onko kenelläkään vastaavia kokemuksia...
alle kol,e vuotta vanha Panasonic 32 tuuman 50 Hz telkkarin kuvaputki on rikki. Pahoja varjokuvia kuvalähteestä riippumatta ja etenkin etksiteevestä huomaa hyvin kun valkoisen teksitin vasemmalla puolella on sininen varjokuva ja oikealla puolella punainen.
Voiko korjata?
Panasonic 32 50 Hz paskana
tomppa11
3
843
Vastaukset
- venga
Ei kuvaputki ole sinun tapauksessa rikki,vaan tämä on kovertointivika,eikä ole kovin vaikea korjata alan liikkeessä,että eikun kone liikkeessen ja sillä sipuli
- venga
Piti kirjoittaa konverkointi eikä konvertointi,tämä vain kirjoitus virhe nihottajille,että silleen
- urpo
paskana se on. mulla on kans kutakuinkin samanikänen töllö ja kuvaputki on paskana. ei auttanu säätö. ei muutaku soitto vakuutusyhtiöön että laittaa rahaa sun tilille että saat uuden. äläkä enää osta panasoniccia. ihan paskoja ovatten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027