oon 14 v tyttö ja järjästän kaverinkaa halloween bileet, haluisi kaikee halpoja vinkkejä niihin!
missä myydään kurpitsoja
4
1150
Vastaukset
- Laura
Tiimarista löytää kaikenlaista rekvisiittaa halloween-pirskeisiin, ja halvalla! Joten suuntaa lähimpään sellaiseen :)
- ChildOfBodom
tiimariin.. mun kaveri ostaa sieltä muovisen viikatteen, ja myy sen sitten mulle.. muahhahahahhahaaa
- "laura"
sinooperistä löytää askartelu tarvikkeita joilla voi itse tehdä omanlaisia koristeita juhlia varten.
tiimarista löytää esim. oranssia ja mustaa pahvia joista voi tehdä kurpitsoja tai lepakoita seinille ja ikkunoihin.
kynttilöitä saa kilon säkissä ja niitä kannattaa laittaa ympäri asuntoa huom! paloturvallisiin paikkoihin! :)
kurpitsan saa lähikaupasta, sen kaivertamiseen tarvitan veitsi ja vapaat kädet joilla sisus otetaan pois.. säilyttäkää kurpitsan siemenet niistä saa uunissa paahtamalla ja suolaamalla hyviä naposteltavia aikaiseksi. kun kurpitsa on kaiverrettu sisälle kynttilä ja ulos koristamaan pihamaata.. :)
eräs vuosi kokeilimme suolavettä ikkunoihin.. jos aiotte tehdä sitä niin kannattaa kysyä ensin äidiltä tai isältä lupa.. koska vaikka ikkunoista tulee hienon näköiset niin sen siivoaminen on työlästä. sekoitetaan siis vettä ja PALJON suolaa ja ikkunoihin levitetään halutulla tavalla.. sivellin yms. kuivuessaan ikkunoista tulee hämyiset/utuiset näyttää kivalta.. mutta tosiaan siivous on hirveän työlästä. :)
pilailu kaupoista saa myös kaikkea hyödyllistä juhlia varten mutta kotoakin löytyy käyttökelpoisia välineitä kuten esim. sukkahousut! täytätte sukkahousut esim pumpulilla ja laitatte täytetyn sukan päälle korkokengän ja piiloitatte "sopivaan" paikkaan.. josta se ei selkästi näy mutta on huomattvissa.. esim. sohvan taakse tms. myös lempi nukesta voi saada peloittavan meikkaamalla vähän nukkea ja laittamalla terävän aseen teipillä kiinni käteen... nukke nurkkaan seisomaan ja näin on chuky valmis. :)
hyviä halloween bileitä.
laura.- RipuRapu2
Moi! Mä ostin ite viikatteen tiimarista ja makso vain 2e siellä oli myös sellanen pirun valtikka joka makso 2e sit siel oli pirun sarvia ja sellasta joten suuntaa tiimariin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862