Johon kuoli kolme henkilöä. Väkiviinat salakuljetettiin maahan. Tämä henkilö syylistyi myöhemmin murhapolttoonkin. Tämän henkilönkö pitäisi päästä nuorisoidoliksi, julkisuuteen ja vielä 100 tuhatta euroa?!
Nyt on tuotannolle tainnut sattua todellinen ylilyönti asukasvalinnassa.
Uusina asukkaina voitaisiin ottaa murhaajia ja raiskaajia. JOS TUULIKKI JATKAA TALOSSA!
17 000 litraa myrkkyviinaa!
8
166
Vastaukset
- ei tappanut ketään
Jos jotkut urpot juovat asiasta tietäen laitonta viinaa älyttömästi ja kuolevat, on heidän omaa tyhmyyttään ja ansaitsevatkin kuolla.
Kukaan ei ole pakottanut!
Ja lehdestä luin ettei kukaan kuollut siinä talon poltossa.- ei tappanut ketään
Mutta en silti halua hänen voittavan. Voitto menisi Markullekin, joka jo äänestettiin pois.
- kauhea tapaus
Seiskassa oli.
- kaikki heh sitäjuo
Kaikki sitä juo. Jotkut salassa jotkut ilmoittaen.
- herrat tutklii
Sama piirileikki ikiaikoin. Jotkut keittää ja jotkut on heti valmiina ilmoittamaan herroille.
- tämän perusteella vi
Viinaa on myyty ikiaikaan. Tuulikki on viaton.
- kova laki
Tampereen Pispalassakin oli parhaimmillaan 17 viinanmyyjää ja välejä selvitettiin pistoolein.
- reviiriä ei uhmata
Nuo Pispalan miehet ei hyvillä katsoneet vaan pistoolit oli mukana kun "hölmöjä etsittiin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083- 422719
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411026Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan60631