Ideat lopussa...

n i m e t ö n

Päätettiin pitää mun kaverin kanssa taas halloween bileet kun järjestettiin viime vuonnakin. Olemme siis 13 vuotiaita ja meillä on ideat lopussa. Tarvittaisiin ideoita ulko/sisä leikkeihin ja peleihin sekä ruoka ja sisustusideoita..

1

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halloween ideoita

Ok täs on jotai ideoita, jota mun bileis on käytössä.
      Leikit ja pelit
      Väärä huone: Eli on kaksi huonetta joista toinen on oikea ja toinen väärä. Pelaajien täytyy omassa ryhmässään valita kumpaan menee. Toisessa on joku rata jonka päässä on joku palkinto(jos on oikee huone) jotain pahempaa( jos on väärä huone).
      Perinteinen pukukilpailu käy myös hyvin, sillä saat ihmiset pukeutumaan!

Tietokisa: Keräät kysymyksiä vaikka halloweenistä ja sitte vaa kyselet jollaki paperilla.
      Aarteenetsintä: Piilotatte jonnekki jotain aarteita, annatte kartat ja sit ne etsijät ettii niit
      Koristelut
      Kurpitsaketjut: Leikkaat paperista pieniä kurpitsoja ja teet niille ketjut ja kiinnität ne niihin ketjuihin
      Vaahteranlehtiriipus: Keräät vaahteranlehtiä ja teet niihin pienen reijän ja pujotat langan niiden läpi
      Tee henkiolento: Ota joku viitta/ peitto (mieluiten musta) ja laita sisälle joku luurangon pää ja laita katosta roikkumaan.
      Ja ruuista ei tarvitse paljon huolehtia kun teette nyyttärimuodossa voitte kyllä tehdä lisäksi itsekin ruokia mutta joo toivottavasti oli jotain apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe