Kannattaako se nyt säilyttää jääkaapissa vai pakkasessa? Kun molempia kuulee. Parasta ennen päivään asti jääkaapissa ja jos päivämäärät meinaa tulla vastaan niin pakkaseen? Kuinka paljon aiemmin pakkasesta jääkaappiin sulamaan ennen käyttöä? Ja tilanteissa jossa kylmäsäilytykseen ei ole mahdollisuutta niin kuinka kauan säilyy avattu/avaamaton purkki? Ja pussinuuska siis käytössä.
Nuuskan säilytyksestä
3
15612
Vastaukset
- romeo63
Samalla tavalla kuin muitakin elintarvikkeita voit säilyttää:)
- snusflickan
No mut onhan noita elintarvikkeitakin niin paljon erilaisia et aika jännä vertaus... :D kiinnostaisi vaan se paras mahdollinen säilyvyys, kun oon ihan noviisi tän nuuskan suhteen :)
- Nuuskakaira
Tässä asiassa on erillaisia koulukuntia, nuuskanmyyntipaikoissa nuuska säilytetään kylmäkaapissa jossa lämpötila vastaa jääkaappia, jotkut säilyttää nuuskaa pakastamisessa jottkut jääkaapissa. Itse säilytän jääkaapissa, Pakastimessa jos säilyttää on ihan hyvä laittaa jääkaappiin vaikka päivää ennen käyttöä. Kumpikin (jääkaappi / pakastin) säilyttää nuuskan tuoreena. Nuuska säilyy huoneenlämpötilassa aika hyvin, sinänsä nikotiini etc. ei mihinkään häviä nuuska ainoastaan kuivaa (ei mene varsinaisesti pilalle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947