Moikka.
Ihan alkuun ennen kuin aletaan mollamaan olen töissä käyvä veronmaksaja ja tarkka vähistäkin rahosita joita minulle on pikkasen.
Ni kysykseni kuuluu, oisko ideoita antaa.
Olen kovasti miettiny omaa vapaa-ajan paikka mutta päätöstä en oo saanut aikaiseksi oisko toisilla vinkkejä neuvoja.
Olen asuntovaunuja katellut ja käynyt tutusumassa paikanpäälllä n.2000e saisi kuivan vaunun ja tontti tai paikka miksi kutsutaan maksaa vuodessa n.1000e.
Sit kuitenkin aloin funtsaamaan asuntoauto/retkeilyauto oisi mukava kulkisi aina matkassa kaikki. mutta ajan työni puolesta paljon pitkä työmatka n. 25tkm vuodessa ni ei järkee ostaa n.s oikeaa asuntoautoa koska kulutus jo niissä kova abaut 13-15l satasella.
Retkeilyauto oisi kivan kokoinen mutta esim. 400tkm ajettu transporter jossa lämmittimet ja sängyt muuta en tarvitsekaa maksaa jo 5000e. Tokiha ducatoo ja transit saa halvemmalla mutta niistä en oikee innostu.
Tokihan miettiny pienen teollisuustontin vuokraamista/ostamista pienen palan saisi joilla tuhansilla ja sinne pikku parakki ja sauna esim. mutta niitä vähän tarjolla koska kaikki tuppaa olemaan isoja tontteja ja harva maan omistja viittii alkaa lohkomaan ja myymää muutaman tuhannen tonttia.
Oisko ideoita minkalainen idea oisi paras? tokihan funtsannu tarviinko välttämättä vapaa-ajan viettopaikkaa tuleeko siellä oikeesti käytyä mutta kyllä uskon että 10-20 yötä vuodessa siellä viettäs aikaa.
Nuukalle vaihtoehto vapaa-ajan viettopaikaksi
ideoita...
1
210
Vastaukset 1
- 9+20
maaseudun muuttotappiokunnista saattais löytyä mielenkiintoisia vanhempia asuntoja edullisesti. josko joku tällänen 20000e mummonmökki kelpais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67778
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40599- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27475
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68420
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65388Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387- 35383
- 29374
- 23367
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27364