Kannattaako se nyt säilyttää jääkaapissa vai pakkasessa? Kun molempia kuulee. Parasta ennen päivään asti jääkaapissa ja jos päivämäärät meinaa tulla vastaan niin pakkaseen? Kuinka paljon aiemmin pakkasesta jääkaappiin sulamaan ennen käyttöä? Ja tilanteissa jossa kylmäsäilytykseen ei ole mahdollisuutta niin kuinka kauan säilyy avattu/avaamaton purkki? Ja pussinuuska siis käytössä.
Nuuskan säilytyksestä
3
16252
Vastaukset
- romeo63
Samalla tavalla kuin muitakin elintarvikkeita voit säilyttää:)
- snusflickan
No mut onhan noita elintarvikkeitakin niin paljon erilaisia et aika jännä vertaus... :D kiinnostaisi vaan se paras mahdollinen säilyvyys, kun oon ihan noviisi tän nuuskan suhteen :)
- Nuuskakaira
Tässä asiassa on erillaisia koulukuntia, nuuskanmyyntipaikoissa nuuska säilytetään kylmäkaapissa jossa lämpötila vastaa jääkaappia, jotkut säilyttää nuuskaa pakastamisessa jottkut jääkaapissa. Itse säilytän jääkaapissa, Pakastimessa jos säilyttää on ihan hyvä laittaa jääkaappiin vaikka päivää ennen käyttöä. Kumpikin (jääkaappi / pakastin) säilyttää nuuskan tuoreena. Nuuska säilyy huoneenlämpötilassa aika hyvin, sinänsä nikotiini etc. ei mihinkään häviä nuuska ainoastaan kuivaa (ei mene varsinaisesti pilalle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947