Näin viime yönä unta, että olin kirjastossa lainaamassa kirjoja. Yhtäkkiä siihen samaan hyllyn väliin tuli monta ikäistäni miestä (jotka tunnen ulkonäöltä oikeasti) He alkasivat puristelemaan takapuolestani ja rinnoistani ja huusin heille:"Lopettakaa se, olen varattu!!!" Siis minulla on oikeasti poikaystävä. Olin todella vihainen heille unessani, kun he eivät totelleet minua ja aloin lyömään heitä
Aamuyöstä heräsin ja tunsin kun sydän löi kiivasta vauhtia kuin olisin juossut.
Tulkitkaa tämä!
4
618
Vastaukset
- Nukkumaija
Tuli mieleen, että ehkäpä haluat viisautta lisää. Haluat oppia, ehkä virheistäsi.Joku asia jossa haluaisit olla tulevaisuudessa viisaampi.
Ehkä liittyisi itsearvostukseen, tuli mieleen tuosta unen loppuosasta, Pakenet jotain piirrettä itsessäsi, jossa haluait olla viisaampi. Tällaisia mietteitä näin yhtäkkiä... - maiqqu
Oletko ajatellut itsessäsi ja naisissa yleensäkin olevan jotain paljon arvokkaampaakin kuin ulkonäkö. Sinulla olisi viisauttakin ja haluat alkaa käyttämään sitä näkyvämmin.
Olisiko vastalauseesi unessasi vastalause naisten "esineellistämiselle", mihin sekä miehet että naiset monesti itsekin alistuvat. Rakkaus on joskus niin vaikea asia ja sen nimikkeen alle on laitettu paljon muutakin. Kenties siihenkin olet vastauksia hakenut.- Kone ei suostu kirjautuun s...
Mä itseasiassa valveilla aina vastustan miesten ja naisten esineellistämistä!
- Kone ei suostu kirjatuun si...
Kone ei suostu kirjautuun s... kirjoitti:
Mä itseasiassa valveilla aina vastustan miesten ja naisten esineellistämistä!
Oon oikeesti toi Marru82, mutta toi nimimerkkiki kertoo... kone ei suostu tänään kirjatuun sisään, vaikka oon monta kertaa laittanu jo käyttiksen ja salasanan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349