Kun olet vanhentunut ja lihonut.
Ei sua enään tunnista
39
1892
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Monen kohalla on näin tai sitten toisinpäin.
- AnonyymiUUSI
Tunnistathan sinä, jos voit noin sanoa.
- AnonyymiUUSI
Niinhän se teidän juorurinki on puhunut
- AnonyymiUUSI
Ei saa olla itkupilli!
- AnonyymiUUSI
Ohi. Olen päinvastoin ja viisastunut.
- AnonyymiUUSI
Päinvastainen vaikuttaa ihmisen ajatteluun ts.ruokavalio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastainen vaikuttaa ihmisen ajatteluun ts.ruokavalio.
Millä tavalla ryokavdluo vaikuttaa ihmisen ajatteluun??
- AnonyymiUUSI
Hyvä. Ne tunnistaa jotka halunnut säilyttää elämässäni. Sulla ei siihen asiaa ole.
- AnonyymiUUSI
Tää oon katkera kirjoitus eräältä mieheltä joka haluaa pilata kaiken. Ei kannata omia näitä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää oon katkera kirjoitus eräältä mieheltä joka haluaa pilata kaiken. Ei kannata omia näitä!!
Naisen kirjotus. Viha kirjotus
- AnonyymiUUSI
Kukaan järkevä ei ota vakavasti tyyppiä joka höpisee tällä palstalla. Joten ihan sama.
- AnonyymiUUSI
Sitä ihmettelen että kuka lähtee edes vastaamaan näihin? Sovittasko ettei vastattais
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ihmettelen että kuka lähtee edes vastaamaan näihin? Sovittasko ettei vastattais
Järkevyysmielessä olisi ihan viisasta, toisaalta kyseessä on vain kevyt suunavaus, pitäähän sitä hengittääkin.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja varmaan nuorentuu koko ajan 😀 Toivottavasti ei kuitenkaan laihdu koko ajan 🤔
- AnonyymiUUSI
Johan se on pikkuvauvan tasolla 👶🏻🍼
- AnonyymiUUSI
Ohi! En ole lihonut. Olen atleettinen.
- AnonyymiUUSI
Johtuu siitä, että en välitä enää.
- AnonyymiUUSI
Otse olet varmaan säilynyt ennallaan 😉
- AnonyymiUUSI
Perkules, muistakaa kuitenkin se tärkein juttu elämässä. Kauneus tulee aina persoonasta ja luonteesta. Oletpa parilla lisäkilolla ja kahden millin rasvakerroksella varustettu ihminen, niin se sinun valo-ja vetovoimaisuus muille tulee siitä sinun persoonasta, eikä loista siitä siitä parin millin rasvakerroksesta.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
En ole, päinvastoin!
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten? Jos tietåisit et uskoisi!
- AnonyymiUUSI
Mies harmaantunu ja varmaan yli 30 kiloa tullu painoa lisää. Ei olis tunnistanu ei.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ei ole kalavale 😄 oikein harmaantuu, mikä olisi sitten parempi väri; pinkki👺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei ole kalavale 😄 oikein harmaantuu, mikä olisi sitten parempi väri; pinkki👺
Naama oli pinkki, niin se olis ollu ihan tårta på tårta sit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naama oli pinkki, niin se olis ollu ihan tårta på tårta sit.
Olen ylpeä sinusta, että osaat kiinnittää huomiosi juuri oikeisiin asioihin. Uskon sinun pääsevän pitkälle elämässä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ylpeä sinusta, että osaat kiinnittää huomiosi juuri oikeisiin asioihin. Uskon sinun pääsevän pitkälle elämässä ❤️
Miten niin "juuri oikeisiin asioihin"? Aloitus koskee kyseessä olevia ulkoisia piirteitä ja aiheessa tulee pysyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin "juuri oikeisiin asioihin"? Aloitus koskee kyseessä olevia ulkoisia piirteitä ja aiheessa tulee pysyä.
Kiinnihän se on ku se takiainen. Kuulemma.
-perähikiältä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on tehty loukkausmielessä. Mitä ihmettä ap ajatteli tästä hyötyvänsä. Jokainen vanhenee, toiset nopeammin, toiset hitaammin. Sama ihminenkin voi lihoa ja myös laihtua. Minusta ei ole mitään järkeä vatvoa mennyttä historiankuvaa ihmisestä. Elämme tässä hetkessä. Nauttikaamme elämästä ja toisistanne. Toisen haukkuminen lihavaksi on vain energiapieru, pieni negatiivinen häivähdys, joka ei vie mitään asiaa eteenpäin. Siksi puhuin tästä hetkestä ja keskittymisestä positiivisiin, asioita eteenpäin vieviin asioihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on tehty loukkausmielessä. Mitä ihmettä ap ajatteli tästä hyötyvänsä. Jokainen vanhenee, toiset nopeammin, toiset hitaammin. Sama ihminenkin voi lihoa ja myös laihtua. Minusta ei ole mitään järkeä vatvoa mennyttä historiankuvaa ihmisestä. Elämme tässä hetkessä. Nauttikaamme elämästä ja toisistanne. Toisen haukkuminen lihavaksi on vain energiapieru, pieni negatiivinen häivähdys, joka ei vie mitään asiaa eteenpäin. Siksi puhuin tästä hetkestä ja keskittymisestä positiivisiin, asioita eteenpäin vieviin asioihin.
Miksi loukkaannut totuuden toteamisesta? Vanheneminen ja lihominen voivat yksilöstä riippuen olla ulkonäön kannalta positiivisia asioita.
- AnonyymiUUSI
Ettekö tampiot tajua, että vanheneminen on normaali ihmisen kiertokulku.
- AnonyymiUUSI
Ei me tajuta. Sori siitä
- AnonyymiUUSI
Näin saakin karsittua merkityksettömät ihmiset elämästään tehokkaasti!
- AnonyymiUUSI
sinne on vedetty teihin turpaan ja, kaikkea inhottavaa ja etovaa vie tienne mukaan. ja samalla volyymilla millä ootte ottanut. vaikka ei tämä mulle ollut 😂😂😂😂😂😂vituttaa varmaan sekin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
sieltä on osalle viet jo niin Saatanasti kaikkea ja mitä hirveimmin keinoin että hyvä jos kestävät hengissä samat jutut. veitset hakattu ottakaas turpaa ja kärsikää.
- AnonyymiUUSI
Yritä vähentää huumeiden käyttöä itsesi vuoksi!
- AnonyymiUUSI
Kiitos, sen eteen onkin tehty aika reippaasti töitä.
- AnonyymiUUSI
Se on todella positiivinen asia, ymmärrän täysin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036