miu menkat on aina (pillerien lopettamisen jälkeen) tulleet muutaman päivän aikaisemmin kuin pillerien syömisen aikana... huomenna pitäs menkat alkaa, ja pelkään että alkavatkin...
mitä oireita teillä on ollut ennen menkkojen alkamista? miulla on ollu ala vatsan pientä ''kiristelyä'', mutta ei muuta... olen nyt jo ihan ''täpinöissäni'' kun kuvittelen että olen raskaana (vaikka saatan pettyä pahasti)
tämä on 2.yritys, enkä haluaisi pettyä...
teenkö testin heti huomenna vai loppuviikosta?
raskaanako?
3
508
Vastaukset
- Lorenna
Moi!
Mulla on miltei samat fiilikset, menkat pitäis alkaa viimeistään huomenna (normaalisti tosi säännölliset) ja raskauden mahdollisuus on olemassa. Mä oon ajatellu ostaa aikaisintaan perjantaina raskaustestin, koska pelkään et se näyttää negaa ja masennun. Jatkuvasti yritän takoa päähän, että EN MÄ OLE RASKAANA etten pettyisi sit kun/jos menkat alkaa... Toivottavasti meistä kahdesta nyt tulisi mammoja, et saatais hoitaa pientä nyyttiä ;)
Tosiaan kannattaa odottaa, niin pelaa varman päälle ja raskaushormonejakin on enemmän pissassa.... Toivon sulle parasta :)- lorenna
no niin, menkat lorahti tänä aamuna aamupissan joukossa pönttöön....tylsää.... noh, toivottavasti sulla tärppää ..
- mie
lorenna kirjoitti:
no niin, menkat lorahti tänä aamuna aamupissan joukossa pönttöön....tylsää.... noh, toivottavasti sulla tärppää ..
toivottavasti parempi tuuri seuraavalla kerralla... :/
mie tein testin tiistai aamuna ja se oli negatiivine... mut tarkkaa ku katto ni ihaku siina olis ollu tosi haalee viiva!
menkat ei oo vielä alkanu, ja toivottavasti ei alakkaa! teen toisen testin lauantaina oman kullan kaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298