Olen huvittuneena katsonut Suomessa lidl tv-mainoksia. Ne on niin itse ironisia, että naurattaa,
kun muistelee sitä kuin suomalaiset ennakkoluuloisesti ottivat ko kauppaketjun vastaan.
Asiaan,,,
Onkohan isot pomot tietoisia Saksassa , suomalaisista mainoksista ja mitähän mieltä asiasta ovat. .
Höpö juttuja
2
1200
Vastaukset
- hyberhuber
tiedä siitä,mutta mainoksiin vaikuttanee myös kunkin maan kulttuuri,luulisin ainakin.Ja kyllä Saksan Tv:ssä näkee myös usein huumorilla höystettyjä mainoksia
- Currywurstksalepa
Minua ei hirveesti mainokset kiinnosta, mutta on hyvä asia, että LIITERI on suomessa, Hyvänä asiana pidän myös sitä, että LIDL työllistää..., huonona sitä, että kaikki "voitot" menevät kuitenkin saksaan. Asun itse alueella, missä on 1km säteellä on 2 Sryhmän kauppaa ja muutenkin hyvät K kaupan palvelut. Kassapalveluhenkilönä voin kuitenkin sanoa, että ainakin minulle HINTA ratkaisee ja mielestäni juuri tässä ollaan oikeilla jäljillä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381