Moikka.
Ihan alkuun ennen kuin aletaan mollamaan olen töissä käyvä veronmaksaja ja tarkka vähistäkin rahosita joita minulle on pikkasen.
Ni kysykseni kuuluu, oisko ideoita antaa.
Olen kovasti miettiny omaa vapaa-ajan paikka mutta päätöstä en oo saanut aikaiseksi oisko toisilla vinkkejä neuvoja.
Olen asuntovaunuja katellut ja käynyt tutusumassa paikanpäälllä n.2000e saisi kuivan vaunun ja tontti tai paikka miksi kutsutaan maksaa vuodessa n.1000e.
Sit kuitenkin aloin funtsaamaan asuntoauto/retkeilyauto oisi mukava kulkisi aina matkassa kaikki. mutta ajan työni puolesta paljon pitkä työmatka n. 25tkm vuodessa ni ei järkee ostaa n.s oikeaa asuntoautoa koska kulutus jo niissä kova abaut 13-15l satasella.
Retkeilyauto oisi kivan kokoinen mutta esim. 400tkm ajettu transporter jossa lämmittimet ja sängyt muuta en tarvitsekaa maksaa jo 5000e. Tokiha ducatoo ja transit saa halvemmalla mutta niistä en oikee innostu.
Tokihan miettiny pienen teollisuustontin vuokraamista/ostamista pienen palan saisi joilla tuhansilla ja sinne pikku parakki ja sauna esim. mutta niitä vähän tarjolla koska kaikki tuppaa olemaan isoja tontteja ja harva maan omistja viittii alkaa lohkomaan ja myymää muutaman tuhannen tonttia.
Oisko ideoita minkalainen idea oisi paras? tokihan funtsannu tarviinko välttämättä vapaa-ajan viettopaikkaa tuleeko siellä oikeesti käytyä mutta kyllä uskon että 10-20 yötä vuodessa siellä viettäs aikaa.
Nuukalle vaihtoehto vapaa-ajan viettopaikaksi
ideoita...
1
97
Vastaukset
- 9+20
maaseudun muuttotappiokunnista saattais löytyä mielenkiintoisia vanhempia asuntoja edullisesti. josko joku tällänen 20000e mummonmökki kelpais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028