Olen rakastanut sua jo päälle

hai kai lija

kaksi vuotta.

Hyvää yötä.

19

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka m? n?

      missä kuka mitä jotain vähän enemmän nyt

    • kohta ymmärrät

      Etpä enää saa rakastaa. Sä et musta saa taloudenhoitajaa.

    • hyvää yötä
      • btw???

        oih haaveissaniko oot vain, kuinka vanha olet?


    • haa vei lija

      Vitsin hyvin keksitty nimimerkki ap.

    • ky sy jä

      Eli siis jo syksystä 2012? Silloinko tapasitten ekan kerran?

    • v,vm<m

      Mikset sitten tee mitään?!!

    • sinua,

      ehkä kauemman aikaa kuin...

    • edelleen yhtä

      Minä rakastuin ensi katseesta. Siitä on kolme vuotta.

    • sama aika

      2012 syksyn aikana mäkin..mutta rakastuminen on vahva sana jota ei uskalla käyttää ääneen kun ei tunne

    • josmullaolisisydän

      Niin kai minäkin rakastuin, kuvittelin tavanneeni elämäni miehen ja kahden vuoden aikana sydän on ottanut osumaa sen verran, että sen ympärille on kasvanut kuin luinen, kova kuori joka kestää iskuja hyvin.

    • jaaha en tiedä

      Mä en oikeastaan ole ollut koskaan rakastunut, ekasta katseesta? Pitäis kai sen olla vastavuoroista sen katseen,. katse on vain katse, ei siitä mitään voi päätellä. Vaikka katse olisi piiiitkä, se voi olla katse jolla katsotaan tykkäiskö toinen tästä, rakastuneen miehen katse on kokemuksen mukaan "kuin seinään ajettu" enempi kuin esim. hymyilevä katse tai uskalias katse, uskalias katse on huomiota hakeva katse, leikittelevä pilke silmäkulmassa oleva katse on pleijerin katse jne...

    • rakkausinflaatio

      Hienoa.

    • kortti7

      Niinkö?? Rakastan sua.

    • rakastanjaikävöinsuaM

      Mäkin rakastan.Leikisti välillä.Mielikuvissani.Mutta että oikeasti?Uskon että suhteet ja kestävät sellaset perustuu vähän enemmän tolle perstuntumalle ;)

    • kolahtijakovaa

      Täälläkin tuli juuri 2-vuotta täyteen kun tapasin elämäni naisen. Ujo kun on ja tietyistä syistä toistaiseksi sanat ovat sanomatta ja nekin ovat heijastuneet väärin ymmärrettynä.

      https://www.youtube.com/watch?v=jajdOS9SeKA

    • jokuihastuskovain

      Miksi sitä kutsutaan..kun mulla menee jo viidettä vuotta.

      • tätätoivonkin

        uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe