Tietääkö kukaan onko akupunktiota saatavilla espoon tai kirkkonummen alueella ja paljonko maksaa per kerta? Kärsin kroonisesta virtatietulehduksesta ja hengitystietulehduksista ja niska/hartiasäryistä,auttaisko akupunktio näihin vaivoihin tai edes yhteen näistä?
Olisi ihana päästä tästä parin vuoden tulehduskierteestä ja vti-estolääkityksestä eroon (trimapan)
AKUPUNKTIOTA ESPOOSSA TAI KIRKKONUMMELLA??
4
1609
Vastaukset
- ...
Tiedän akupunktiota olevan siinä "fysikaalinen hoitolaitos" mikä olikaan Volsin-ja Kuninkaantien varressa Skyvideon vieressä, mutta tarkempaa tietoa ei ole..ainakin hartia- ja niskakipuihin auttaa, mutta varmaan muihinkin vaivoihin..
- kokeile
Kirkkonummella Lääkäriasema Alfa-med Torikatu 3 ja siellä Anna Sandström. Hinnoista en tiedä, kysy.
puh. 5761 7700.
Minulla auttoi migreeniin.
- titäjä
Kirkkonummessa Alfa- med ja Espoon erikoislääkärikeskus Espoontorilla, molemmissa toimii gynekologi joka antaa myös akupunktiota. Olen kyseiseltä henkilöltä saanut akupunktiota erilaisiin vaivoihin ja hyvin on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875