Viikkoja täynnä 33 nyt, ja tässä töissä istuskellessani on alkanut tuntua alavatsassa tosi kurjaa kuukautiskivun tyyppistä jomotusta. Tai siis ihan täysin samanlaista, kuin voisi menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.
Ovatko nämä supistuksia (harjoitussupistuksia?) vai mitä tuleman pitää? En ollenkaan tiedä, mitä "odotan", tiedän vain supistukset kivuliaiksi. Mutta millaisia kipuja ne ovat?
Millaisia ovat supistelut?
4
1066
Vastaukset
- Yksi kokemus
Siis kyseessä on tod. näköisesti just niitä harjoitussupistuksia tai sitten kohdun "kannattimet" venyy, koska kohtu alkaa olla jo niin iso, että ei ihan normaali oloihinsa enää mahdu.
Oikeat synnytys supistukset kyllä sitten huomaat: Koko alaosasi vatsa ja selkä puolelta on kuin tulessa aina välillä. Tunne kestää jotain minuutin ja tulee sitten tauon jälkeen tasaisesti uudestaan. Ja et todellakaan olisi enää töissä kun ne ovat oikeita synnytys suppareita.- KmU
...on ollut jonkun verran harjoitus supistuksia. Olen rv 25. Nämäkin tekee pahaa, hyvällä tavalla kunhan rankemmiksi ei muutu :)
Mahan pistää aivan kovaksi.
Johtunee paljolti stressistä, mutta tästä jatkamme eteenpäin :)
- December
Mulla on ollut jo jonkinaikaa ns. harjoitussupistuksia monta kertaa päivässä (nyt rv 31). Minulla ne ainakin tuntuvat siltä kuin mitattaisi verenpainetta masun ympäriltä, vatsa kovettuu kivikovaksi ja sitä kiristää ja painaa. Käsittääkseni harjoitussupistusten ei kyllä pitäisi sattua ollenkaan.
- Heidi
Minulla on noita harjoitussupistuksia ollut jo suunnilleen yhtä kauan kun olen tuntenut liikkeet eli n. viikolta 17. Siis vatsa menee kovaksi ja tuntuu ikävältä ja painaa ja kiristää aika pitkäänkin, mutta ei se kuitenkaan satu. Sanoin näistä neuvolassa ja myöntelivät, että epämukaviltahan ne tuntuvat, että ei huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689