Ei sua enään tunnista

Anonyymi-ap

Kun olet vanhentunut ja lihonut.

39

1892

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Monen kohalla on näin tai sitten toisinpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Tunnistathan sinä, jos voit noin sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän se teidän juorurinki on puhunut

• Anonyymi
        UUSI

Ei saa olla itkupilli!

• Anonyymi
      UUSI

Ohi. Olen päinvastoin ja viisastunut.

• Anonyymi
        UUSI

Päinvastainen vaikuttaa ihmisen ajatteluun ts.ruokavalio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastainen vaikuttaa ihmisen ajatteluun ts.ruokavalio.

Millä tavalla ryokavdluo vaikuttaa ihmisen ajatteluun??

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä. Ne tunnistaa jotka halunnut säilyttää elämässäni. Sulla ei siihen asiaa ole.

• Anonyymi
        UUSI

Tää oon katkera kirjoitus eräältä mieheltä joka haluaa pilata kaiken. Ei kannata omia näitä!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oon katkera kirjoitus eräältä mieheltä joka haluaa pilata kaiken. Ei kannata omia näitä!!

Naisen kirjotus. Viha kirjotus

• Anonyymi
      UUSI

Kukaan järkevä ei ota vakavasti tyyppiä joka höpisee tällä palstalla. Joten ihan sama.

• Anonyymi
        UUSI

Sitä ihmettelen että kuka lähtee edes vastaamaan näihin? Sovittasko ettei vastattais

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ihmettelen että kuka lähtee edes vastaamaan näihin? Sovittasko ettei vastattais

Järkevyysmielessä olisi ihan viisasta, toisaalta kyseessä on vain kevyt suunavaus, pitäähän sitä hengittääkin.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja varmaan nuorentuu koko ajan 😀 Toivottavasti ei kuitenkaan laihdu koko ajan 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Johan se on pikkuvauvan tasolla 👶🏻🍼

• Anonyymi
      UUSI

Ohi! En ole lihonut. Olen atleettinen.

• Anonyymi
      UUSI

Johtuu siitä, että en välitä enää.

• Anonyymi
      UUSI

Otse olet varmaan säilynyt ennallaan 😉

• Anonyymi
      UUSI

Perkules, muistakaa kuitenkin se tärkein juttu elämässä. Kauneus tulee aina persoonasta ja luonteesta. Oletpa parilla lisäkilolla ja kahden millin rasvakerroksella varustettu ihminen, niin se sinun valo-ja vetovoimaisuus muille tulee siitä sinun persoonasta, eikä loista siitä siitä parin millin rasvakerroksesta.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

En ole, päinvastoin!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sitten? Jos tietåisit et uskoisi!

• Anonyymi
      UUSI

Mies harmaantunu ja varmaan yli 30 kiloa tullu painoa lisää. Ei olis tunnistanu ei.

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti ei ole kalavale 😄 oikein harmaantuu, mikä olisi sitten parempi väri; pinkki👺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei ole kalavale 😄 oikein harmaantuu, mikä olisi sitten parempi väri; pinkki👺

Naama oli pinkki, niin se olis ollu ihan tårta på tårta sit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naama oli pinkki, niin se olis ollu ihan tårta på tårta sit.

Olen ylpeä sinusta, että osaat kiinnittää huomiosi juuri oikeisiin asioihin. Uskon sinun pääsevän pitkälle elämässä ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ylpeä sinusta, että osaat kiinnittää huomiosi juuri oikeisiin asioihin. Uskon sinun pääsevän pitkälle elämässä ❤️

Miten niin "juuri oikeisiin asioihin"? Aloitus koskee kyseessä olevia ulkoisia piirteitä ja aiheessa tulee pysyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin "juuri oikeisiin asioihin"? Aloitus koskee kyseessä olevia ulkoisia piirteitä ja aiheessa tulee pysyä.

Kiinnihän se on ku se takiainen. Kuulemma.
        -perähikiältä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on tehty loukkausmielessä. Mitä ihmettä ap ajatteli tästä hyötyvänsä. Jokainen vanhenee, toiset nopeammin, toiset hitaammin. Sama ihminenkin voi lihoa ja myös laihtua. Minusta ei ole mitään järkeä vatvoa mennyttä historiankuvaa ihmisestä. Elämme tässä hetkessä. Nauttikaamme elämästä ja toisistanne. Toisen haukkuminen lihavaksi on vain energiapieru, pieni negatiivinen häivähdys, joka ei vie mitään asiaa eteenpäin. Siksi puhuin tästä hetkestä ja keskittymisestä positiivisiin, asioita eteenpäin vieviin asioihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on tehty loukkausmielessä. Mitä ihmettä ap ajatteli tästä hyötyvänsä. Jokainen vanhenee, toiset nopeammin, toiset hitaammin. Sama ihminenkin voi lihoa ja myös laihtua. Minusta ei ole mitään järkeä vatvoa mennyttä historiankuvaa ihmisestä. Elämme tässä hetkessä. Nauttikaamme elämästä ja toisistanne. Toisen haukkuminen lihavaksi on vain energiapieru, pieni negatiivinen häivähdys, joka ei vie mitään asiaa eteenpäin. Siksi puhuin tästä hetkestä ja keskittymisestä positiivisiin, asioita eteenpäin vieviin asioihin.

Miksi loukkaannut totuuden toteamisesta? Vanheneminen ja lihominen voivat yksilöstä riippuen olla ulkonäön kannalta positiivisia asioita.

• Anonyymi
      UUSI

Ettekö tampiot tajua, että vanheneminen on normaali ihmisen kiertokulku.

• Anonyymi
        UUSI

Ei me tajuta. Sori siitä

• Anonyymi
      UUSI

Näin saakin karsittua merkityksettömät ihmiset elämästään tehokkaasti!

• Anonyymi
      UUSI

sinne on vedetty teihin turpaan ja, kaikkea inhottavaa ja etovaa vie tienne mukaan. ja samalla volyymilla millä ootte ottanut. vaikka ei tämä mulle ollut 😂😂😂😂😂😂vituttaa varmaan sekin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

sieltä on osalle viet jo niin Saatanasti kaikkea ja mitä hirveimmin keinoin että hyvä jos kestävät hengissä samat jutut. veitset hakattu ottakaas turpaa ja kärsikää.

• Anonyymi
        UUSI

Yritä vähentää huumeiden käyttöä itsesi vuoksi!

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos, sen eteen onkin tehty aika reippaasti töitä.

• Anonyymi
        UUSI

Se on todella positiivinen asia, ymmärrän täysin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe