Tietääkö kukaan onko akupunktiota saatavilla espoon tai kirkkonummen alueella ja paljonko maksaa per kerta? Kärsin kroonisesta virtatietulehduksesta ja hengitystietulehduksista ja niska/hartiasäryistä,auttaisko akupunktio näihin vaivoihin tai edes yhteen näistä?
Olisi ihana päästä tästä parin vuoden tulehduskierteestä ja vti-estolääkityksestä eroon (trimapan)
AKUPUNKTIOTA ESPOOSSA TAI KIRKKONUMMELLA??
4
1626
Vastaukset 4
- ...
Tiedän akupunktiota olevan siinä "fysikaalinen hoitolaitos" mikä olikaan Volsin-ja Kuninkaantien varressa Skyvideon vieressä, mutta tarkempaa tietoa ei ole..ainakin hartia- ja niskakipuihin auttaa, mutta varmaan muihinkin vaivoihin..
- kokeile
Kirkkonummella Lääkäriasema Alfa-med Torikatu 3 ja siellä Anna Sandström. Hinnoista en tiedä, kysy.
puh. 5761 7700.
Minulla auttoi migreeniin.
- titäjä
Kirkkonummessa Alfa- med ja Espoon erikoislääkärikeskus Espoontorilla, molemmissa toimii gynekologi joka antaa myös akupunktiota. Olen kyseiseltä henkilöltä saanut akupunktiota erilaisiin vaivoihin ja hyvin on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410