaikkoja.
Niin joo se piti vielä kertoa, että olen käynyt Bangkokissa "ainakin kolmesti" :-)
- Chang
Täällä lisää matkavinkkejä Googlen karttapohjaan listattuna:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1wDOkz7KJkCbyBJFzVrW9zjMqCFs&usp=sharing - Fxfcfcfcfcfc
Bangkokissa on tasan kaksi hyvää asiaa. Soi Nana ja Soi Cowboy. Patpongille ei kannata mennä.
- Fäffäf
Mitä hyviä asioita sinun kotikylälläsi on hyvä äffä ?
- santtu-1975A
6/10 on noista alkuperäisen aloituksen paikoista tullut käytyä katsastamassa. Osa hyvinkin mielenkiintoisia ja toiset sitten vähemmän mielenkiintoisia.
- MuutosOnAlkanut
Tule Santtu useammin palstalle ja tehdään tästä pakkosyötöllä vähän asiallisempi.
- santtu-1975A
Ei taida minun aikani ja kärsivällisyyteni riittää tämän palstan asialliseksi saamiseen.
Kommentoin niissä ketjuissa missä on jotain "järkeä" ja koitan pysytellä kokonaan poissa niistä ketjuista mitkä heti alusta ovat ala-arvoisella tasolla.
- Seppo...Kalevi
SeppoKalevi terve, ruokapaikkoihin liittyen. Soi 11 näyttäisi olevan kovasti remonttia tekeillä, mutta kadun perältä löytyy hyvä Intialainen ravintola Frazier’s Suiten 5 kerroksesta. Ja saman rakennuksesta katolta Rooftop baari Above Eleven. Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895