Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa?
Vastaa koskien kaivattuasi tai yleisesti. Kerro kumpaa ajattelit.
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
15
881
Vastaukset
- Anonyymi
Voin unohtaa helposti ne mitä en muista
- Anonyymi
Hänen ja minun välillä ei ole mitään negaa, joten ei ole mitään anteeksi annettavaa.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
En ole pitkävihainen
- Anonyymi
En koe tarvetta olla kenellekään vihoissani, Ihmiset toimivat jokainen elämässään omien tarpeidensa mukaan ja joskus ne törmäävät tai eivät ole kaikille mieleisiä, mutta inhimillisyys on osa ihmisyyttä.
https://www.youtube.com/watch?v=wyRyRyjRV4o&list=RDwyRyRyjRV4o&start_radio=1 - Anonyymi
Olin ennen pitkävihainen, muistini on myös erinomainen. Koettuani jonkinlaisen valaistumisen jätin vihaamisen taakseni.
- Anonyymi
Luottamuksen pettämistä en usko pystyväni antamaan anteeksi kunnolla tai voin antaa anteeksi, mutta se jättää pysyvät jäljet.
Mokailuja, ajattelemattomuuden voin antaa anteeksi, jos siihen ei liity mitään suurempaa suunnitelmaa tai manipulointia eli päädyn samaan tässäkin, että rikotaanko luottamus vai ei.- Anonyymi
Itse panet T n ja kehtast syyttää minua epäluotettavaksi.Mikset sanonut mitään?Oma vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse panet T n ja kehtast syyttää minua epäluotettavaksi.Mikset sanonut mitään?Oma vika.
Olen nainen, mene muualle kiljumaan.
- Anonyymi
Pitää olla erinomainen henkilö jos haluaa saada luottamuksen palautettua.
- Anonyymi
Haluan anteeksipyynnön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan anteeksipyynnön.
Saat kyllä anteeksipyynnön mutta siitä on pitkä matka luottamukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kyllä anteeksipyynnön mutta siitä on pitkä matka luottamukseen.
En halua luottamusta. Tuhosi minut ja itsetuntoni.
- Anonyymi
Viha on väärä sana, inho on parempi kuvaamaan sitä, mitä jonkun esim. töykeä käytös aiheuttaa. Se ei ole aktiivista, mutta pompahtaa mieleen, kun tietyn tyypin näkee, inhoa ei myöskään voi antaa anteeksi, koska se perustuu kokemukseen, inhon kohteen pitäisi muuttua ensin ja todistaa muutos.
- AnonyymiUUSI
Vasta kun rakastaa tarpeeksi, on valmis antamaan juttuja anteeksi. Ystävälläni oli kaukosuhde, joka päättyi siihen, että tapailemansa mies saattoi toisen naisen raskaaksi. Hirveä järkytys, eikä tietenkään jatkanut enää suhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734