Hei, onko Rustholli remontit kovin kallis käyttää? Minulla ei ole kokemusta remontoinnista ja Rustholli mainostaa "avaimet käteen" -periaatetta, jossa ei itse tarvitse tehdä mitään. Häviänkö kuitenkin hirveästi rahaa, kun en itse tee mitään? Kyseessä on 80m2 kt-huon. 3h k sauna. Pitäisi tehdä täydellinen remppa keittiöön, kylppäriin, saunaan ja vessaan. Kun ihan tavallinen kelpaa ilman viimeisimpiä muotivirtauksia, paljonkohan tulisi suunnilleen maksamaan?
Kokemuksia Rustholli
8
7684
Vastaukset
- kaveri kokeili
Kaveri teki kylppärirempan ja pyysi silloin tarjouksia monelta taholta. Rustholli pyysi kuutta tonnia siitä minkä voittajafirma teki about kahdella tonnilla - ja ihan hyvää jälkeä tuli. Eli kai se Rustholli on vähän niinku remonttikentän mersu, ehkä hyvä mutta maksaa tolkuttomasti jo pelkästä merkistä.
- utelias
Mikä firma se mahtoi olla, joka teki hyvää jälkeä ja huomattavasti halvemmalla?
- dementia
utelias kirjoitti:
Mikä firma se mahtoi olla, joka teki hyvää jälkeä ja huomattavasti halvemmalla?
Hitto kun en muista nimeä, kuitenkin joku pieni alan firma Helsingin Pitäjänmäestä. Etunimi taisi olla Marko. No en tiedä auttoiko noi yhtään mutta kun ei muista niin ei muista.
- Malminkartano
Mulla oli remonttimies loimaaltapäin ,se hommas tavarat ,vei vanhat pois teki ihan hyvää jälkeä!
Kaverini suositteli sitä! Sain vielä verovähennyksenkin laskusta.Sillä oli joku tmifirma... en tiedä onko enää...- malminkartano
Lisäys: en kysynyt rusthollilta tarjousta ,mutta jäi sellainen näppituntuma että tienasin 3-4000 euroa kun otin kyseisen tmifirman töihin!!!!
- remontti edessä..
malminkartano kirjoitti:
Lisäys: en kysynyt rusthollilta tarjousta ,mutta jäi sellainen näppituntuma että tienasin 3-4000 euroa kun otin kyseisen tmifirman töihin!!!!
Mikä sen urakoijan puh:numero tai yhteys tiedot?
- juuri tarjousta pyytänyt
Ei taida 50.000€ riittää...
- Jomppe
älähän nyt sentään. meillä tehtiin pieneen omakotitaloon (100m2) täysremontti rushollilla. keittiö, ph (seinät muurattiin), makkari, oh, khh, wc,eteinen ja tuulikaappi; kaikki pinnat ja kalusteet, ulko-ovet ja ikkunat lopullinen hinta (kaikkine lisätöineen) oli 41 288 €. Ei ehkä halvin, mutta olemme todella tyytyväisiä. Vuosi on kulunut ja takuu tuntuu toimivan; saunanlauteen jakkara oli viallinen, soitto ja parin päivän päästä oli mies uutta tuomassa. Palvelu kokonaisuutena oli kiitettävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760