moi...:) niin eli meillä on 2 kissaa. se toinen on 1 w ja toinen 4 w... ne on molemmat poikia.
sillä toisella 1 w:llä on nenässä joku patti. en tiedä mikä se on ja eläin lääkärikään ei ole varma siitä. Joten kysyisin teiltä kun olette niin fiksuja... PLIIS auttakaa !
meidän 2 kissaa...
4
322
Vastaukset
- Selvännäkijä
Kristallipalloni kertoo, että kyseessä on 1-vuotiaan poikakissan nenässä oleva patti.
Patti on patti on patti. Onko se kiinteä vai löysän tuntuinen, minkä kokoinen, kuinka kauan se on ollut, kuinka nopeasti se on ilmestynyt siihen, minkä värinen, aristaako kissa sitä...
Vastaa ensiksi noihin kysymyksiin, ja käy vastausta odotellessa toisen eläinlääkärin puheilla.- mimmu
öö... se on sellanen kova patti ja se on valkonen lääkäri sanoi että se voisi olla punkki mutta ei ollut varma--- se tuli 3 päivää sitten!
ja kissa vain pokkana raapii sitä--- - Skunkki
mimmu kirjoitti:
öö... se on sellanen kova patti ja se on valkonen lääkäri sanoi että se voisi olla punkki mutta ei ollut varma--- se tuli 3 päivää sitten!
ja kissa vain pokkana raapii sitä---Siis ELÄINlääkärikö ei tunnista punkkia? Ei voi olla totta! Älä ikinä mene tuollaisen onnettoman puoskarin pakeille ja laitahan praktiikan nimi tänne niin me muutkin tiedämme välttää tätä ja hakeutua asiantuntevaan hoitoon, kiitos!
Kuule: pyydä toisen eläinlääkärin mielipide asiasta, jos nykyinen ei ole varma, mistä voisi olla kysymys. Kannattaa! T. MM & kissat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132