MUrhaamisesta

mörderi

miten voi murhata toisen simin esim. sähköiskulal tai hukuttamalla??? pliid,kertokaa..

9

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Comansnala

Laita mekaniikkataidoton sim korjaamaan lamppua = sähköisku. Laita simi uimaan ja poista portaat = hukkuminen. Sims kakkosessa hukuttaminen onnistuu _kai_ niinkin että laitat kuntotaidottoman lapsen uimaan.

• Vauvat, taaperot ja lapset eivät voi kuolla Sims2 pelissä! Teinit, aikuiset ja vanhukset voivat potkaista tyhjää koska tahansa! Kannattaisiko ottaa hieman selvää pelistä ja sen toiminnoista, ennen kuin alkaa jauhamaan paskaa?!

• minä
        Simoleon84 kirjoitti:

Vauvat, taaperot ja lapset eivät voi kuolla Sims2 pelissä! Teinit, aikuiset ja vanhukset voivat potkaista tyhjää koska tahansa! Kannattaisiko ottaa hieman selvää pelistä ja sen toiminnoista, ennen kuin alkaa jauhamaan paskaa?!

Lapset, vauvat ja taaperot voivat kuolla esim. tulipalossa. Ainakin minun simeille on käynyt niin sims 2:ssa.

• minä kirjoitti:

Lapset, vauvat ja taaperot voivat kuolla esim. tulipalossa. Ainakin minun simeille on käynyt niin sims 2:ssa.

Eivät voi, näin Maxis on sanonut ja samalla tavalla lukee useimmilla Sims2 sivuilla.

• Kagome
        Simoleon84 kirjoitti:

Eivät voi, näin Maxis on sanonut ja samalla tavalla lukee useimmilla Sims2 sivuilla.

Maxisin tyypit sanoivat viimeisessä chatissa ennen pelin julkaisua, että lapsista voi tulla kummituksia, niin kyllä niiden silloin täytyy voida kuollakin!

• hgjjghfgh
        Simoleon84 kirjoitti:

Sims 2 on tarkoituksella tehty realistiseksi peliksi ja oikeassa elämässä lapset voivat kuolla, joten myös The Sims 2:ssa lapset voivat kuolla juuri esim. tulipalossa.

Vai miltä sinusta vaikuttaisi peli, jossa tulipalon sattuessa kaikki teinit ja vanhemmat kuolee, mutta lapsi säilyy hengissä vaikka seisoisi keskellä tulimerta????

Minullakin on yksi perhe kuollut tulipalossa ja tässä perheessä oli myös lapsia!!!!

• Simoleon84 kirjoitti:

Jos näin on käyny ni miksei se olis mahollista????

• hgjjghfgh kirjoitti:

Sims 2 on tarkoituksella tehty realistiseksi peliksi ja oikeassa elämässä lapset voivat kuolla, joten myös The Sims 2:ssa lapset voivat kuolla juuri esim. tulipalossa.

Vai miltä sinusta vaikuttaisi peli, jossa tulipalon sattuessa kaikki teinit ja vanhemmat kuolee, mutta lapsi säilyy hengissä vaikka seisoisi keskellä tulimerta????

Minullakin on yksi perhe kuollut tulipalossa ja tässä perheessä oli myös lapsia!!!!

Jos lapsi selviää tulipalosta, sen täytyy olla Kentin mulkero. Teräsmies!!

• jooojoo

ja lapset kyllä voi kuolla jos laittaa uimaan, ja poistaaa tikkaat. siin voin vaan mennä max. puoli tuntii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe