Tässä tapauksessa ei onneksi käynt huonosti, mutta paperikartat mukaan kun veneilette.
http://www.sjoraddningen.ax/mission.con?iPage=53&iLan=1&id=719
Asiaa navigoinnista
7
326
Vastaukset 7
- reiska 2k
Todellista hölmöilyä. Näitä kun alkaa tulla enemmän ilmi niin kyllä ne meille kohta ajokorttia alkavat tarjoamaan. Onkohan se veneen myyjä kysynyt näiltä veneen ostajilta kuinka aikovat veneen kotiin viedä? Siinä keskustelussa olisi voinut nuo suunnistusvälineiden puutteet tulla esiin.
No tämähän on vain jossittelua puutteellisten tietojen varassa, mutta silti ihmetellä sopii. - linux rules
"Elektriska sjöjkortet", varmaan joku buginen sulauttetu kallis vähän myyty laite tai blue screen windows läppäri.
Olisivat menneet edes kiinalaisella androiudpuhelimella ja navionics europella, niin tulos olisi ollut parempi.
http://www.pandawill.com/green-orange-n1-smartphone-mtk6589t-1gb-16gb-50-inch-hd-ogs-screen-2500mah-black-p92362.html- voihan jodlaus
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
- voihan utv
voihan jodlaus kirjoitti:
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
sähä samsung ja nokiahörhö tiedät mtk piriisarjojen laadun.
- voihan utv
Mitäs menit ostaamaan kalliin plotterin, typerys.
- voihan 5v
Käytöksesi on sellaista.
- äly kortti
Hauska kertomus.
Ei taida kuitenkaan ajokorteista olla apua tässä tapauksessa. Kyse oli älystä eikä se ole kortilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681070
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,441009Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?65955Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40605
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495