Tässä tapauksessa ei onneksi käynt huonosti, mutta paperikartat mukaan kun veneilette.
http://www.sjoraddningen.ax/mission.con?iPage=53&iLan=1&id=719
Asiaa navigoinnista
7
322
Vastaukset
- reiska 2k
Todellista hölmöilyä. Näitä kun alkaa tulla enemmän ilmi niin kyllä ne meille kohta ajokorttia alkavat tarjoamaan. Onkohan se veneen myyjä kysynyt näiltä veneen ostajilta kuinka aikovat veneen kotiin viedä? Siinä keskustelussa olisi voinut nuo suunnistusvälineiden puutteet tulla esiin.
No tämähän on vain jossittelua puutteellisten tietojen varassa, mutta silti ihmetellä sopii. - linux rules
"Elektriska sjöjkortet", varmaan joku buginen sulauttetu kallis vähän myyty laite tai blue screen windows läppäri.
Olisivat menneet edes kiinalaisella androiudpuhelimella ja navionics europella, niin tulos olisi ollut parempi.
http://www.pandawill.com/green-orange-n1-smartphone-mtk6589t-1gb-16gb-50-inch-hd-ogs-screen-2500mah-black-p92362.html- voihan jodlaus
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
- voihan utv
voihan jodlaus kirjoitti:
Ja jodlari taas ehdottelemassa huonointa mahdollista vaihtoehtoa, halpiskiinalaista. Sellainen kelpaa vasta kolmanneksi hätävaraksi. Minulla ei edes sellaiseksi.
sähä samsung ja nokiahörhö tiedät mtk piriisarjojen laadun.
- voihan utv
Mitäs menit ostaamaan kalliin plotterin, typerys.
- voihan 5v
Käytöksesi on sellaista.
- äly kortti
Hauska kertomus.
Ei taida kuitenkaan ajokorteista olla apua tässä tapauksessa. Kyse oli älystä eikä se ole kortilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101832Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671729Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521685Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971623Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121127