Saako pettymyksestä korvausta mistään?

Päivikki -59

Ostin perheelleni asunnon Alanyasta vuosi sitten, ensinäkemältä niin ihanasta Mahmutlarista. Nyt on ajauduttu tilanteeseen, että muu perhe ei halua enää matkustaa sinne. Viihtyivät aluksi hyvin, mutta ovat kuulleet nyt että koko Alanya on vallattu suomalaisten seksimatkailijanaisten toimesta ja touhu on kuin Sodoma ja Gomorrassa. Myös viimeaikaiset narkkarihommat, turistien murhaamiset, väkivallanteot, näyttävät itsemurhat, ryöstelyt, varastamiset, petokset, gigolosaalistajat jne hirmuteot ovat vaikuttaneet viihtymisen loppumiseen. Asunto maksoi 140.000 euroa, jo ostovaiheessa huijattiin 40.000 eurioa ylihintaa ja nyt realistinen arvio on 80.000 euroa, lisäksi on kalustettu ja sisustettu noin 20.000 eurolla. Nyt tämä kaikki pitäisi antaa ostajalle kaupantekijäisinä, jos nyt yleensä ostaja löytyy näilläkään ehdoilla. Ulkopuoliset tekijät ja seikat ovat tahtomattamme vaikuttaneet niin, että koimme totaalisen epäonnistumisen. Suurimpana syynä Alanyan leimaantuminen naisten seksi- ja pedofiilimatkailun pääkohteeksi Suomesta. Voinko hakea korvausta jostakin?

59

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviovaimo

      Oletko miettinyt että laittaisit asunnon vuokralle ? Ainakin siksi aikaa että saisit myytyä..onhan monia jotka tulevat jatkuvasti uudelleen Alaniaan ja varmasti vuokraisivat asuntoa mielellään. En tiedä miten kannattavaa, mutta jotain tuloa olisi kunnes tulisi myytyä..

      • Ohitetaan

        Tuo aloitus on niin tyypillinen provo, että siihen ei paljon kannata vastailla.


      • Jymäytetty
        Ohitetaan kirjoitti:

        Tuo aloitus on niin tyypillinen provo, että siihen ei paljon kannata vastailla.

        Siis asunto Turkista ja hinta on 140 000€.
        40 000€ saa jo tosi hyvän asunnon ja hinnat vain
        koko ajan laskevat.
        Täytyy olla uskomaton lukaali tai sitten yksi jäsen
        lisää jymäytettyjen suomalaisten runsaslukuiseen joukkoon.

        ?? Miksi ostaa asunto Alanyasta ???


    • Lööööperiä

      Jos sinulla olisi asunto Mahmutlarissa tai olisit edes käynyt Alanyassa, niin et tuollaista höpöä kirjoittaisi.

      • lattialuuta

        Taas yksi turha provo, jollakin on tylsää eikä muuta keksi kuin lasketella soopaa täällä.


      • Päivikki -59

        Olenkin rehellinen. Myös itselleni, en syyllisty itsepetokseen selittelemällä muuta, kuin että minua huijattiin ja en voi enää edes käyttää koko asuntoa kun muu perheeni ei halua sinne enää suomalaisten naisten käytöksen vuoksi..


      • Ei lasten paikka
        Päivikki -59 kirjoitti:

        Olenkin rehellinen. Myös itselleni, en syyllisty itsepetokseen selittelemällä muuta, kuin että minua huijattiin ja en voi enää edes käyttää koko asuntoa kun muu perheeni ei halua sinne enää suomalaisten naisten käytöksen vuoksi..

        Päivikki osaltaan uskon sinua , koska en itsekkään veisi
        lapsiani siihen paikkaan.
        Jos nuo rahasummat jotka mainitset ovat tosia
        , niin voin vain kauhistella , kuinka moni muu suomalainen
        , joka ei tule esille täällä tai missään muuallakaan on
        joutunut vastaavan huijauksen kohteeksi.


