SUT yllättää jälleen

aina jaksaa yllättää

Verratkaapa listaa vuoden 2014 hallituksen jäsenistä tämän vuoden heinäkuulta ja syyskuulta. Yksi nimi on kadonnut listalta...

Liittyyköhän erääseen episodiin havaintotietokannassa josta laitan kohta kuvaruutukaappauksia näkyviin.

Tämän hetken tilanne:
http://www.suomenufotutkijat.fi/yleistietoa/hallitus.php

Tilanne 15.7.2014:
http://web.archive.org/web/20140715113209/http://www.suomenufotutkijat.fi/yleistietoa/hallitus.php

Osaako joku kertoa mitä siellä TAAS on puuhattu?

23

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdistyslaki

      Yhdistyslakihan menee niin, että yhdistyksen hallitus ei voi erottaa hallituksen jäsentä, vaan se voidaan tehdä ainoastaan vuosikokouksessa tai ylimääräisessä kokoon kutsutussa vuosikokouksessa.

      Vaan tämän asian taustoista ei ole mitään tietoa, mutta ehkä joku asiasta perillä oleva niistä täällä kertoo.

    • Vaihtuvuus on luonnollista, sillä mikä täällä olisi pysyvää. Niitä mahdollisia syitä miksikä nimeä ei enää löydy on useitakin, eli ilman sen suurempaa draamaa voi tuollaisiakin asioita tapahtua.

      Täältä sitä oikeata vastausta ei todennäköisesti edes saa, mutta ottamalla yhteyttä suoraan johonkin sutilaiseen, niin asiahan saattaa selvitä lähestulkoon heti.

      • SUT yllättää jälleen

        Kyllä yhdisyksen hallituksen jäsenyys on sellainen luottamustehtävä jossa ollaan vähintään se vuosi ja jos asia lakkaa kiinnostamasta tai touhuun ei ole aikaa, niin seuraavassa vuosikokouksessa ei sitten enään asetuta ehdolle.

        Pitääpä lähettää asianomaiselle sähköpostia ja kysyä mitä on tapahtunut.


      • entinen sutilainen
        SUT yllättää jälleen kirjoitti:

        Kyllä yhdisyksen hallituksen jäsenyys on sellainen luottamustehtävä jossa ollaan vähintään se vuosi ja jos asia lakkaa kiinnostamasta tai touhuun ei ole aikaa, niin seuraavassa vuosikokouksessa ei sitten enään asetuta ehdolle.

        Pitääpä lähettää asianomaiselle sähköpostia ja kysyä mitä on tapahtunut.

        Minäpä ehdin ensin ja lähetin Minnalle sähköpostia. Sain vastauksen heti. Kertoi ettei ole enään touhussa mukana ja että lopetti ajanpuutteen takia. Sehän se on hyvin yleinen riesa monella muullakin.


      • SUT yllättää jälleen
        entinen sutilainen kirjoitti:

        Minäpä ehdin ensin ja lähetin Minnalle sähköpostia. Sain vastauksen heti. Kertoi ettei ole enään touhussa mukana ja että lopetti ajanpuutteen takia. Sehän se on hyvin yleinen riesa monella muullakin.

        Vähän epäilen, että kaikkea ei nyt kerrota. No tähän on kuitenkin tyytyminen.


      • Jevgeniufo
        entinen sutilainen kirjoitti:

        Minäpä ehdin ensin ja lähetin Minnalle sähköpostia. Sain vastauksen heti. Kertoi ettei ole enään touhussa mukana ja että lopetti ajanpuutteen takia. Sehän se on hyvin yleinen riesa monella muullakin.

        Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy? Entiseltä jäseneltä kuulin, että ei kannattaisi. Onko täällä toisenlaisia mielipiteitä? Puolesta tai vastaan, perustelujen kera.
        Entä UfoFinland?


      • entinen sutilainen
        Jevgeniufo kirjoitti:

        Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy? Entiseltä jäseneltä kuulin, että ei kannattaisi. Onko täällä toisenlaisia mielipiteitä? Puolesta tai vastaan, perustelujen kera.
        Entä UfoFinland?

        Harvemmin yhdistyksen jäsenyydestä mitään hyödytään. Yleensä se menee niin, että maksetaan jäsenmaksu ja sen päälle tehdään vielä suuri määrä ilmaista talkootyötä. Näin ainakin niissä yhdistyksissä joissa minä olen mukana. En ole niihin liittynyt hyötymismielessä, vaan siksi että haluan yhdessä muiden kanssa rakentaa niitä ja uskon siihen asiaan mitä ne edustavat.

        Olen ollut sutinkin jäsen, mutta en ole enään kun menetin uskoni siihen touhuun. Pitää vahvasti uskoa yhdistyksen olevan oikealla asialla ja myös sen hallituksen olevan pätevä jotta voi hyvillä mielin uhrata aikaansa toimimalla siinä käytännössä talkoovoimin.


      • Entinen Sut:nen
        Jevgeniufo kirjoitti:

        Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy? Entiseltä jäseneltä kuulin, että ei kannattaisi. Onko täällä toisenlaisia mielipiteitä? Puolesta tai vastaan, perustelujen kera.
        Entä UfoFinland?

        Ei hyödy mitään. Jonnin joutava s-postilista, linkkejä iltapäivälehtiin ym. Ennen sai sentään vuosiraportin kaupan päälle. Periteinen joka syksyinen Ufotapaaminen lopetettiin joka oli oikeastaan ainut syy maksaa jäsenmaksu ja jonka takia aikanaan liityin. Korhosen miitinki oli hyvä yritys saada samanhenkistä porukkaa kasaan. Hki:n ufokerho kyllä kokoontuu aina joskus, mutta kuka kerpele sinne viitsii lähteä vaikka keski-suomesta.


      • Kaikki ootamma
        Jevgeniufo kirjoitti:

        Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy? Entiseltä jäseneltä kuulin, että ei kannattaisi. Onko täällä toisenlaisia mielipiteitä? Puolesta tai vastaan, perustelujen kera.
        Entä UfoFinland?

        "Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy?"

        No sen et voit sanoa olevasi virallisesti ufoilija, kun ei tääl muitakaa ufoilu yhdistyksiä oo :D .. siksipä varaktorin kannattaa yrittää yhdistys hommaa uudestaan ja alkaa porukalla tuottaa niitä ufo dokumentteja :D


      • Tuhoon tuomittu
        Kaikki ootamma kirjoitti:

        "Mitäs tuosta SUT:iin liittymisestä hyötyy?"

        No sen et voit sanoa olevasi virallisesti ufoilija, kun ei tääl muitakaa ufoilu yhdistyksiä oo :D .. siksipä varaktorin kannattaa yrittää yhdistys hommaa uudestaan ja alkaa porukalla tuottaa niitä ufo dokumentteja :D

        Jos se hemmo yrittää ties kuin mones kerta mahtaa olla, niin taaskin reisille menee.
        Liian itsekeskeinen tyyppi ja kaiken "tietävä"!


    • SUT SITÄ JA TÄTÄ!

      Mikä ihmeen fobia eräillä on pohtia ja kaivella tuon yhdistyksen asioita, kun itse ei ole sen jäsenenä.

      Ymmärtäisi sen viellä jotenkin jos olisi jäsen ja ei olisi tyytyväinen sen tekemisiin, mutta yleensä ne asiat hoidetaan yhdistyksen puitteissa.

      Ei voi ymmärtää?

      Toivottavasti henkilöt liittyisivät SUT:in riviin ja selvittävät asiat siellä eikä väylätä täällä päivät pitkät asioista jotka eivät kuulu toistaiseksi heille.

      • entinen sutiainen

        Jatketaan vaan jatkossakin keskustelua täällä, niin jäsenyydestä kiinnostuneet saavat puolueetonta ja sensuroimatonta tietoa siitä mihin ovat liittymässä.


      • HEH-HEH
        entinen sutiainen kirjoitti:

        Jatketaan vaan jatkossakin keskustelua täällä, niin jäsenyydestä kiinnostuneet saavat puolueetonta ja sensuroimatonta tietoa siitä mihin ovat liittymässä.

        Vai oikein "puolueetonta" kun sinut on potkittu epäkelpona yhdistyksen toiminnasta pois! Sen jälkeen varmaankin kirjoitat objektiivisesti niistä asioita ilman omaa "näkemystä" !

        Palsta on tarkoitettu ufojen ja niiden havaintojen pohtimiseen eikä suinkaan jonkun ufoseuran jäsenten ja ex-jäsenten erimielisyyksien setvimiseen.

        Toivottavasti palstan valvojat puuttuvat vihdoinkin tähänkin asiaan ja poistavat tuon seuran asioiden kirjoittelun palstalta. Todella typerää tulla tänne parkumaan miten asiat siellä on.


      • entinen sutilainen
        HEH-HEH kirjoitti:

        Vai oikein "puolueetonta" kun sinut on potkittu epäkelpona yhdistyksen toiminnasta pois! Sen jälkeen varmaankin kirjoitat objektiivisesti niistä asioita ilman omaa "näkemystä" !

        Palsta on tarkoitettu ufojen ja niiden havaintojen pohtimiseen eikä suinkaan jonkun ufoseuran jäsenten ja ex-jäsenten erimielisyyksien setvimiseen.

        Toivottavasti palstan valvojat puuttuvat vihdoinkin tähänkin asiaan ja poistavat tuon seuran asioiden kirjoittelun palstalta. Todella typerää tulla tänne parkumaan miten asiat siellä on.

        Minua ei kukaan ole sutista potkinut pois, vaan olen sieltä ihan itse lähtenyt kun totesin ettei se enään ole minun yhdistykseni. Tämä on ufoaihetta käsittelevä foorumi joten eiköhän täällä saa käsitellä myös ufojärjestöjen edesottamuksia.


      • entinen sutilainen
        HEH-HEH kirjoitti:

        Vai oikein "puolueetonta" kun sinut on potkittu epäkelpona yhdistyksen toiminnasta pois! Sen jälkeen varmaankin kirjoitat objektiivisesti niistä asioita ilman omaa "näkemystä" !

        Palsta on tarkoitettu ufojen ja niiden havaintojen pohtimiseen eikä suinkaan jonkun ufoseuran jäsenten ja ex-jäsenten erimielisyyksien setvimiseen.

        Toivottavasti palstan valvojat puuttuvat vihdoinkin tähänkin asiaan ja poistavat tuon seuran asioiden kirjoittelun palstalta. Todella typerää tulla tänne parkumaan miten asiat siellä on.

        Kysyn vielä senkin, että missä kohtaa olen parkunut jotain? Täällä ihmeteltiin miksi yksi hallituksen jäsen on kesken hallituskauden jättänyt tehtävänsä. Se olin minä joka lähetin hänelle sähköpostia ja kysyin syytä katkaistakseni huhuilta siivet. Se ei ole sitten minun vikani jos joku ei annettuun vastaukseen usko.


      • Jevgeniufo

        Kai sitä nyt saa tiedustella mitä yhdistyksessä tapahtuu ja mitä mieltä ihmiset ylipäätään firmasta ovat. Miksi näin raju reaktio? Kyllä minä otan selvää esim. Toyotasta, jos sellaisen olen hankkimassa. Kyllä tämä on nimenomaan ufoasiaa. Onneksi Suomi24:n sheriffit ovat ajan tasalla siitä, miten keskustelupalsta toimii ja mistä täällä saa puhua.


      • jep.jep.jep
        Jevgeniufo kirjoitti:

        Kai sitä nyt saa tiedustella mitä yhdistyksessä tapahtuu ja mitä mieltä ihmiset ylipäätään firmasta ovat. Miksi näin raju reaktio? Kyllä minä otan selvää esim. Toyotasta, jos sellaisen olen hankkimassa. Kyllä tämä on nimenomaan ufoasiaa. Onneksi Suomi24:n sheriffit ovat ajan tasalla siitä, miten keskustelupalsta toimii ja mistä täällä saa puhua.

        Kuten myös on paljon kirjoitettu herrasta B.B ! kuvastaa suoraan kirjoittajien suuresta typeryydestä ja suuresta egosta.


      • jop jop jop
        jep.jep.jep kirjoitti:

        Kuten myös on paljon kirjoitettu herrasta B.B ! kuvastaa suoraan kirjoittajien suuresta typeryydestä ja suuresta egosta.

        Missäs kohtaa tässä ketjussa on kyseinen herra mainittu? Laitatkos linkkiä kun en itse löydä? Vai onko kyseisellä herralla jotain tekemistä tämän tässä ketjussa käsiteltävän asian kanssa?


    • Joku- vaan

      Soita Honkkariin ja pyydä Joku puhelimeen;)

      • poishutkittu?

        No jopas jotain! Sain eilen spostitse kyselyjä poisjäännistäni. Ja samalla tiedon, että täällä on arvauskisa käynnissä. Minä en voinut tietää elämässä tapahtuvia muutoksia etukäteen.
        Ei vaan voi arvata. Pidän oikeuden pitää salassa omaan elämääni liittyvät asiat, en kaipaisi voivotteluja, enkä huhuja,jotka ovat perättömiä. Minulla jäi hyvät ja lämpimät välit kaikkiin ja ikäväkin. Tulihan sitä kauan oltua mukana. On hyvä että ihmisiä kiinnostaa tuo yhdistys! Ja yllättävän hyvin huomattu poisjäänti! Mutta miepäs toivotan teille jokaiselle oikein mukavaa alkanutta syksyä täältä sateen keskeltä! Terveisin, Minna


      • Näin on näreet
        poishutkittu? kirjoitti:

        No jopas jotain! Sain eilen spostitse kyselyjä poisjäännistäni. Ja samalla tiedon, että täällä on arvauskisa käynnissä. Minä en voinut tietää elämässä tapahtuvia muutoksia etukäteen.
        Ei vaan voi arvata. Pidän oikeuden pitää salassa omaan elämääni liittyvät asiat, en kaipaisi voivotteluja, enkä huhuja,jotka ovat perättömiä. Minulla jäi hyvät ja lämpimät välit kaikkiin ja ikäväkin. Tulihan sitä kauan oltua mukana. On hyvä että ihmisiä kiinnostaa tuo yhdistys! Ja yllättävän hyvin huomattu poisjäänti! Mutta miepäs toivotan teille jokaiselle oikein mukavaa alkanutta syksyä täältä sateen keskeltä! Terveisin, Minna

        Myönnätkö että nykymeno (hesa) on liian kaukan ufoista kiinostuneista ihmistä. Ei paikallinen kaffekerho oikein sovi tähän päivään, voi palvella jotakin ? mutta kerhon hengissä pysymiseen ei paljon auta. Jonkun pitäis polkasta pystyyn yhdistys jossa olis koko suomi mukana. Taatusti sais kannatusta.


      • näreessä varis
        Näin on näreet kirjoitti:

        Myönnätkö että nykymeno (hesa) on liian kaukan ufoista kiinostuneista ihmistä. Ei paikallinen kaffekerho oikein sovi tähän päivään, voi palvella jotakin ? mutta kerhon hengissä pysymiseen ei paljon auta. Jonkun pitäis polkasta pystyyn yhdistys jossa olis koko suomi mukana. Taatusti sais kannatusta.

        Ookkona tyhmä kun et ymmärrä mitä Minna kirjoittaa?


    • Yhistykää yhes koos

      "Jonkun pitäis polkasta pystyyn yhdistys jossa olis koko suomi mukana. Taatusti sais kannatusta"

      Juu ja semmottinen yhistys joka tekee jotain ja jossa mukana kunnossa olevia terveitä ihmisiä, eli mallia vaikka siitä kummitusten metsästys porukasta joka tekee ihan pro videoita juutuubiin ;D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe