...tai sitten tiedän liian vähän tietokoneista?! Olen ladannut tavaroita ja vaatteita netistä mutten saa niitä siirrettyä itse peliin. Harmittaa suunnattomasti. Voisiko joku selittää YKSINKERTAISESTI minulle ohjeet em. asiaan? Olen selannut puoliyötä tätä keskustelupalstaa ja olen tulossa hulluksi, en vain jaksa ymmärtää.
Toinen ongelmani on etten pysty rakentamaan itse... moni on valittanut samaa täällä, ja monesti on selitetty, "mounttausta" Daemon Toolsilla... Neroksiko minua luulette?! En omista edes kyseistä ohjelmaa... saati, että osaisin sitä käyttää tai tuntisin puoliakaan käyttämistänne termeistä.
Olen pahoillani tyhmyydestäni, mutta olisin kiitollinen jos joku selittäisi.
Olen joko tyhmä... (TS2)
6
409
Vastaukset
- Simssi
sun pitää purkaa ne kansiot ekaksi... sit sun pitä ottaa kun sä purit sen kansion nii sun pitää ottaa se sisällys. Ei readmeetä. vaan se toinen... ja sit avaa The Simssin sen jutun mihin sä sit sen asennitkaan... mut näin sen pitäis mennä: Ea GAMES > The Sims ja viimeiseksi Download. tai jotenki tollai se kirjotetaan. ja sit laita ne jutut sinne kansioon... siis tohon Download kansioon...
Sorry en osaa neuvoa tossa rakentamisessa...- Mölli
...olen yrittänyt näin "Extrack to" EA GAMES --> The Sims 2 --> Downloads
Ei toimi :(. En saa niitä peliin. Muutaman sain aikanaan, vissiin sattuman kautta??!! Oon lukenut myös jostain Body Shop-kansiosta, mut mulla ei oo sellaista, on vaan Projects. *huokaus* Saanko ihanuuksia peliin ikinä?! - Susanna
Mölli kirjoitti:
...olen yrittänyt näin "Extrack to" EA GAMES --> The Sims 2 --> Downloads
Ei toimi :(. En saa niitä peliin. Muutaman sain aikanaan, vissiin sattuman kautta??!! Oon lukenut myös jostain Body Shop-kansiosta, mut mulla ei oo sellaista, on vaan Projects. *huokaus* Saanko ihanuuksia peliin ikinä?!Eli avaa kansio C:\Documents and Settings\Valvoja\Omat tiedostot\EA Games\The Sims 2 tai, jos sinulta ei löydy tuota kautta mitään kansiota, niin avaa omat tiedostot ja sieltä EA Games jne. Luo tuohon The Sims 2 -kansioon uusi kansio nimeltään Downloads. Downloads-kansioon sitten tallennat ja purat lataamasi tavarat.
Yleensä netistä ladatut tavarat tulevat (win)zip muodossa-tarvitset niiden purkuun joko oman ohjelman tai sitten, jos sinulla on esim. Windows XP, niin zipin purku onnistuu oikealla hiiren klikkauksella ja siitä sitten Pura kaikki...
Zipistä tulee sitten esille kahdenlaisia tiedostoja. Jos on esim. tämänkaltainen:
th_sb-ma_workerjeansgrey.package
eli päättyy .package, niin laitat sen tekemääsi Downloads-kansioon.
Jos tiedosto on tämänlainen:
Kelly.Sims2Skin
Niin silloin se laitetaan Downloads-kansioon, jonka jälkeen kaksoisklikkaat sitä. Silloin eteesi tulee teksti, että jotkin tiedostot ovat asentuneet (itsestään) oikeisiin paikkoihin, jonka jälkeen painat vain OK (tai vastaava) nappia.
Tuo lataaminen ja purkaminen oikein on ihan helppoa, kunhan vain vähän keskittyy. Toivottavasti joku tajusi tuosta minun pitkästä selostuksestani ja saatoin auttaa jotakuta :)
- Pesonen
(Eka kysymys) Pistä ne tavarat semmoseen kansioon kun Download!
Jos pelisi on aito niin laita se cd siihe cd asemaan
pelataksesi sitä peliä äläkä käytä crackia.
Jos sit pelisi ei oo aito ja sulla ei ole sitä cd:tä niin käy lataa jostai Daemon Tools ja avaat sillä pelin ykkös cd:n ellei niit cd juttui oo poistettu. Muute ei toimi muutaku ettimäl toimivä crack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036