    • tyhmyys maksaa :)

      Hehe, Päivikki alias moninikkinen tieskuka. Jos olet tullut huijatuksi, kivat sulle :D
      Suomalaisia on pikku % turisteista. Emme me NIIN mahtava kansa ole :D

      • supido

        Onnea vaan valitsemallasi tiellä, monikukkainennikkinen.
        Hae ihmeessä korvausta ja jos saat, kerro minullekin, mistä sait.
        Haen saamattomia lottovoittoja samasta paikasta!
        Lopeta jo tuo provostelu, irstas vanha homopukki!


    • mt-eläkkeelle

      Voit hakea eläkettä mielenterveyssyistä - ellet jo olekin sellaisella, mokoma murhailupaskajutut itse palstalla aloittanut. RS.

    • Moni nikkipelle.

      Taitaa jollain olla tekemisen puute.
      Aloitappa nyt vaikka käpyjen kerääminen tai tölkkien jne jne..
      Saat mielenterveysterapiaa ja kuntokin kohenee samalla.
      Lääkärin kanssa voit keskustella millaisen remontin yläkerta vaatii.

      • kotirauha

        Tuleeko ne naiset sinne asuntoon käyttäytymään huonosti? Se on jo karmeeta. Vai kurkitko sinä toisten makuuhuoneisiin? Ihan kauheeta.


      • Kurttu II
        kotirauha kirjoitti:

        Tuleeko ne naiset sinne asuntoon käyttäytymään huonosti? Se on jo karmeeta. Vai kurkitko sinä toisten makuuhuoneisiin? Ihan kauheeta.

        Kanssamatkustajien vilpitön toivomus on, että se promiskuiteetti hoidettaisiin omissa asunnoissa, tai kuten on totuttu, niin kellareissa, vessoissa tai siivouskomeroissa. Mutta kun tuollaisen epäsuhtapariskunnan täytyy esiintyä ja näyttäytyä, jotta aivan aiheesta epäilty turkkilaisen rakkaus olisi muka todistettua. Suomalainen nainen ei tajua, että odottamansa arvostuksen sijasta tarjolla on sääliä ja myötähäpeää. Nyt tv-ohjelman avulla jopa satojen tuhansien uusien ihmisten tiedossa on naisten Alanyan lomamatkailun todellinen syy.


      • pikkupoitsuturkki
        Kurttu II kirjoitti:

        Kanssamatkustajien vilpitön toivomus on, että se promiskuiteetti hoidettaisiin omissa asunnoissa, tai kuten on totuttu, niin kellareissa, vessoissa tai siivouskomeroissa. Mutta kun tuollaisen epäsuhtapariskunnan täytyy esiintyä ja näyttäytyä, jotta aivan aiheesta epäilty turkkilaisen rakkaus olisi muka todistettua. Suomalainen nainen ei tajua, että odottamansa arvostuksen sijasta tarjolla on sääliä ja myötähäpeää. Nyt tv-ohjelman avulla jopa satojen tuhansien uusien ihmisten tiedossa on naisten Alanyan lomamatkailun todellinen syy.

        Tulipa taas kerran oikein todistettua...ajattele itse loput.


    • Roteva

      Tolla aloituksella ei o mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Täys mielikuvitus henkilö tää päivikki, ja myös kurttu. Takaa löytyy toi sama f....ng tyyppi joka esiintyy millo milläkin nikeillä, mut aina sama virsi; naisten seksimatkat turkkiin. On tainnu kovastikin tulla turpaan, muija pettäny...

      • ,.mnbc<

        Eikö viestit miellyttänyt ,kun alkaa lapsellinen mollaaminen.


    • tyhmyys

      Sinua on Päivikki huijattu asuntokaupoissa! Lisäksi riesanasi on typerä perhe. Oma tyhmyys ja ilmeisesti lasten peritty tyhmyys ovat asioita, joista ei saa mistään korvausta.

      • mitähän viellä

        No enpä ole tyhmenpää viestiä lukenut ,sulle sopii kyllä tyhmyys nimimerkki.


      • Ei lapsiperheille
        mitähän viellä kirjoitti:

        No enpä ole tyhmenpää viestiä lukenut ,sulle sopii kyllä tyhmyys nimimerkki.

        Miksi näitä tyhmiä suomalaisia on tänne Alanyaan kertynyt
        näin paljon .
        Emmehän me Suomessakaan tai Espanjassa maksa asunnonhintaa
        tuosta vaan lonkalta , ensin ottamatta selvää alueesta , sijainnista
        tai järkevästä hinnasta.


    • oojees

      Ota yhteys monitoimimies Sukulaan. Viikossa hoituu!

    • voi pyhä lehmä

      Kuka idiootti uskoo noita juttuja? Vai ovatko kaikki yhtä kaheleita?

    • hk,,

      olisit ostanut suomesta,, niinpä.. turpiin tulee ukomailla, ja apua et saa mistään,, huh huh

    • aaaaaargh

      Jos olisit koskaan viitsinyt nähdä vaivaa, olisit hyvin helposti saanut selville samantien että Mahmutlarissa on paljon ryssiä. En ole rasisti, mutta käytännössä he ovat oikeasti raivostuttavia täällä Suomessakin jos ollaan jossain museossa, näyttelyssä, tai vaikkapa jonotetaan jonnekin pääsyä. Tämän todennan perusteella huomaan että olet joko a) tosi yksinkertainen tai b) trolli. Arvaas kumpaa veikkaan?

      • Merimiesperämies

        Joo 30 v maailmalla on opettanut etten luota kyömynenäisiin kauppiaihin petoeläimen vertaa, vai ostetaanko autotkin nykyään Vermon raviradalta. Pikkuisen järkeä rahan käyttöön vai luuletteko että turkin manne eroaa jotenkin tavoiltaan ja ahneudestaan kotimaisesta hevoosmiehistä, voin sanoa ettei eroa.


      • Liikaa rahaa
        Merimiesperämies kirjoitti:

        Joo 30 v maailmalla on opettanut etten luota kyömynenäisiin kauppiaihin petoeläimen vertaa, vai ostetaanko autotkin nykyään Vermon raviradalta. Pikkuisen järkeä rahan käyttöön vai luuletteko että turkin manne eroaa jotenkin tavoiltaan ja ahneudestaan kotimaisesta hevoosmiehistä, voin sanoa ettei eroa.

        Jos olet niin pöljä , että ostat asunnon Turkista , kun vuokratakin voi
        , niin kärsi nahoissasi.
        Kyllä jälkeenpäin sitten voi yrittää selitellä , että kyllä on ihana ranta
        ja ihmiset ovat ihania lisäksi aurinkokin paistaa joka päivä.
        "Et sattuisi tarvitsemaan asuntoa Turkista minä myisin halvalla".

        Vain hullu ostaa asunnon Turkista!


    • justjoo jetsulleen:)

      LOL, tosi uskottavaa...

      ostit asunnon vuosi sitten, ja nyt perheesi ei halua mennä sinne koska ovat kuulleet, eivät siis kokeneet vaan kuulleet paskapuheita.

      Ja toinen että asunto mahmutlarista maksaisi 140 000, hah

      Alanyan keskustastakin saa asuntoja edullisemmin, kyllä on höpöhöpö aloittajalla faktat kadoksissa, jos haluat keksiä ja jauhaa paskaa, niin vähän yritystä noihin keksittyihinkin tarinoihin.

      Tollasta sontaa nyt ei usko kukaan jolla on edes aivoja muistuittavat elimet päässään...

    • Aaaaaaargh

      Juurikin näin, miä "kylmeijänkelpaa" kertoi.

    • ihmiseeeet

      Kuka edes ostaa tuosta vain asunnon. Alanyaan pääsee vuokrallekin lomailemaan jos hotelli ei käy. Eihän kukaan Suomessakaan mene ostamaan asuntoa (en hauku paikkoja vaan pointin jos huomaatte) käymällä Helsingin keskustassa ja ostamalla sitten asunnon Malmilta.

    • voi kauheata

      Ja niin kuin täälläkin on varoiteltu edes menemästä koko sodoma & gomorraan, niin ei voi käsittää, että jotkut sekoavat niin totaalisesti, että ostavat jopa asunnon sieltä. Ja 140 000 euroa!! Ei hyvänen aika sentään!! Kyllä käsiin jää, ei mahda mitään. Ainoa vaihtoehto on myydä tarpeeksi suurella alennuksella ja yrittää, jos vielä löytyisi joku uusi höynäytettävä.

      • Oliko pakko ostaa?

        Olen törmännyt useita kertoja henkilöön , joka kauppaa omaa
        asuntoaan Turkista huonolla menestyksellä.
        Vaikkakaan en itse lomaile säännöllisesti Turkissa , niin
        siitä huolimatta näitä tyrkyttäjiä tuntuu riittävän.
        Miksiköhän tällaista tapahtuu ?
        Miettikääpä sitä ?


      • Ihana lomakotini
        Oliko pakko ostaa? kirjoitti:

        Olen törmännyt useita kertoja henkilöön , joka kauppaa omaa
        asuntoaan Turkista huonolla menestyksellä.
        Vaikkakaan en itse lomaile säännöllisesti Turkissa , niin
        siitä huolimatta näitä tyrkyttäjiä tuntuu riittävän.
        Miksiköhän tällaista tapahtuu ?
        Miettikääpä sitä ?

        Ei ollut pakko ostaa, minä halusin ostaa. Myy en mistään hinnasta. Ei ole tarvis. Ihanaa tulla tänne omaan lomakotiin, omien tavaroiden keskelle, lämpimään Suomen loskasta tai pakkasista. Jos haluan välillä jonnekin muualle, niin menen, mutta tänne vaan haluttaa kaikista eniten. Ei millään malttaisi olla pois. Samaa sanovat kaikki muutkin tuntemani asunnonomistajat. Toki varmaan jokunen tyytymätönkin on joukossa, minä vain en ole tavannut.


      • tavannut monta
        Ihana lomakotini kirjoitti:

        Ei ollut pakko ostaa, minä halusin ostaa. Myy en mistään hinnasta. Ei ole tarvis. Ihanaa tulla tänne omaan lomakotiin, omien tavaroiden keskelle, lämpimään Suomen loskasta tai pakkasista. Jos haluan välillä jonnekin muualle, niin menen, mutta tänne vaan haluttaa kaikista eniten. Ei millään malttaisi olla pois. Samaa sanovat kaikki muutkin tuntemani asunnonomistajat. Toki varmaan jokunen tyytymätönkin on joukossa, minä vain en ole tavannut.

        "jokunen tyytymätönkin "niitä on tänä päiväna aika monta ,jotka katuu ostostaan.Asunnon vuokraaminen ei olekkaan niin helppa ,kuin kuvitellaan.


      • tyytyväinen
        tavannut monta kirjoitti:

        "jokunen tyytymätönkin "niitä on tänä päiväna aika monta ,jotka katuu ostostaan.Asunnon vuokraaminen ei olekkaan niin helppa ,kuin kuvitellaan.

        Varmaan on myös tyytymättömiä, mutta itseppähän ovat päätöksensä tehnyt ja itseään saavat syyttää jos eivät mieti mitä haluavat ennen kuin ostavat.

        Mutta vuokraaminen laadukkaalla Alanyan keskusta asunnolla on helppoa kuin heinän teko, jos asunto on jossain syrjäkylässä niin vaikeampaa voi ehkä ollakin.

        minultakin on kysytty useaan kertaan, että vuokraisin asuntoni koko muuksi ajaksi kun en siellä ole, eli saisin asunnon helposti vuokralle ympäri vuoden jos vain haluaisin.


      • Ihana lomakotini
        tavannut monta kirjoitti:

        "jokunen tyytymätönkin "niitä on tänä päiväna aika monta ,jotka katuu ostostaan.Asunnon vuokraaminen ei olekkaan niin helppa ,kuin kuvitellaan.

        En ostanut asuntoani myytäväksi enkä myöskään vuokrattavaksi. Pidän sen aivan omassa käytössä.


    • Kallis lomakotini

      Ihana lomakotini:
      Viitaten ketjun aloitukseen, kysyn sinulta maksoitko sinä
      asunnostasi 140 000€ ?
      Mikäli et halua kertoa tarkkoja summia , niin edes noin arvio.

      • joojoo höpöhöpö

        No ei ole maksanut 140 000 eikä mitään muutakaa, johan tosta näkee valovuosien päähän että pelkkä provotrolli, mikään sen jutuissa ei kuulosta todellisuuteen viittaavalle, ei hinta, ei mikään muukaan mitä höpisi. Ei ihan kaikkea kannata uskoa!


      • Ihana lomakotini

        No en todellakaan maksanut 120 neliön asunnosta noin tähtitieteellisiä summia. Voin kertoa, että maksoin puolet tuosta. Olen erittäin tyytyväinen. Kuten sanoin aiemmin, niin myydä en aio, en mistään hinnasta, enkä kotiani myöskään vuokraa, niin että minulle on ihan sama minkälaiset myynti-/vuokrausmarkkinat täällä ovat.


    • Dan D. Ruff

      Tulee mieleen että tässä yritetään kokeilla löytyykö joku hölmö joka ostaisi 40 000€ kämpän 80 000€:llä.

      • rgfrfegrgf

        Eikä vain kokeilla. Kaikki totetuneet kaupat suomlaisten kanssa on juuri tätä. Tuplahinta vedätetään ja tyhmät maksavat ja sitten ollaankin napanuorassa sen virheostoksen kanssa loppu elämä ja aika surkea sellainen vielä kaupan päälle.


    • Asunnon omistaja

      En usko ihan tuplahintaa maksaneeni ja minä ainakin olen erittäin tyytyväinen ostokseeni, enkä ole katunut sekuntiakaan.

      Napanuorassa en ole minkään kanssa.

      3 vuotta kohta jo kohta omistettu ja erittäin tyytyväisinä!

      Alle 100 000 Eur, 100 neliön asunto Alanyan keskustasta.
      Ostaessa vastavalmistunut

      • asuntoa etsimässä a

        Oletko myymässä sitä asuntoa?Olen etsimäsä asuntoa Alanyasta?Laita tietosi.


      • Asunnon omistaja
        asuntoa etsimässä a kirjoitti:

        Oletko myymässä sitä asuntoa?Olen etsimäsä asuntoa Alanyasta?Laita tietosi.

        En ole myymässä nyt, enkä tulevaisuudessa. Alanyassa on paljon kiinteistövälitysyrityksiä joilta voi asuntoja kysellä


    • hbfejdberh

      Voit ehdotomasti hakea korvausta ja luultavasti tulet sitä myös saamaankin.
      Kävelet vain lähimmän vakuutusyhtiön konttoriin,nimellä ei ole väliä,ja kerrot virkailijalle tämän tarinan niin korvauksen saat käteisenä ja täysimittaisena alvi tulee päälle.
      Sinulle korvataan myös kaikki kulut ja mieliharmin mitä tämä prosessi on sinulle aiheuttanut.Ja nyt puhutaan useimmista tuhansista euroista!
      Ja se 20 000 euroa minkä sijoitit sisustukseen sehän korvataan tuplana tietenkin koska ne uudet kalusteethan ovat jo antiikkia.

      PS.korvauksen voi hakea myös valtionkonttorista jos se sattuu olemaan lähempänä kotiasi kuin vakuutusyhtiön konttori.Korvauskäytäntö on muuten sama mutta valtionkonttorista saat myös pil....limehua lohdukkeeksi.

    • Keimo Q

      Päivikki annakko pi llua?

      • Viekää rahanne sinne

        Päivikki 59.
        Olen törmännyt Alanyan matkallani hieman saman tyyppiseen tapaukseen
        , enkä tätä taustaa vasten ymmärrä näitä silmänsä ummistajia.
        Kaikki yritetään mustamaalata ja irvistellä olematttomaksi , vaikka
        kuitenkin tiedetään näitä petoksia ja huijauksia tapahtuvan paljon.
        Alanyan matkojeni perusteella en ostaisi asuntoa Alanyasta.
        Avioeron sattuessa asunto on automaattisesti turkkilaisen miehen
        , eikä siinä inttäminen auta.


      • huono yritys
        Viekää rahanne sinne kirjoitti:

        Päivikki 59.
        Olen törmännyt Alanyan matkallani hieman saman tyyppiseen tapaukseen
        , enkä tätä taustaa vasten ymmärrä näitä silmänsä ummistajia.
        Kaikki yritetään mustamaalata ja irvistellä olematttomaksi , vaikka
        kuitenkin tiedetään näitä petoksia ja huijauksia tapahtuvan paljon.
        Alanyan matkojeni perusteella en ostaisi asuntoa Alanyasta.
        Avioeron sattuessa asunto on automaattisesti turkkilaisen miehen
        , eikä siinä inttäminen auta.

        En kiistä etteikö huijaamisiakin olisi tapahtunut, mutta niin käy kun ei selvitä myyjän taustoja riittävästi tai tekee kaupat ravintolaomistajan tai taksikuskin kanssa.

        Mutta toi päivikin juttu on selvää paskapuhetta, sisältää niin paljon asiavirheitä.

        Heiltä muka huijattiin ostotilanteessa 40 000 ylihintaa, jos realistinen arvio on 80 000
        ja maksoivat 140 000 niin tyhmempikin osaa laskea että tosta eroa tulee jo 60 000.

        Ja täytyisi olla täysi idiootti, että maksaisi asunnostaan yli 100 000 mahmutlarista.

        Pitäisi olla meinaan kunnon huvila jos mahmutlarissa 140 000 maksaa, lol

        Ja perhekö päättää että ei halua mennä paikkaan josta on kuullut pahaa, siis ei kokenut vaan ihan pelkästään kuullut, siis ostetaan asunto ja vuoden päästä kuullaan, että joku on haukkunut paikaaa, en mä enää halua mennä sinne ku joku sano että siellä on paskaa, niinkö.

        Täytyy olla aikamoinen superääliö jos ottaa ton tarinan todesta.

        Ja vai että 20 000 sisustukseen, anna mun nyt vittu nauraa, me maksettiin koko asunnon sisustuksesta mihin kuuluu aivan kaikki, eikä olleet mitään halpiskalusteita 8 000 ja se oli kallista, kullalla pitäisi kalusteet päällystää että se maksaisi 20 000, tossa tarinassa ei ole mitään muuta totta, kuin että sellainen kaupunginosa on olemassa kuin mahmutlar.

        Noissa provoissakin kannattaisi vähän yrittää saada faktoilta kuulostavia juttuja mukaan, mutta näköjään täysin asioista tietämättömille voi uskotella ihan mitä vaan


      • ÄLÄ OSTA RIESAKSESI
        huono yritys kirjoitti:

        En kiistä etteikö huijaamisiakin olisi tapahtunut, mutta niin käy kun ei selvitä myyjän taustoja riittävästi tai tekee kaupat ravintolaomistajan tai taksikuskin kanssa.

        Mutta toi päivikin juttu on selvää paskapuhetta, sisältää niin paljon asiavirheitä.

        Heiltä muka huijattiin ostotilanteessa 40 000 ylihintaa, jos realistinen arvio on 80 000
        ja maksoivat 140 000 niin tyhmempikin osaa laskea että tosta eroa tulee jo 60 000.

        Ja täytyisi olla täysi idiootti, että maksaisi asunnostaan yli 100 000 mahmutlarista.

        Pitäisi olla meinaan kunnon huvila jos mahmutlarissa 140 000 maksaa, lol

        Ja perhekö päättää että ei halua mennä paikkaan josta on kuullut pahaa, siis ei kokenut vaan ihan pelkästään kuullut, siis ostetaan asunto ja vuoden päästä kuullaan, että joku on haukkunut paikaaa, en mä enää halua mennä sinne ku joku sano että siellä on paskaa, niinkö.

        Täytyy olla aikamoinen superääliö jos ottaa ton tarinan todesta.

        Ja vai että 20 000 sisustukseen, anna mun nyt vittu nauraa, me maksettiin koko asunnon sisustuksesta mihin kuuluu aivan kaikki, eikä olleet mitään halpiskalusteita 8 000 ja se oli kallista, kullalla pitäisi kalusteet päällystää että se maksaisi 20 000, tossa tarinassa ei ole mitään muuta totta, kuin että sellainen kaupunginosa on olemassa kuin mahmutlar.

        Noissa provoissakin kannattaisi vähän yrittää saada faktoilta kuulostavia juttuja mukaan, mutta näköjään täysin asioista tietämättömille voi uskotella ihan mitä vaan

        Hyvä neuvo teille asunnon ostajille Alanyassa !
        Mikä ihmeen järki on ostaa asunto Alanyasta parin vierailun perusteella ?
        Nämä sivustot ovat täynnä näitä onnettomia jotka puollustavat
        'viimeiseen asti virhe sijoitustaan.
        Asu hotellissa tai vuokraa , mutta älä ikinä osta omaksi .
        Eroon pääseminen on vaikeaa.


      • kyllä kelpaa
        ÄLÄ OSTA RIESAKSESI kirjoitti:

        Hyvä neuvo teille asunnon ostajille Alanyassa !
        Mikä ihmeen järki on ostaa asunto Alanyasta parin vierailun perusteella ?
        Nämä sivustot ovat täynnä näitä onnettomia jotka puollustavat
        'viimeiseen asti virhe sijoitustaan.
        Asu hotellissa tai vuokraa , mutta älä ikinä osta omaksi .
        Eroon pääseminen on vaikeaa.

        mä en ostakkaan myydäkseni, vaan nauttiakseni loppuelämän!


      • Nautitaan muualla
        kyllä kelpaa kirjoitti:

        mä en ostakkaan myydäkseni, vaan nauttiakseni loppuelämän!

        Kyllä kelpaa:
        Tarkoitit ilmeisesti , että olet jo ostanut , etkä vasta ostamassa.
        Tarkoittaa käytännössä sitä , että sinun mielipiteelläsi ei
        paljon painoa ole sille henkilölle , joka vasta suunnittelee
        , että ostaisko vaiko ei.
        Kukapa nyt virhettänsä myöntäisi !


      • Kyllä kelpaa
        Nautitaan muualla kirjoitti:

        Kyllä kelpaa:
        Tarkoitit ilmeisesti , että olet jo ostanut , etkä vasta ostamassa.
        Tarkoittaa käytännössä sitä , että sinun mielipiteelläsi ei
        paljon painoa ole sille henkilölle , joka vasta suunnittelee
        , että ostaisko vaiko ei.
        Kukapa nyt virhettänsä myöntäisi !

        En mä ketään pyydä/kehoita ostamaan, jokainen tehkööt päätöksensä ihan itse, ei mun elämää heilauta onko joku muu kiinnostunut ostamaan asunnon Turkista vai ei, aivan sama mulle.

        Minä en tuon kokoluokan päätöksiä tee miettimättä asiaa pidemmällä tähtäimellä.

        Miksiköhän olisin tehnyt virheen, kolme kesää nauttinut täysin rinnoin ja saanut myös tuottoa vuokrauksella.

        Ymmärrän tietysti kateellisuutesi, mutta siihen sinulla on oikeus!


      • Aika näyttää
        Kyllä kelpaa kirjoitti:

        En mä ketään pyydä/kehoita ostamaan, jokainen tehkööt päätöksensä ihan itse, ei mun elämää heilauta onko joku muu kiinnostunut ostamaan asunnon Turkista vai ei, aivan sama mulle.

        Minä en tuon kokoluokan päätöksiä tee miettimättä asiaa pidemmällä tähtäimellä.

        Miksiköhän olisin tehnyt virheen, kolme kesää nauttinut täysin rinnoin ja saanut myös tuottoa vuokrauksella.

        Ymmärrän tietysti kateellisuutesi, mutta siihen sinulla on oikeus!

        Älä nyt pety , mutta ei sinua kukaan kadehti .


      • Kyllä kelpaa
        Aika näyttää kirjoitti:

        Älä nyt pety , mutta ei sinua kukaan kadehti .

        Mitä sitten itkette asioista joista, ette mitään tiedä.

        Ymmärrän ettei kaikilla ole mahdollisuutta ostaa asuntoa, mutta elämä nyt ei vaan aina ole reilua


    • arabeja ovat

      Koko Turkki ja turkkilaiset ovat pyllystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe