olet todella ruma ja sun äänesi narisee niin rumasti, kuin vanhat saranat. tollasen sais kääriä pakettiin ja lähettää siperiaan, hyi! ihan muodoton ja rumat kasvot, ei voi hirveempää olla !
Mä inhoon sua!
43
491
Vastaukset
- hihhhii,,Vähän
oot tyhmä..Kato sinne peiliin vaan typerys..
- Peliinhän se just
tais kattoakin ja itsestään kertoi. Älä välitä ap. Tuskin sä niin kauhea olet, vaikka joskus siltä tuntuiskin. Tsemppiä vain ja yritä olla vähemmän kriittinen itseäsi kohtaan.
- Ariannalle pyyntö
Arianna, siirrä katkeruuspalstalle minne kuuluu
- Romantikko...
Olipa aivan ihana ikävän julistus
- eikä ollut
ei ole edes ikävä
- Heti jollain
ääni kellossa muuttui, kun kerroin parisuhde statukseni..Valehdellako pitäisi???
- ...
Miks tällasia kirjoitetaan tänne?
- pikkusieluista
Jätetyn katkeruus purkautuu
- älä täällä huutele
Sano suoraan minullel, niin pääset eroon. Vai etkö uskalla?
- 6+15
Otan osaa, on sulla kestämistä. Varsinkin tuo nariseva ääni on hirveintä mitä voi olla ja lisäksi vailla muotoja, huh, huh.
- ÖMappi
Ruma voi olla ulkoisesti pahempi on ku sitä on sisäisesti kuten ap
- Mies.
Ei ole sitten multa tämä.
- No voi..
Ai, ei sulta..Mutta olisi siis voinut olla..juu,kiitti vaan.
- Mies.
No voi.. kirjoitti:
Ai, ei sulta..Mutta olisi siis voinut olla..juu,kiitti vaan.
Ei olis voinut olla. Ei sovi kuvaus.
- sama tunne
tuosta aloituksesta tuli. Ei multakaan!
- -a-p-
Ärrrr mä sitten vihaan sua!
- Rooooosa.
Tän mä omin. Kiitti.
Onneksi en ole sisimmästäni kaltaisesi. Se vasta rumaa onkin. - Älä omi.
Rooooosa. kirjoitti:
Tän mä omin. Kiitti.
Onneksi en ole sisimmästäni kaltaisesi. Se vasta rumaa onkin.Roosa on kaunis, kuin mikä. Sisältä ja päältä.
- tuntomerkit ei täsmä
No mutta tämähän ei kerrassaan voinut olla minulle tämä sympaattinen viesti... :)
- ....................
Mielenkiintoinen aloitus.
Psykoloogiset tuntemukset herää.
Sinut on jätetty!
Heh.heheh....
- feeling is
mutual
- ehkäpä
Kuulostais että joku on kateellinen ja esiintyy miehenä haukkumassa tätä kateuden kohdetta.
- Ehkäpä joo
Sanat inhoon ja hyi viittaa naiseen, miehen suusta ei sanaa hyi kuule.
- Ehkäpää niin
Ehkäpä joo kirjoitti:
Hirveempää on myös sana jota naiset käyttää ei miehet. Tämähän olikin mielenkiintoinen keissi, jatkan analysointii.
- kuulee
Ehkäpä joo kirjoitti:
Olen kuullut miehen suusta monesti sanan hyi.
- Rooooosa.
Tän mä omin. Kiitti.
Onneksi en ole sisimmästäni kaltaisesi. Se vasta rumaa onkin. - Heiskanen
Kiitti vaan vitusti !
- Heiskanen
Tuskin en ole kaltaisesi !
- lesboap:lle
palstalepakko vauhdissa :D
- kateus näkyy&kuuluu
Katkera ja kateellinen jätetty äijälepakko taas länkyttää ja inisee...
- vänisee joo
kateus näkyy&kuuluu kirjoitti:
Katkera ja kateellinen jätetty äijälepakko taas länkyttää ja inisee...
Vissiin taas pää vedetty täyteen viinaa, lääkkeitä ja kenties huumeitakin. Siellä se katkera ja kateellinen äijäleppis esiintyy miehenä ja vänisee...
- ffgghg
vänisee joo kirjoitti:
Vissiin taas pää vedetty täyteen viinaa, lääkkeitä ja kenties huumeitakin. Siellä se katkera ja kateellinen äijäleppis esiintyy miehenä ja vänisee...
En. Olen nainen.
- -------------☆
Kiitos.
- ....................
Aikamoista tekstiä tullee ja vieläpä lauantaipäivänä.
Saahan joku inhota, joa haluaapi. Tuskin kukkaan on niin ruma.
Antaa AP: räyhtä , niinkuin tahtoopi. - olipas säälittävä
.................... kirjoitti:
Antaa AP: räyhtä , niinkuin tahtoopi.Vuodatus :D
- Niin on ku on
.................... kirjoitti:
Antaa AP: räyhtä , niinkuin tahtoopi.Mä olen ruma ja läski, mutta rakkautta olisi annettavaksi. Olen kumminki hyväksyny sen heti alkumetreillä ja itsestäänselvyytenä, etten mä ole Se. Kaikkee hyvää ap:lle. En ole ikinä vissiin rumuuttani väkisin sulle työntäny?
- Herrasmies oltava
Ei naisesta saa tollasta mainita, vaikka se olis tottakin. Pitää vältellä häntä, jos hän tuottaa tuskaa. Se on paljon parempi ja toimivampi keino.
- jopas
on katkeraa.samapa se mitä muut ajattelee, jokaine tallustaa tyylillään!
- Ihaa_ilman_häntää
Toisen roska on toisen aarre, toivottavasti kompastun pian sellaiseen
- Sydän♥
En minä kuitenkaan itseäni tapa. Jossain joku ruma möhömaha mullekin. Jolla se mitä ei millään salitreenillä saa.
- shangri la
näin minäkin uskon. ♡
- inhoo vaa
ihan rauhassa ja rakkauvessa.en ole moksiskaan. :-)
- Iiiihahhaa
Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö...
Taidat olla teini?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768