Kun ei kiinnosta paskaakaan, mut on pakko

Jotta ei pahota toisen mieltä..

Ärsyttävää, mutta on vain pakko.

Ei kiinnostasi yhtään, mutta on vain pakko.

26

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et halua pahoittaa toisten mieltä? Ei mene läpi...

      • En puhunutkaan Suolistolaisista!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En puhunutkaan Suolistolaisista!

        Olemmeko jotenkin alempia? Mitä vittua sinä täällä sitten teet?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Olemmeko jotenkin alempia? Mitä vittua sinä täällä sitten teet?

        Olette! Saastaisia ja sairaita :D


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Olette! Saastaisia ja sairaita :D

        Sinäkö olet parempi?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Sinäkö olet parempi?

        En ole sanonut, että olisin. Mutta säälittävää sakkia täällä.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        En ole sanonut, että olisin. Mutta säälittävää sakkia täällä.

        Kuvitteletko, että sinulla on jokin oikeus loukata ihmisiä? Väistät kysymykset suojataksesi omatuntoasi.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kuvitteletko, että sinulla on jokin oikeus loukata ihmisiä? Väistät kysymykset suojataksesi omatuntoasi.

        Ei ole oikeus, mutta lasketaanko vakkarit ihmisiksi? Itse luokittelen heidät eläimiksi ja etkö tiädä, että olen mestaritrollI?


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Ei ole oikeus, mutta lasketaanko vakkarit ihmisiksi? Itse luokittelen heidät eläimiksi ja etkö tiädä, että olen mestaritrollI?

        Kiertelet edelleen. Mitä hyödyt siitä? Me kaikki tiedämme jo, millainen olet. Korkeintaan VeH uskoo sinun olevan hyvä, jos hänkään enää, kun paljastit huijauksesi.
        Jos et valehtele meille, kenelle sitten? Itsellesi?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kiertelet edelleen. Mitä hyödyt siitä? Me kaikki tiedämme jo, millainen olet. Korkeintaan VeH uskoo sinun olevan hyvä, jos hänkään enää, kun paljastit huijauksesi.
        Jos et valehtele meille, kenelle sitten? Itsellesi?

        Ulkokuori pettää! Mistä tiädät, että netissä vakkareille vittuileva ihminen ei voisi muussa maailmassa olla maailman ystävällisin ja kivoin tyyppi? Steoretypioita taas.

        Sitä paitsi olen yhä mestaritrolli ja lankesit juuri siihen!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Ulkokuori pettää! Mistä tiädät, että netissä vakkareille vittuileva ihminen ei voisi muussa maailmassa olla maailman ystävällisin ja kivoin tyyppi? Steoretypioita taas.

        Sitä paitsi olen yhä mestaritrolli ja lankesit juuri siihen!

        Koska tämä vakkareille vittuileva "ihminen" valittaa kokoajan ettei saa tyttöystävältään pillua, ei lasta, eikä paskoo ja pelkää menettäneensä tyttöystävänsä koska se ei jaksa kokoajan pitää seuraa Rapelle.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska tämä vakkareille vittuileva "ihminen" valittaa kokoajan ettei saa tyttöystävältään pillua, ei lasta, eikä paskoo ja pelkää menettäneensä tyttöystävänsä koska se ei jaksa kokoajan pitää seuraa Rapelle.

        Mitä! Olet käsittänyt ihan väärin. En tarvitse pillua, kun on noin ihana ihminen jota voi oikeasti rakastaa. Ja se nyt vain on semmoista sekoilua! Sitä paitsi, ette tunne minua. Sisälmys on se mitä pitää katsoa. Ei trollikuorta internetissä, mussukat.


    • Oo vapaa ja tee mitä tahot. Ei aina tarttee aatella muitaki.

      Joskus on vaa pakko pahottaa toisen mieli, ei aina oo muuta vaihtoehtoa, ei voi mitää.

      • Äh.. se on niin pieni asia. Ja en viittisi olla töykeä.. en kenellekkään kaverilleni tai tyttöystävälleni.. Joten minut on helppo suostutella kaikkeen.


    • biologi_ei_kirj.

      Raippari, aloituksesi on hyvin vihjaileva eikä kerro paljoa. Voisitko hieman avata tätä asiaa meille?

    • "...Itse luokittelen heidät eläimiksi...."

      Kuulostat tuon lauseen takia helvetin idiootilta. Keiden luulet kirjoittelevan nimimerkkien takana? Sielläkin nimittäin on aitoja ihmisiä, ellet ole sattunut huomaamaan.

      • No minkä kuvan annattatte itsestänne kun vietätte aikanne koneella Suolistossa palstalle kirjoitelessa? Olette jopa nähneet unta "Satu hahmoista", joita kutsutte vakkareiksi.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        No minkä kuvan annattatte itsestänne kun vietätte aikanne koneella Suolistossa palstalle kirjoitelessa? Olette jopa nähneet unta "Satu hahmoista", joita kutsutte vakkareiksi.

        Itse asiassa Rape sinä olet ollut paikalla enemmän kuin Minä, sillä olen paikalla illat ja sinä koko vuorokauden (miinus kouluaika) ja tiesitkö että unilla on alitajunnassa symbolinen merkitys eikä niissä esiityvät henkilöt viittaa keneenkään suoraan?

        t: Jung


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        No minkä kuvan annattatte itsestänne kun vietätte aikanne koneella Suolistossa palstalle kirjoitelessa? Olette jopa nähneet unta "Satu hahmoista", joita kutsutte vakkareiksi.

        Vietät itsekin aika paljon aikaa koneella. Enemmän kuin minä.

        Uneni taas ottavat vaikutteita mistä vain, kuten vaikka siitä karmeasta Barbie-leffasta. Ja Iron Manista.

        Ei satuhahmoja. Todellisia ihmisiä. Väitätkö Facebook kavereitasikin satuhahmoiksi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Vietät itsekin aika paljon aikaa koneella. Enemmän kuin minä.

        Uneni taas ottavat vaikutteita mistä vain, kuten vaikka siitä karmeasta Barbie-leffasta. Ja Iron Manista.

        Ei satuhahmoja. Todellisia ihmisiä. Väitätkö Facebook kavereitasikin satuhahmoiksi?

        Ei ei ei! Tulee kyllä mieleen habbohotelli ja siellä olevat sekoilut!

        Sitä paitsi viätän ehkä paljon aikaa koneella, mutta välissä ulkoilen! Ja viittaankin sillä siihen, että te ette tee mitään muuta kuin ole suolistossa, kun olette koneella.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Ei ei ei! Tulee kyllä mieleen habbohotelli ja siellä olevat sekoilut!

        Sitä paitsi viätän ehkä paljon aikaa koneella, mutta välissä ulkoilen! Ja viittaankin sillä siihen, että te ette tee mitään muuta kuin ole suolistossa, kun olette koneella.

        Ennen kuulokkeideni hajoamista kuuntelin musiikkia tai katsoin elokuvaa tai muuten vain googlailin. Mistä sinä tiedät, mitä muut voivat tehdä samaan aikaan? Ja aika moni vakkari ulkoilee... Muut eivät kuitenkaan joka toinen viikko vuodattele rakkaus-huoliaan tänne palstalle, josko luulet siitä johtuvan, ettei kenelläkään muulla sellaisia olisi?

        Mitä tuo puhe sitten satuhahmoista oli?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ennen kuulokkeideni hajoamista kuuntelin musiikkia tai katsoin elokuvaa tai muuten vain googlailin. Mistä sinä tiedät, mitä muut voivat tehdä samaan aikaan? Ja aika moni vakkari ulkoilee... Muut eivät kuitenkaan joka toinen viikko vuodattele rakkaus-huoliaan tänne palstalle, josko luulet siitä johtuvan, ettei kenelläkään muulla sellaisia olisi?

        Mitä tuo puhe sitten satuhahmoista oli?

        Luulen johtuvan siitä, että he eivät saa kokea rakkautta. Puhuit itsesi pussiin.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Luulen johtuvan siitä, että he eivät saa kokea rakkautta. Puhuit itsesi pussiin.

        Ei rakkautta, ei riutumista. Minä tosin riudun ilman ihmisrakkauttakin.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Luulen johtuvan siitä, että he eivät saa kokea rakkautta. Puhuit itsesi pussiin.

        Kuinka niin puhuin itseni pussiin? Rakkautta on monenlaista.

        Tulikin mieleen, että: "Hei Raippari, ei sinulla oikeasti VOI MITENKÄÄN OLLA mitään ongelmia missään! Elät elämäsi tällä vitun paskalla palstalla ja kirjoittelet omiasi. Eiku hetkinen.... Eihän sinulla voi edes olla elämää, koska et oikeastaan ole ihminenkään. Olet kuin eläin, joka haaskaa surkeaa elämäänsä puhuen palstalla muiden kaltaistensa kanssa. Säälittävää. Lopeta se mariseminen. Tee itsemurha. Ei ketään tuollainen pikkupaskakasa voi kiinnostaa. Mutta vielä tämä, että älkää katsoka pelkkää tätä puoltani! Olen oikeasti aivan ihana, sympaattinen ja ymmärtäväinen ihminen!" Kuulostaako järkevältä????


      • icepicked kirjoitti:

        Ei rakkautta, ei riutumista. Minä tosin riudun ilman ihmisrakkauttakin.

        Huoh kun tiätää, että toinen välittää susta ja ajattelee. Jotain jota en oo ennen kokenut. Vain niin outoa. Ennen kokematonta välittää toisesta niin paljon ja toinen välittää susta yhtä paljon. En ymmärrä tätä, mutta ehkä parempi niin.


    • Kiitos tästä eläimeksi luokittelusta, olen aina ollutkin mielestäni enemmän ankka kuin ihminen, :3333 luv yaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe