Olen huvittuneena katsonut Suomessa lidl tv-mainoksia. Ne on niin itse ironisia, että naurattaa,
kun muistelee sitä kuin suomalaiset ennakkoluuloisesti ottivat ko kauppaketjun vastaan.
Asiaan,,,
Onkohan isot pomot tietoisia Saksassa , suomalaisista mainoksista ja mitähän mieltä asiasta ovat. .
Höpö juttuja
2
251
Vastaukset
- hyberhuber
tiedä siitä,mutta mainoksiin vaikuttanee myös kunkin maan kulttuuri,luulisin ainakin.Ja kyllä Saksan Tv:ssä näkee myös usein huumorilla höystettyjä mainoksia
- Currywurstksalepa
Minua ei hirveesti mainokset kiinnosta, mutta on hyvä asia, että LIITERI on suomessa, Hyvänä asiana pidän myös sitä, että LIDL työllistää..., huonona sitä, että kaikki "voitot" menevät kuitenkin saksaan. Asun itse alueella, missä on 1km säteellä on 2 Sryhmän kauppaa ja muutenkin hyvät K kaupan palvelut. Kassapalveluhenkilönä voin kuitenkin sanoa, että ainakin minulle HINTA ratkaisee ja mielestäni juuri tässä ollaan oikeilla jäljillä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742