Syksyllä?
Mitä tapahtuu
84
918
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Illat pitenee.
- AnonyymiUUSI
Liikun enemmän.
- AnonyymiUUSI
Minä ja Hän❤️intuitio…
- AnonyymiUUSI
Meistä tulee me💫❤️✨
- AnonyymiUUSI
Meidän juttu etenee.
- AnonyymiUUSI
🙂🙂👍👍
- AnonyymiUUSI
Sain kuulla että häntä näkee harvemmin ja epävarmemmin syksyllä😔
- AnonyymiUUSI
Voi harmi😞
- AnonyymiUUSI
Lehdet putoavat puista ja muuttolinnut lähtevät maasta:(
- AnonyymiUUSI
:( Mun tuuletusikkunan taakse lensi eilen aamulla lintu. Se ei laulanut tai visertänyt. Se pulpatti ja höpötti siinä varmaan minuutin pyöreitä vokaalejaan vaativalla, äänellään tiuskien. Olin varmaan suututtanut senkin pohjasulkiaan myöten tietämättäni, että mitä olen tehnyt.
Mokoma angry birds. Jotain asiaa sillä selkeästi oli.
- AnonyymiUUSI
Toivon ja rukoilen että asiat järjestyisi viimeistään syksyn aikana. Toivon että kaipaamani mies lähestyisi ❤️
- AnonyymiUUSI
Toivon Myös, että eräs erittäin ihana nainen lähestyisi.
- AnonyymiUUSI
Minä menen kihloihin
- AnonyymiUUSI
Oooooiiiii
- AnonyymiUUSI
So WHY u are here???!?!!?
- AnonyymiUUSI
Niin mennään rakas❤️💍
- AnonyymiUUSI
Syksyhän on ylivoimaisesti paras vuodenaika. Värit ovat mahtavat ja ilmassa jotain taianomaista. Visuaalisesti kaunista.
- AnonyymiUUSI
- Ai mitä tapahtuu?
Vastaus: Ich komme.- AnonyymiUUSI
Pitihän se arvata!🤭
- AnonyymiUUSI
syksyllä goottijumalar kulkee ympäriinsä värikkäässä hepeneessä, syksyllä hippi menee h*riin ja lankeaa loveen.
- AnonyymiUUSI
Halloweenina lepakot lentelee 🦇🦇🦇🎃
- AnonyymiUUSI
Alkaa sataa vettä ja lehdet putoo puista?
- AnonyymiUUSI
Lehdet putoo ja kannet jää ja kansissa säilyy muisto tää📜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lehdet putoo ja kannet jää ja kansissa säilyy muisto tää📜
Lehdet putoo ja kyyneleet valuu poskia pitkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lehdet putoo ja kyyneleet valuu poskia pitkin.
Niin minullakin☹️tulee hirvee ikävä sua
- AnonyymiUUSI
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
- AnonyymiUUSI
Ei mitään ilmeisesti.
- AnonyymiUUSI
Ainakin edelleen saan nähdä häntä. Se on varma ja olen siitä iloinen.
Ehkä hän jopa myöntää että pitää minusta ja saan näyttää hänelle kuinka paljon välitän. - AnonyymiUUSI
Ilma viilenee ja raikastuu.
Lehdet alkavat putoilla puista.
Esimerkiksi sellaista tapahtuu syksyllä 😉 - AnonyymiUUSI
Koska olen enemmän ulkona kun niin minua myös mahdollisuus nähdä useammin ja jopa jos uskaltaa, lähestyä ja tulla juttelemaan. 🙂
- AnonyymiUUSI
Jos olet lapseni ikäinen, en todellakaan tule juttelemaan sinulle koskaan muuten kuin sanoakseni etten pidä sinusta, enkä halua tutustua sinuun!
- AnonyymiUUSI
Toivon että syksyllä näen häntä vielä. Nyt vain epävarmuus tulevasta 😔
- AnonyymiUUSI
Toivon että muutan.
- AnonyymiUUSI
Samoin.Sitten voin ottaa vapaammin häneen yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut 🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️👍
- AnonyymiUUSI
Rakastan häntä syksylläkin..
- AnonyymiUUSI
Kaunis kommentti
- AnonyymiUUSI
En ainakaan tule valtiolle töihin.
- AnonyymiUUSI
Toivon, että näkisin hänet, mutta ammattini ja työnantajani olisivat täysin eri kuin silloin aikaisemmin ja saisin itse päättää oman ammattini ja työnantajani.
- AnonyymiUUSI
🙈 En malta oottaa!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti asiat järjestyy pikkuhiljaa paremmaksi. =^) Löytäisin ehkä rakkauttakin? ;3 En tiedä, en toivo liikoja, vaikka toivoisin vielä sitä perhettäkin. =+1 Olen kuitenkin aikamoisessa hapessa henkisesti ja fyysisesti nyt.. Rakkaus ehkä parantaisi :* Olisin aidosti onnellinen miehestä.. Aika näyttää. <333
- AnonyymiUUSI
Rakastun.
- AnonyymiUUSI
Menen toivottavasti parille syksyllä alkavalle harrastekurssille.
- AnonyymiUUSI
Puolison tapaan🥰
- AnonyymiUUSI
❤️👍
- AnonyymiUUSI
Asiat selviävät suuntaan tai toiseen. ⏳️🤩
- AnonyymiUUSI
Kiva juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu
Niin on. Mulla on kupliva ja hyvä olo. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Mulla on kupliva ja hyvä olo. 😊
No hyvä❤️
- AnonyymiUUSI
en hengitä kun hän saapuu lähelleni
- AnonyymiUUSI
En minäkään🥰🤭 ihana mies! Hunsvonttu.. eiku vontti😻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään🥰🤭 ihana mies! Hunsvonttu.. eiku vontti😻
ootan kyl sitä kun saan päästää miehen lähelleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ootan kyl sitä kun saan päästää miehen lähelleni.
Kenet haluat päästää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet haluat päästää?
Naapurin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet haluat päästää?
miehen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin
ohi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miehen
😅😅😅
Minä päästäisin erään J-naisen
Ei varmaan mitään. Mulle tulee taas yks vuosi lisää. Mutta muuten varmaan lehdet tippuu, pimenee ja kylmenee, niinku tossa jo mainittiin. Toivotaan ettei muuta tapahdu, kun toi maailman tilannekin on noin synkkä.
- AnonyymiUUSI
Joutuu alkaa varoo liukkaita pimeitä polkuja.
- AnonyymiUUSI
Ai jälkiliukkaita?
- AnonyymiUUSI
Jotain tosi kivaa ❤️
- AnonyymiUUSI
Reissuun lähtöä ainakin
- AnonyymiUUSI
Jeesus tulee takaisin ottamaan omansa ja jäljellejääneet joutuvat ottamaan pedonmerkin.
- AnonyymiUUSI
Syksy saa, minä en(tiedä vielä)
- AnonyymiUUSI
Olen toivottavasti voimissain
- AnonyymiUUSI
Minulla on ainakin synttärit. 🍂🍁 Odotan pimeneviä iltoja, tuulta ja että saa sytyttää myrskylyhdyn. Ja pyhäinpäivää. 🎃 🕸🦇
- AnonyymiUUSI
Ei mitään jos häirikkö yhä häiriköi ja hänestä yhä kerrotaan kautta rantain! Voin huonosti niin kauan kuin kautta rantain kertominen jatkuu!
- AnonyymiUUSI
katoan😂!
- AnonyymiUUSI
Tuo on todella hyvä uutinen! Jee..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä uutinen! Jee..
ohi on killitpäivät
- AnonyymiUUSI
Vauvat syntyy❤️
- AnonyymiUUSI
Ei ihan ehitä tähän syksyyn rakas mut se parempi vuosi on tulossa sieltä… kyllä sä tiiät mitä toivon… 😘😘😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan ehitä tähän syksyyn rakas mut se parempi vuosi on tulossa sieltä… kyllä sä tiiät mitä toivon… 😘😘😘
On kyllä jäänyt vähän epäselväksi? 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä jäänyt vähän epäselväksi? 😳
Mun kulta tietää.❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun kulta tietää.❤️❤️❤️❤️
No niin tiedän hani ❤️
- AnonyymiUUSI
Syksy vie kaiken mennessään, luonto homehtuu ja alkaa tuoksumaan pahalle. Jos on ennättänyt onnistua kesän aikana, menettää vain auringon lämmön. Syksyssä parasta on lämmin ilta jolloin on liian paksusti pukeutunut ja odottaa tyttöystävää, tytön tullessa paikalle on liian kuuma, hikinen otsa vaikka seisoskellut pitkän tovin odottamassa, tervehdys halaus ja poski osuu viileään poskeen, huulet ovat myös viileät ja maku muistuttaa jälkkäri leivoksesta. Illan pimeys saa kaiken näyttämään siltä että tyttöä täytyy suojella ja kuljettaa lähellä.
- AnonyymiUUSI
Kosketan hellästi hänen kasvojaan, suljen silmäni ja suutelen pidellen hänestä hellästi kuten aina kun nähfään
- AnonyymiUUSI
Sitä mäkin toivon ❤️😘🤗
- AnonyymiUUSI
Voi sinua rakas😍😘❤️mun kulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua rakas😍😘❤️mun kulta
Mäki rakastan sua🤗😘❤️✨💫💥
- AnonyymiUUSI
Tulee 8 vuosipäivä siitä ku ollaan kohdattu ekan kerran, juhlistetaanko sitä jotenkin 😘❤️🤗🌈
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131970Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831514Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1461317Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971288Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381178- 84908
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu44840Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13797Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138793Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas123773