Riihimäen kirppikset ?

Matilda83

Olen juuri hetki sitten muuttanut Riihimäkeen ja muutossa tuli paljon tavaraa mikä ei oikein enää viehätä silmääni. Sisustus tavaraa suurin osa, astioita, hieman vaatteita ja asusteita, yksi ruokailuryhmä ja pieni lipasto.

Eli, millä kirppiksellä tälläinen tavara voisi mennä kaupaksi? Missä olisi mahdollista myydä huonekaluja? Vai pitäisikö suosiolla laittaa tori.fi tms. huonekalut myytiin? Millaisia pöytävuokria kirppiksillä on?

10

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa Rixuun

      Pienempi tavara Femmatorille, se on kaikista vilkkain kirppis täällä.

      Näkyy olevan Femmalla nettisivut, ehkä siellä hintatietoja ja voihan sinne soitella.

      http://www.femmatori.fi/riihimaki


      Vuosi sitten pidin pöytää viikon ja melkein kaikki meni mitä pöydässä oli, dvd-leffoja ja kirjoja ja astioita yms. Ei kannata ylihinnoitella niin pääsee tavarasta eroon.
      Huono puoli Femman pöydissä on se, että jos on paljon vaatteita, niin se vaaterekki on myyntipöydän päällä jolloin pöydällä myytävä tavara jää piiloon..

      Huonekaluja sinne ei kai voi viedä myyntiin? Kokeile tori.fi

      • Papapaaa

        Femmatorilla "Melkein kaikki meni", ja puolet niistä varmaan pöllittiin? :D

        Minä suosittelisin että laitat nettiin vaan jos on laadukastakin tavaraa! :)


      • Tervetuloa Rixuun
        Papapaaa kirjoitti:

        Femmatorilla "Melkein kaikki meni", ja puolet niistä varmaan pöllittiin? :D

        Minä suosittelisin että laitat nettiin vaan jos on laadukastakin tavaraa! :)

        Ei minulta pöllitty kyllä yhtään tavaraa.


    • jobbari

      Minä tarjoan kaikista rojuistasi hyvän hinnan.

      Kaatopaikka tavaraa kumminkin on suurin osa.

    • facebook kirppari

      Liity Facebook kirppisryhmään. Riihimäellä on ainakin pari ihan aktiivisesti toimivaa ryhmää. Löytyy myös annetaan ja vaihdetaan ryhmät, jos ei muuten mene kaupaksi.

    • besttosell

      Ite oon myyny Femmatorilla ja Kimara kirppiksellä, molemmilla sain mukavasti myytyä femmalla tosin meni vain vaatteita,dvdtä sekä muutamia kirjoja.. Kimaralla meni vanhempi sisutustavara paremmin mutta muutakin meni.
      Isompaa kuten huonekalua ym kannattaa myydä netissä Femmalla ei tietääkseni ole lattiapaikkaa ja Kimaralla taas sen verran kallista (7,5€/m2/vko hinnaston mukaan) muutaman kympin tavaraa siis ei kannata myydä tuolla.

      Ja onhan vielä tuo iso kirppis petsamonkadulla itse en ole siellä myynyt on vähän väärässä suunnassa.

    • kiertääkaartaa

      Petsamon ns. "iso" kirppis on vähän sellainen hämärä ja tupakannuhjuinen paikka, itse tykkään Femmatorista ja Kimarasta paljon enemmän.

    • kokoomus

      Nykyaikana me myymme kaiken ylimääräisen Facebookin kirppiksellä. Ilmaista ja vaivatonta! Jos tavarasi on hyvää ja hinta kohdallaan, pääset tavaroista eroon päivässä eikä tarvitse pelätä varkaita.

    • ewfwefwfeef

      Matilda vastasikin jo itselleen femmatorilta. Hei vaan. et muistanut haukkua muita kirppiksiä!!!

      • eijymmärrä

        Voi olla myös provo! Niitä on ollu muissakin aiheen ketjuissa miksei siis tämäkin? Pointtia en ymmärrä mikä järki siinä on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe