Ohje, jos sammut suihkuun

Kokemusta on :)

Jos sammut suihkuun ja aiheutit vesivahingon, niin kerro että sait sairaskohtaukse tai liukastuit ja menit tajuttomaksi.
Huoltomies ei saa kommentoida humalatilaasi esm.. isännöitsijälle, muussa tapauksessa voit haastaa hänet oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Poliisi ei tule sinua puhalluttamaan, vaikka taloyhtiön hallitus sellaista vaatisikin.
Humalatilasta ei saa mitään todisteita :)

- Jos esimerkiksi ravintolaillan jälkeen menet suihkuun, nukahdat lattiakaivon päälle ja aiheutat vesivahingon, kotivakuutus korvaa sinulle irtaimistosi tärveltymisen ja sen vastuuvakuutusosa naapureille ja taloyhtiölle aiheuttamasi vahingon. Humalatilan vuoksi et saa täysiä korvauksista, vaan niistä vähennetään esimerkiksi kolmannes.

- Jos sen sijaan saat suihkussa sairaskohtauksen ja seuraukset ovat samat kuin edellä, kotivakuutuksesi voi korvata irtaimistosi tärveltymisestä aiheutuvat kulut. Naapureillesi sen sijaan tilanne on ikävämpi. Vastuuvakuutuksen edellytyksenä on tuottamus, ja koska sairauskohtauksessa ei ole mitään moitittavaa, vakuutuksesta ei korvata muille aiheutuneita vahinkoja.

Taloyhtiön omat vakuutuksetkaan eivät yleensä korvaa tällaisia vahinkoja.

Tuolloin kukin osakkeen omistaja kärsii omat vahinkonsa.

Näin pääset tilanteesta maksamatta yhtään mitään :)

6

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollikorh

      Vaikka poliisi kävisikin puhalluttamassa, eivät he saa kertoa puhallutuksen tuloksesta isännöitsijälle tai vakuutusyhtiölle, muuten he syyllistyvät yksityisyyden suojalain rikkomukseen ja virkarikokseen.
      Tilanne olisi toinen, jos asiasta tehtäisiin rikosilmoitus.
      Sen tekeminenhän ei taas onnistu, koska suomen rikoslaki ei pidä tapahtunutta rikoksena.
      Eli pitäkää oikeuksistanne kiinni!

      • ********************,+-/

        Hullut, älkää menkö kaatokännissä suihkuun


    • Älkääkä edes ostako kerrostalosta!

    • Suihkuunsammunut

      Toimii :)

    • Suihkuunsammunut

      Olin oikeudessa, kun sammuin kännissä suihkuun.
      Taloyhtiölle lasku vesivahingosta 78 000 euroa.
      Kerroin että pyörryin suihkussa.
      Koska jäi epäilys, että olin saanut sairaskohtauksen, minun ei tarvinnut korvata mitään :-D
      Taloyhtiö otti lainan korjauksiin, kun mikään taloyhtiön vakuutus ei korvannut :-D
      Siinähän osakkaat makselevat vastikkeissaan lainaa pois :-D

      • PäivänVitsi

        Ja tämä tarina on varmasti tosi.

        Salli mun nauraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe