KAIKKI TIETOKINE IHMISET TÄNNE⬇

eioomunjuttu

Hei kertokaas jotain perus hyviä läppäreitä, jotka maksais (mieluusti) alle 500€! KIITOS ETUKÄTEEN KAIKKI MAHTAVAT! Ois tosi tärkee! :)

15

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+6

      Hyvää läppäriä ei saa alle 500€.

    • määtieränkainken

      Semmone harmaa vois olla hyvä

    • Gbchjrdh

      Et saa hyvää läppärii alle 500. Hyvän pöytäkoneen voi saada alle 500.
      Läppärit on aika paskoja, miks kaikki niitä hommaa?

      Lisäksi jos kaupasta ostat koneen, niissä on aika paljon ilmaa. Eli pitää muistaa että aina saa halvemmalla jos ostaa osat ja kokoaa itse
      Jos vaan nettiä selailet voit saada riittävän hyvän läppärin 450

      • tulintaaspäteen

        Koska tarve saattaa vaatia läppärin, esim. opiskelut tai duuni. Tabletti ei aja samaa asiaa.

        Katsos kun, osa haluaa ostaa valmiin paketin. Kaikilla ei ole aikaa tai taitoa rakentaa itse.


    • PCMR4TW

      Mihin tarkoitukseen läppäri tulis?

    • meikä C:

      Hyvä läppäri; mikä vaan Applen läppäri. Ne kestää oikeesti pitkään, eikä menetä tehojaan, ja mukana tulee hyvää softaa. Läppärit on niitä harvoja Applen tuotteita mitä oikeesti voi suositella, ja maksaa ittensä takaisin. Tosin budjetti posahtaa silloin ihan kivasti, noi MacBookit kun maksaa sen 1000-1300€ uutena...

      Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)

      • e.kääriäinen

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.


      • mä vielki
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.

        sanotaanko, että mulle on ainakin myyty hyvää rautaa kun on kysyny auttamaan. Suosittelen menemään ostamaan sitä tietokonetta muuallekkin kuin cittariin, ei siel osata neuvoa. Eiku ainii, eihä tietokonenörttijonnella riitä kunto mennä lähintä Alepaa pidemmälle..


      • Ei juma.....
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.

        Hahahaah 300€ läppäri pelikone. Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä.

        Itsekin tossa viikonloppuna kokeilin erään tuttavan konetta ja hyvä kun Youtube toimi. Sitten kun avasi toisen välilehden koneen näytönohjain kaatui :D blue screen of death tuli koettua ekan kerran


      • e.kääriäinen
        Ei juma..... kirjoitti:

        Hahahaah 300€ läppäri pelikone. Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä.

        Itsekin tossa viikonloppuna kokeilin erään tuttavan konetta ja hyvä kun Youtube toimi. Sitten kun avasi toisen välilehden koneen näytönohjain kaatui :D blue screen of death tuli koettua ekan kerran

        "Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä. "

        Tai sitten vaan yrittää saada sen kaiken paskan myytyä tyhmille...


      • aefafa
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä. "

        Tai sitten vaan yrittää saada sen kaiken paskan myytyä tyhmille...

        No siinä tapauksessa he sanoisivat: "Tässä on erittäin halpa ja hyvä kone peruskäyttöön" Ei kukaan sanoisi sitä pelikoneeksi


    • systema

      "Läppärit on niitä harvoja Applen tuotteita mitä oikeesti voi suositella, ja maksaa ittensä takaisin." sinullahan on vilkas mielikuvitus, jonne.

      • vsgs

        1. En ole jonne.
        2.a Applen tuotteet on usein ylihintaista ja jälkeenjäänyttä, mut omppoläppärit on oikeesti ihan omassa sarjassaan kun vertaa muihin.
        2.b Ehkä sulle, nörttijonnepeliaddikti, MacBookit ei oo hyvä ratkaisu. Mut alottajan tapaukseen uskon et ois hyvä, tosin hiton kallis.


        Alottajahan ei oo pyytäny sit mitää pelikoneit, ppl. !!!


      • 6633454

        Kyllä applen kannettava käy peruskäyttöön jos olisi joku rikas bisnesmies, Muuten en suosittele kenellekkään, anteeksi vain Apple-fanit :)


    • Pikku-Markka

      Ostat vaan jonkun halvan jos menee ihan vaan peruskäyttöön : )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe