Aika tyhmä aihe mut kumminkin ajattelin kommentoida...
Niin kun varsinkin näillä varhaisteineillä 12-14 vuotiailla karkeesti sanottuna on outo tapa ostaa aivan liian isoja rintsikoita. Kiinnitin tähän huomiota jo silloin kun itse olin tuon ikäinen ja muutamalla kaverilla oli tämä tapa.
Mikä siinä on jos on rinnat just saanu muotoo ja on ostanut jo jonkin aikaa esim. A75 kokosii rintsikoita, ni sit tulee ihme hinku ostaa kuppikokoo suurempii,vaikka tarve ei olis?!
Se on nii tyhmää ku rintojen ja rintsikoiden väliin jää sellanen 2cm tyhjää tilaa ja liivit tippuu melkei päältä. Eihä niil liiveillä oo sit enää mitää merkitystä jos ne ei edes tue rintoja!
Onko se sit sitä kun on isommat rintsikat ni rinnatkin näyttää isommilta päälle päin ja se on kivaa...?
Miettikääs nyt tytöt, eiks olis aika ostaa oman kokosii liivei,jotka istuu. Tai sit jos pieninkin koko on liian iso, ni miks ostaa rintsikoita ollenkaan jos ei tarvitse vielä? Ei se nyt oo mikään tavoiteltava aikuistumisen merkki jos ne rintsikat saa päällensä pukea. Kehitytään jokainen omaa tahtiamme.
Joistakin varmaan ihan turhanpäivänen aihe, mut satun vain tietämään et tää on yleistä... Noniin, ei muuta ku koitetaa nauttia syksyn väreistä täysin rinnoin!
Liian isot rintsikat
9
3269
Vastaukset
- plaaah
Jos sun rinnat on liian pienet pienikokoisimpiinki rintsikoihin, ni nännit on silti alkanu kehittyy. Ne paistaa ikävästi paidasta läpi ja siitä jopa puhutaan selän takana. Joten jonkunlaisia "rintsikoita" kannattaa pitää, ettei nännit paista.. Että on virheellistä ajatella ettei niitä rintsikoita TARVITSE jos ei oo suuria rintoja.
- Rose
Ei tarvitse olla suuria rintoja et markkinoilla olevat pienimmät rintsikat sulle on sopivat!!! (esim. nalle puh rintikoiden pienin koko on tosi pieni, ne ovat sopivat juuri kehittymään alkaneille rinnoille) Mut jos ei ole rintoja ollenkaan, ni onko järkeä nännien takia rintsikat ostaa? Eikö jonkunlainen alustoppi, vaikka rintaliivien mallinen jossa kaksi kangasta päällekkäin, riittäisi estämään nännien ikävän törrötyksen?
- tyttö89
oon huomannu saman asian... itse aloin käyttämään rintsikoita vasta kun se pienin koko todella oli sopiva, sitä ennen käytin urheilutoppeja.
nytkii ku käyn vaatekaupassa, ni näkee aina silloin tällöin jotaa viel ala-aste ikäsii tyttöjä, tai sitte ihan seiskaluokkalaisia, jotka ostaa ihan selvästi liian isoa kokoa olevat rintsikat. Ja sen huomaa myös pikkusiskostani, joka ostaa liian isoja kokoja. Mikä siinä on niin hiton hienoa? Luulis että on epämukavat päällä ja täysin hyödyttömät jos ne ei tue kunnolla... - Sporttimimmi90
Ton oon muuten mäki huomannu... Enkä tajuu mikä siin on hienoo.. :/ Ja yks mun luokkalainen tunkee pumpulia rintsikoihin.. Ideaa...?! Joopa joo.. :) Anti olla.. ;)
- Boy frendi
Myös vähän vanhempienkin tyttöjen osalta.
Tytöt kuvittelevat rintojensa näyttävän isommilta isommissa rintsikoissa, vaikka asia on aivan päinvastainen.
Käyttäkää SOPIVIA rintsikoita ne näyttävät kaikista parhaimmilta rintojen päällä.
Mikään ei ole typerämmän näköistä kuin ryppyiset rintaliivit olemattomien rintojen päällä.Sit kehutaan kaikille kavereille et mulla on niin ja niin isot tissit.....eli siis rintsikoiden KUPPIKOKO. - Senna
Juttelin tästä juuri muutama päivä sitten ystäväni kanssa, kun pikkusiskoni sattuu tätä tekemään. :D
Mä ite rupesin rintsikoita käyttämään vasta, kun näin siihen syytä. Sillon pienimmät koot oli jo todellakin liian pieniä. Alotin siis liian myöhään.
Asiasta toiseen. Mulla sattu aina olee päällä jonkun näkönen lapsille suunnattu tällänen "rintsikka" systeemi, missä siis juuri muutama kangas päällekkäin, ei tukenut ollenkaan, mutta peitti nännien näkyvyyden. Jossain vaiheessa mutsini lähti kanssani sitten ostamaan rintsikoita, ja siitä se lähti!
Mutta siis, tosiaan. Minusta on myöskin kovin naurettavan näköistä pitää liian isoja rintsikoita, kun ne omasta näkökulmastani vain pienentävät rintoja (näöltä).
Senna - mä vuan aikuinen
Mitäköhän vittua se sulle kuuluu, jos käyttäävät?
Voi tissiparat! - tissitön8lk
no se on vaa nii vitun noloa olla kasilla käyttämättä minkäänlaisia liivejä. vaikka en kyllä käytäkkään, kun ei ole kokoa.
- köhhköhh
Onhan se ihan järkeenkäypää, jos tytöt haluaa että rinnat näyttää isommilta niin laittaa pumpulia, mutta eikös ole sitten hieman noloa jos tulee vaikka koulun uinti ja rinnat onkin uimapuvussa puolet pienemmät? :P
Parilla kaverilla on nimittäin käynyt noin....
Taysin samaa mieltä aloittajan kanssa tästä aiheesta!
Sitten on tietenkin vielä ne yhdet... hiemanko olisi hävettänyt sen tytön osassa! Tyttö oli nimittäin ostanut aivan liian PIENET liivit, niin että rinnat oli noussut tosi korkeelle, ja sitten oltiin vedetty paita niin alas että liivitkin näkyi.
Järjenkäyttö on sallittua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018234- 565122
- 244767
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274680Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364490Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744397- 623963
- 423605
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402894- 452599