jatkuva päänsärky

Sietämätön päänsärky

Ollut jo pitkään jatkuva päänsärky.Eräänä aamuna parin tunnin katkos,huippasi ja onneks pääsin sänkyyn.Pää kuvattu ja muita kokeita.Jännityspäänsäky diagnoosina,ei helpota lääkkeet.Pakko lähtee uudelleen lääkäriin,jatkuva väsymys ja päänsärky.Rankka työ,ei jaksa,ikääkin on yli60v.Mitähän avuksi????

3

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile.

liikunta
      lihashuolto
      lepo
      ravinto

jne...

• Boysandme

Ei hyvää päivää mikä ylimielinen vastaus. Kyllä varmaan jokainen tuon mantran kuullut mut voisiko olla muitakin syitä jatkuvaan päänsärkyyn!?! Ilman muuta tuo pitää hyvin tutkia, kehoitan että et hyväksy sitä jännitysniskaa, jota kaikille tuntuvat nykyään tarjoavan. Pyydä magneettikuvaus. Vaadi. Mieti myös mahdolliset punkinpuremat etc. Ehkä sekin testi olisi OK. Mieti myös oletko ollut paljon eläinten kanssa tekemisessä ja oletko koskaan häätänyt loisia. Kyllä, niitä on myös ihmisillä, emme eroa eläimistä siinä että olisimme jotenkin loisista vapaita. Strongyloid -loinen on erityisesti hevosissa esiintyvä ja saattaa olla pääkipujen ja migreenin taustalla. Tosin niin voi moni muukin seikka olla, esim. korkea verenpaine, ehkä veren liiallinen hyytyminen (kannattaisi pyytää sekin verkioe, ennen kuin veritulppa iskee) johon kannattaa ottaa vähintään kalanmaksaöljyä tai muuta kalaöljyvalmistetta. Tällasia näin lonkalta maallikkona. Toki raitis ilma piristää ja minulla monesti vei päänsäryn (ei ihme kun juuri selvisi että olen asunut hometalossa). Lisäksi minulla on Lyme, eli suomeksi borrelioosi.

• kokeile.
        Boysandme kirjoitti:

Ei hyvää päivää mikä ylimielinen vastaus. Kyllä varmaan jokainen tuon mantran kuullut mut voisiko olla muitakin syitä jatkuvaan päänsärkyyn!?! Ilman muuta tuo pitää hyvin tutkia, kehoitan että et hyväksy sitä jännitysniskaa, jota kaikille tuntuvat nykyään tarjoavan. Pyydä magneettikuvaus. Vaadi. Mieti myös mahdolliset punkinpuremat etc. Ehkä sekin testi olisi OK. Mieti myös oletko ollut paljon eläinten kanssa tekemisessä ja oletko koskaan häätänyt loisia. Kyllä, niitä on myös ihmisillä, emme eroa eläimistä siinä että olisimme jotenkin loisista vapaita. Strongyloid -loinen on erityisesti hevosissa esiintyvä ja saattaa olla pääkipujen ja migreenin taustalla. Tosin niin voi moni muukin seikka olla, esim. korkea verenpaine, ehkä veren liiallinen hyytyminen (kannattaisi pyytää sekin verkioe, ennen kuin veritulppa iskee) johon kannattaa ottaa vähintään kalanmaksaöljyä tai muuta kalaöljyvalmistetta. Tällasia näin lonkalta maallikkona. Toki raitis ilma piristää ja minulla monesti vei päänsäryn (ei ihme kun juuri selvisi että olen asunut hometalossa). Lisäksi minulla on Lyme, eli suomeksi borrelioosi.

On varmaan kuullut, mutta kuka noudattaa?

Myös hierojalla käynti saattaa ola hyvä valinta.

Huimausta aiheuttaa mm. matala verenpaine ja verensokerin heittelyt ja siihenkin auttaa ruokavalio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51