olen aikeissa ostaa E-sarjan mesen 2010 mallin mitä mieltä autosta olette kuinka on pelittänyt joko 200 tai 220.
mitä mieltä
7
67
Vastaukset
- paha nettiauto myyjä
Pelittää kun odotat hetken ja ostat sen taksikäytöstä ,ne kun on 100% huolettuja rahan kera.
Ja kohtaa lähtee sellainen 2010 malli eemeli 5000euron kantimilla.
HS: Veromuutos uhkaa "sekoittaa autokaupan"
http://www.talouselama.fi/uutiset/hs veromuutos uhkaa sekoittaa autokaupan/a2268219- älä osta mersua
Älä hyvänen aika osta mersua tossa mallissa on jakopää ongelmia ja ne ruostuu käsiin
- alealecok
Jos 5000 tonniin lähtee, ostan kaikki Suomessa myytävät autot, vaikka tuplahintaankin.
- Tuo on luuseri
alealecok kirjoitti:
Jos 5000 tonniin lähtee, ostan kaikki Suomessa myytävät autot, vaikka tuplahintaankin.
"Jos 5000 tonniin lähtee, ostan kaikki Suomessa myytävät autot, vaikka tuplahintaankin."
Nyt sitten katotaan fakta,eli laitat sen numerosi tänne nimi tietoineen ja muut sitten todistaa palstalla,olet luvannut maksaa 10000euroa jokaisesta E sarjan mersusta joka on vähintään 2010 vuosimallinen.
Jos ei tuu sulta näyttöä tähän että ostat sitten suomesta kaikki,niin oletpa luuserien luuseri höpö lurkki,joka erehdyit haalimaan noita.
Eli sulla on nyt mahdollisuus olla mies tai nainen hame niskassa.
Katotaan nyt mikä olet,kohta niitä alkaa tulemaan,ja onko massia sitten kans.
- E220 CDI
Nimimerkin auto on pelittänyt ilman risaustakaan pian 100.000 km. Eihän tuo autosta mitään todista, koska matka on toivottavasti vasta alussa. Mutta runsaiden LEDivalojen vuoksi ei edes palanutta polttimoa koko matkalla. Ihan kiva.
Kesän yli 15.000 km matkalla on keskikulutus normilukemien 4.9 - 5.3 haarukan keskellä, kuten rengaskokokin. Kesäinen maantiekulutus jää aina alle viitosen, ellei mukana ole 120 tai isompaa rajoitusta.
Tilaa on mukavasti ja Classicin ja Elegancen vakiojousitus antaa mukavaa kyytiä. Avantgardessa on vakiona lyhemmät jouset ja jäykempi vaimennus, mutta ns. mukavuusalusta on no-cost optio, ja käytännössä sama kuin vakioalusta.
2010 on vielä 5-vaihteisella automaatilla, jonka kulutus on suurempi kuin 7-vaihteisen. 7G-Tronic Plus tuli tarjolle nelosdieselin kanssa 06/2011 alkaen.
Ensimmäisistä malleista tunnetaan ainakin kolme selkeää tyyppivikaa, joihin on tehty myöhemmissä versioissa korjauksia. 200 CDI on vanhemmalla ruiskuversiolla, ja sen suuttimet toimivat alusta lähtien. Kaksiturboiset 220 ja 250 CDI kärsivät suutinvioista 2009 - 2010. Suurimpaan osaan on alkuperäiset hyvin lyhytikäiset suuttimet jo vaihdettu, mutta jos ostat vanhemman kuin 2011 tehdyn, 220 / 250, niin tarkista. 200 CDI:ssa on vain yksi turboahdin, 220 / 250 on ahdettu kahdella turbolla ja venttiilimekanismilla, joka valitsee kumpi ahdin on käytössä. Kaksiturboinen on monimutkaisempi, mutta sen vääntökäyrä ylittää 200 CDI:n maksimimomentin jossain 1200 RPM kohdalla ja 7G-Tronic ajaa maantienopeuksia jotain 1400 - 1500 RPM käyntinopeudella hiipien.
Kaikissa OM651 nelosdieseleissä oli aluksi ketjuongelmia ketjun ja kiristimen vuoksi. Molempia on arvottu jo useita versioita. Vanhempiin on päivitetty korvaavia osia, jotka on kevättalvesta 2011 alkaen valmistuneisiin asennettu jo tehtaalla. Jos ostat vanhemman, tarkista, että muutokset ketjuun ja kiristimeen on jo tehty. Uusiin autoihin ne on tehty Veholla, koska ovat takuujuttuja.
Ensimmäisten vuosikertojen lämmönjaossa oli sanomista, koska auton lämmettyä automatiikka veti tuulilasin ilmankierron niin pienelle, että lasi alkoi huurtua. Tähänkin on olemassa parannus, jonka voi asentaa myös mallisarjan alussa tehtyyn autoon.
ADACin tiepalvelutilasto osoittaa 2007 W211 faceliftin erittäin luotettavaksi ja vähän tiepalvelun apua tarvitsevaksi autoksi. Sama tilasto pudottaa 2009 W212 mallin luotettavuusarvosanan keskinkertaiseksi. Vuosimallista 2012 alkaen on alun ongelmat saatu kuriin, ja uusi korimalli palaa samaan luotettavimpien autojen ryhmään, jonne edeltäjä jo onnistui pääsemään parhainan vuosinaan.
Minkä tahansa mallin ostatkin, DSB, Digital Service Book pitää olla täysin katkoton ja täysin ajan tasalla, tai auto hinnoitellaan paperittomana. Tarkista historia ensin Veholta, ellet ole ostamassa merkkiliikkeestä. - pelottaa
No siinä tuli sitten aimo välähdys mutkallisia ongelmia,valitsee siitä nyt sen mitä ei halua ruveta kustantamaan.
- varmuudeksi
jos pelottaa, voi myös pissittää. käypä pissillä, ettei tule sitten housuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."
ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w18946Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu3893En koskaan
Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v49840Nainen, olet kaipaillut seuraani
Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan76737Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä
Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.224731- 46719
Emme näe enää koskaan
Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon34697Vornanen alkaa olla kusessa
Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt82692- 108684
- 35620