Millaiseksi mies muuttuu kun ihastuu?
Sekoileeko sanoissa,tekemisissä,punastuuko,kun juttelee ihastukselleen?
Katseleeko "salaa" koko ajan tuota ihastuksen kohdettaan?Kääntyykö katse nopeasti pois,kun tyttö katsoo miestä päin?
Tuollalailla käyttäytyy eräs mies ja oijoi olen itse niiiiiin ihastunut,mutta en osaa sanoa onko hän ja kysyä en kehtaa
Millainen on ihastunut mies?
4
3233
Vastaukset
- poeka
juuh, lisättäköön vielä, että todennäköisesti hymyilee aikas paljonkin.
- alk.per.
Käyttäytyy muutoinkin tosi oudosti,kauhean hermostuneesti...Muille on kyllä niin cool!
Jutellessa joka toinen kysymys on "ai,mitä"..
Huoh,kun on vaikeaa..
- men in black
Menee se "kontrolli" ja sekin hermostuttaa. Voi tämän takia tuntea jopa itsensä tyhmäksi muiden silmissä ja tulee tunne, ettei hallitse tilannetta.
Näin ainaskin itsellä =( - Ananaz
Kylmiä väreitä kulkee pitkin selkäpiirtä ja hymyilyttää kuin jotain mielipuolta.Tuntuu leijuvan ilmassa.Hermostuneisuutta voi myös ilmetä.Liikaa omien tunteidensa vietävänä,altis iskuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770